Ik heb het dus over versterker 2tv's boxen cd speler 2 videorecorders 1 dvd speler een lp speler en ook nog eens een cassette speler en dat zijn veel draadjes... heel de kamer lag volquote:Op zondag 5 juni 2005 23:49 schreef tonks het volgende:
[..]
Wifi voor gewoon op de computer is niet erg duur.. wij hebben een setje bij de Aldi (jahh aldi!) gekocht.. voor 50 euro, en dat werkt allemaal prima!
Idd prachtig, maar toen ik onderstaande foto zag schrok ik wel even:quote:Op zondag 5 juni 2005 23:51 schreef tonks het volgende:
http://www.mobile-review.(...)photos/Photo(34).jpg
Wat een kwaliteit
En dat voor een telefoon
verkeerde link?quote:Op zondag 5 juni 2005 23:51 schreef tonks het volgende:
http://www.mobile-review.(...)photos/Photo(34).jpg
Wat een kwaliteit
En dat voor een telefoon
Ja nu je het zegt....quote:Op zondag 5 juni 2005 23:53 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Idd prachtig, maar toen ik onderstaande foto zag schrok ik wel even:
[afbeelding]
De N90 naast de SE P900 (uit mijn hoofd). Groot dus
zoo.. das inderdaad wel groot, maar kleiner als de gemiddelde pda toch?quote:Op zondag 5 juni 2005 23:53 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Idd prachtig, maar toen ik onderstaande foto zag schrok ik wel even:
[afbeelding]
De N90 naast de SE P900 (uit mijn hoofd). Groot dus
Dat wel, maar voor een telefoon wel erg groot.quote:Op zondag 5 juni 2005 23:56 schreef tonks het volgende:
[..]
zoo.. das inderdaad wel groot, maar kleiner als de gemiddelde pda toch?
Maar, er zitten wel veel pda functies op.. dus dat maakt het ook weer goed.quote:Op zondag 5 juni 2005 23:57 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat wel, maar voor een telefoon wel erg groot.
En hij is zo te zien groter dan de Nokia 6260.
quote:Op zondag 5 juni 2005 23:57 schreef melanie_the_miss het volgende:
Lieverds ik kann iet meegenieten... als ik op die link klik zie ik een huis...
Dat is een foto die van de N90 komtquote:Op zondag 5 juni 2005 23:57 schreef melanie_the_miss het volgende:
quote:Op zondag 5 juni 2005 23:57 schreef melanie_the_miss het volgende:
quote:Op zondag 5 juni 2005 23:59 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]een schatje ben je wel
![]()
Het gaat om de kwaliteit vd foto
Daar ben je een dame voorquote:Op zondag 5 juni 2005 23:59 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]ik ben echt blond
owh dat is wel mooi ja!
Het is al heel wat dat je überhaubt in GAD komtquote:Op zondag 5 juni 2005 23:59 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]ik ben echt blond
owh dat is wel mooi ja!
Ja ik duik er ook in,quote:Op maandag 6 juni 2005 00:01 schreef Remzz het volgende:
Wel mooi dat hele complete display aan de buitenkant.
Maar eh ik ga slapen. Is een drukke dag in gad geweest vandaag
Klopt, vind ik ook de 6230 maakt erg leuke foto'squote:Op maandag 6 juni 2005 00:06 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik ben nu wel meteen +8 schattig![]()
Nou mijn telefoon doet ook leuk!
[afbeelding]
há!!
Alleen jammer van de kutfilmpjes....quote:Op maandag 6 juni 2005 07:35 schreef tonks het volgende:
[..]
Klopt, vind ik ook de 6230 maakt erg leuke foto's
Ja, echt super klein en blokkig.quote:Op maandag 6 juni 2005 07:43 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Alleen jammer van de kutfilmpjes....
Mag toch wel tussendoor?quote:Op maandag 6 juni 2005 07:45 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja, echt super klein en blokkig.
Maar die zijn ook echt meer voorop de telefoon zelf denk ik.Goedemorgen trouwens
Het is niet voor niets een SC hequote:Op maandag 6 juni 2005 07:48 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Mag toch wel tussendoor?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |