quote:
Hallo bar_rel!quote:Op maandag 6 juni 2005 11:44 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja heel erg druk gehad, nu moest ik vannochtend ff naar de tandarts, en dokter voor bloedprikken en straks weer naar me stage
Maar hoe is het hier?
Ik ook nie.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:47 schreef Skaai het volgende:
Ouwe topics nalezen is leuk
Ik werd in 't begin heul nie geaccepteerd
Door mij wel.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:47 schreef Skaai het volgende:
Jij bent eigenlijk een beetje als de Heere Jezus hè? Jij houdt van iedereenquote:
Ik houd van iedereen ja.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:49 schreef Auticia het volgende:
[..]
Jij bent eigenlijk een beetje als de Heere Jezus hè? Jij houdt van iedereen.
Is er nog werk in de productie?quote:Op maandag 6 juni 2005 11:49 schreef bar_rel het volgende:
Hey Auticia, Dizer, Bupa, Qyroz, Skaai, Timbobje, Sven![]()
Ik ben ook oude topics aan het nalezen nuquote:Op maandag 6 juni 2005 11:47 schreef Skaai het volgende:
Door jou en Timbob jaquote:
En Bupatih vindt dat ik niet mag stemmen in de finalequote:Op maandag 6 juni 2005 11:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ben ook oude topics aan het nalezen nu![]()
Stage ?quote:
Whehequote:Op maandag 6 juni 2005 11:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
En BVO vindt van wel omdat ie achterstaat!
Ik ben overigens verre van productief. Ik wilde vandaag de hondenbelasting regelen, maar volgens mij is het gemeentehuis alweer dichtquote:Op maandag 6 juni 2005 11:54 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Stage ?
Van 830 tot 1730 tot en met 17 augustes, alleen ik ben nu een ochtendje vrij vanwege tandarts/dokter etc![]()
Ik heb em anders wel gekregenquote:BVO: Toen ik hem met Nieuwjaar wilde sms'en deed 'ie het al niet. .
Sluit deuren en ramen!quote:Op maandag 6 juni 2005 12:00 schreef Bupatih het volgende:
ALAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARM!!!!!
DE DUITSERS KOMEN!!!!
SNEL!! ONDER JE BUREAU / TAFEL!!!!!!![]()
mammieeeeeee
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |