Nee, maar blijkbaar kan meneer de vedette zich niet schikken in een rol als bankzitter.quote:Op maandag 6 juni 2005 09:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Misschien geeft Van Basten niet de goede taken? Waaom lukt het Hiddink wel?
Volgens Van Basten heeft Barcelona dus een gigantische miskoop gedaan![]()
Ah kijk, jij weet al precies wat er aan de hand is! Direct lijntje met van Basten?quote:Op maandag 6 juni 2005 09:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wsl is er een botsing geweest.
Meneer voelt zich te goed voor de bank en gaat huilen. Typisch van Bommel..
Als je je niet ondergeschikt kan maken aan het teambelang dan is er geen plaats voor je. Dik terecht dat ie weg kan blijven. Teambelang uber alles in dit jonge Oranje...
jep, en in salaris kost tie zeker ook niksquote:
Echt IEDEREEN die in Oranje zit roemt juist zijn manier van communiceren. En iedereen heeft het erover dat de sfeer uitstekend is. Alleen jij ziet dat weer anders..quote:Op maandag 6 juni 2005 09:42 schreef SCH het volgende:
Ook al worden we kampioen, ik hou niet van de manier waarop Van Basten met mensen omgaat. HIj is in mijn ogen een ontzettende asociale man die communiceert als een krant en in een soort eigen schijnwereldje leeft.
Daar is zo doorheen te prikken alleen gebeurt dat niet zolang Oranje een beetje door die wedstrijden heenmazzelt.
quote:Op maandag 6 juni 2005 09:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wsl is er een botsing geweest.
Meneer voelt zich te goed voor de bank en gaat huilen. Typisch van Bommel..
Waar baseer je dit allemaal op?quote:Als je je niet ondergeschikt kan maken aan het teambelang dan is er geen plaats voor je. Dik terecht dat ie weg kan blijven.
Landsbelang telt. En daarom moet Van Bommel mee naar Duitsland. Dat is toch niet zo moeilijk te begrijpen.quote:Op maandag 6 juni 2005 09:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, maar blijkbaar kan meneer de vedette zich niet schikken in een rol als bankzitter.
Dus dan maar helemaal niet. Dik en dik terecht dat ie er uit is gezet. TEAMBELANG SCH. Dat telt.
Ja, ik had um net aan de telefoon.quote:Op maandag 6 juni 2005 09:58 schreef Noca het volgende:
[..]
Ah kijk, jij weet al precies wat er aan de hand is! Direct lijntje met van Basten?
Van Bommel heeft al veel vaker op de bank gezeten en daar nooit een probleem van gemaakt.
quote:Op maandag 6 juni 2005 09:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Echt IEDEREEN die in Oranje zit roemt juist zijn manier van communiceren.
Waarom zou hij op basis van landsbelang dan wel mee moeten?quote:Op maandag 6 juni 2005 10:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Landsbelang telt. En daarom moet Van Bommel mee naar Duitsland. Dat is toch niet zo moeilijk te begrijpen.
Jezusmina, wat is voor Ajacieden toch moeilijk om over hun schaduw heen te stappen zeg.![]()
De sfeer is zo geweldig omdat van Basten alle spelers wegstuurd die hem tegensprekenquote:Op maandag 6 juni 2005 09:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Echt IEDEREEN die in Oranje zit roemt juist zijn manier van communiceren. En iedereen heeft het erover dat de sfeer uitstekend is. Alleen jij ziet dat weer anders..
Verrassend hoor..
Ah, alle spelers liegen dus in de verschillende media?quote:
Wat goed van je zeg dat je dat allemaal zo goed weet.quote:Op maandag 6 juni 2005 10:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, ik had um net aan de telefoon.
Je weet nu gewoon al dat ie heeft lopen janken over die wissel. Oppercalimero is volle glorie.
Tuurlijk joh. Toch raar dat de meesten hier hun clubhaat zo laten spreken.quote:Op maandag 6 juni 2005 10:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je weet nu gewoon al dat ie heeft lopen janken over die wissel. Oppercalimero is volle glorie.
Niet altijdquote:Op maandag 6 juni 2005 10:02 schreef mordradead het volgende:
de winnaar heeft altijd gelijk
Precies, en zo vorm je een prachtige eenheid waarin alle neuzen dezelfde kant opstaan. Anders krijg je verschillende groepen en dat werkt niet. (De kabel anyone?)quote:Op maandag 6 juni 2005 10:02 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
De sfeer is zo geweldig omdat van Basten alle spelers wegstuurd die hem tegenspreken![]()
Beetje goedkoop van van Basten inderdaad dat hij het weer gooit op die verdedigende taken. Munteanu kwam pas een beetje in de wedstrijd toen hij tegen de Jong stond. En die had een prima wedstrijd gespeeld volgens Marco.quote:Op maandag 6 juni 2005 09:46 schreef Lionheaad het volgende:
VB: "Ik heb enkele spelers moeten laten afvallen. Van Bommel zat daarbij, mede omdat ik vond dat hij zijn verdedigende taken niet goed vervulde"
Taak niet goed uitvoeren hebben meer spelers last van, dus om ienand daarvoor te laten gaan lijkt mij niet logisch.
Ja, omdat hun wel het vertrouwen krijgen van de bondscoach.quote:Op maandag 6 juni 2005 10:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ah, alle spelers liegen dus in de verschillende media?
Heb je het AD van vandaag al gelezen? En dan vooral de reacties van Kuijt en Robben..
Clubhaat?quote:Op maandag 6 juni 2005 10:03 schreef Noca het volgende:
[..]
Tuurlijk joh. Toch raar dat de meesten hier hun clubhaat zo laten spreken.
wrijf het er maar even inquote:Op maandag 6 juni 2005 10:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Precies, en zo vorm je een prachtige eenheid waarin alle neuzen dezelfde kant opstaan. Anders krijg je verschillende groepen en dat werkt niet. (De kabel anyone?)
En teamspirit maakt je kampioen, kijk maar naar het afgelopen EK.
Doe niet zo flauw zeg - die Van Bommel haat is zo voorspelbaar en discussievervuilend.quote:Op maandag 6 juni 2005 10:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Clubhaat?
Kuijt en Robben waren de beste mensen op het veld. En ik ben Ajacied.
Dus dat argument slaat als een tang op een varken.
Zij.quote:Op maandag 6 juni 2005 10:05 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Ja, omdat hun wel het vertrouwen krijgen van de bondscoach.
quote:Op maandag 6 juni 2005 10:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Clubhaat?
Kuijt en Robben waren de beste mensen op het veld. En ik ben Ajacied.
Dus dat argument slaat als een tang op een varken.
quote:Oppercalimero is volle glorie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |