abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 juni 2005 @ 21:30:29 #1
91373 Blumchen
Your body is a wonderland
pi_27656554
Ligt het nou aan mij, of hebben sommige mannen nou erg veel moeite om zich in te leven in een vrouw..
En ligt het nou aan mij, of denken ze dat alles wat wij mee maken maar normaal is, end at je er vet makkelijk wat aan doet, ookal is dat niet zo.. Sommige dingen zijn nou eenmaal moeilijk voor een vrouw..

vind ik dan he..

And if you want love, We'll make it
Swimming a deep sea, Of blankets
Take all your big plans, And break 'em
  zondag 5 juni 2005 @ 21:33:37 #2
105578 Dead-Doll
Not your mother!
pi_27656665
Nee, je inleven is niet stoer.
Als man zijnde dan hè. [13.gif]
pi_27656685
Het komt over als of er specifieks is gebeurd waar dit is voorgekomen. Wil je dat toelichten zodat het ook duidelijker is om wat voor een gevallen mannen zich niet (genoeg) inleven in een vrouw?
pi_27656745
Als je altijd zo concreet bent als in je OP, valt het voor een man niet mee om je in te leven.

Is maar een tip.
pi_27656845
Sommige mannen zullen daar best moeite mee hebben. Voor sommige vrouwen gaat overigens precies hetzelfde verhaaltje op.

Verder is je verhaaltje saai, wat valt toe te schrijven aan het feit dat je geen situaties hebt aangehaald.
  zondag 5 juni 2005 @ 21:38:47 #6
4090 Sandyman
Super nubila jubila
pi_27656857
Inleven is inderdaad al lastig, en met zo'n verhaal in de OP wordt het er niet makkelijker op.
If a man hasn't discovered something that he will die for, he isn't fit to live.
  zondag 5 juni 2005 @ 21:39:01 #7
91373 Blumchen
pi_27656863
quote:
Op zondag 5 juni 2005 21:34 schreef optifree het volgende:
Het komt over als of er specifieks is gebeurd waar dit is voorgekomen. Wil je dat toelichten zodat het ook duidelijker is om wat voor een gevallen mannen zich niet (genoeg) inleven in een vrouw?
Ik zal proberen een voorbeeld te geven, maar dan niet over mijn situatie.

Stel je heb ergens last van.. en in je achterhoofd zit dat het een ziekte is, waar je aan geopereerd moet worden.. Je weet dat t het beste is om naar de dokter te gaan.. maar aan de andere kant wil je het misschien helemaal niet weten omdat de uitslag dat slecht is, en je dan dus idd geopereerd moet worden, en dat maakt je bang..

is dat nou erg moelijk te begrijpen voor een man, dat het best eng kan zijn, om de waarheid te weten, ookal is er een kleine kans dat het wel gewoon goed is..
pi_27656868
Vrouwen moeten gewoon niet zo zeuren.
Power perceived is power achieved.
pi_27656888
Het gebrek aan empathie (inlevingsvermogen) is het begin van alle kwaad.
  zondag 5 juni 2005 @ 21:40:16 #10
91373 Blumchen
pi_27656906
quote:
Op zondag 5 juni 2005 21:38 schreef Sandyman het volgende:
Inleven is inderdaad al lastig, en met zo'n verhaal in de OP wordt het er niet makkelijker op.
Snap ik ook wel k kan het moelijk schrijven enzo,,, Misschien moest ik t gewoon even kwijt ofzo
pi_27657228
In het algemeen zijn mannen er geen supersterren in nee, in dat inleven. Maar dit bericht:
quote:
Op zondag 5 juni 2005 21:39 schreef Blumchen het volgende:

[..]

Stel je heb ergens last van.. en in je achterhoofd zit dat het een ziekte is, waar je aan geopereerd moet worden.. Je weet dat t het beste is om naar de dokter te gaan.. maar aan de andere kant wil je het misschien helemaal niet weten omdat de uitslag dat slecht is, en je dan dus idd geopereerd moet worden, en dat maakt je bang..

is dat nou erg moelijk te begrijpen voor een man, dat het best eng kan zijn, om de waarheid te weten, ookal is er een kleine kans dat het wel gewoon goed is..
.... maakt duidelijk dat de mannelijke houding van 'niet lullen, maar poetsen' uiteindelijk zo slecht nog niet is. Want het is toch echt de bedoeling dat je, hoe bang je ook bent voor de uitslag, naar de dokter gaat, niewaar?
  zondag 5 juni 2005 @ 21:53:09 #12
91373 Blumchen
pi_27657405
quote:
Op zondag 5 juni 2005 21:48 schreef Soul79 het volgende:
In het algemeen zijn mannen er geen supersterren in nee, in dat inleven. Maar dit bericht:
[..]

.... maakt duidelijk dat de mannelijke houding van 'niet lullen, maar poetsen' uiteindelijk zo slecht nog niet is. Want het is toch echt de bedoeling dat je, hoe bang je ook bent voor de uitslag, naar de dokter gaat, niewaar?
Ja zeker wel.. Maar ik vind het dan echt zo kinderachtig dat hij dan zegt van dat ik niet wil gaan, want zo is het niet.. T is alleen dat ik er wel erg tegenop zie, en hij niet moet denken van "goh, dat doe je toch ff"

En wat ik dan helemaal zwak vind, is vervolgens weg lopen van het gesprek.. zo van, ik vind het zo, dus zo is het, en de rest zoek je maar uit
  zondag 5 juni 2005 @ 21:53:15 #13
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_27657411
Ik ben het in zoverre met de OP eens dat de meeste mannen er snel genoeg van hebben als een vrouw constant loopt te freaken omdat haar iets dwarszit. Dan is het: doe er wat aan of hou op met zeiken.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  Moderator zondag 5 juni 2005 @ 21:54:27 #14
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_27657455
Doe m'n uiterste best om me nu in te leven, maar ik heb geen flauw benul waar je het over hebt.

Nee dus, om je beginvraag te beantwoorden.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  zondag 5 juni 2005 @ 21:54:56 #15
97934 ASroma
Flamboyant
  zondag 5 juni 2005 @ 21:55:52 #16
91373 Blumchen
pi_27657504
quote:
Op zondag 5 juni 2005 21:53 schreef HenryHill het volgende:
Ik ben het in zoverre met de OP eens dat de meeste mannen er snel genoeg van hebben als een vrouw constant loopt te freaken omdat haar iets dwarszit. Dan is het: doe er wat aan of hou op met zeiken.
nou, daar ben ik het wel mee eens, maar ik vind wel dat je er wel rekening mee moet houden hoe of wat.. en misschien zeggen van uuh "wil je misschien dat ik erbij ben" of zo iets van " hey, maar je neit te druk, t komt van wel goed" ofzo..

pff misschien moet ik eerst ff afkoelen voor ik nog meer typ enzo
  zondag 5 juni 2005 @ 21:57:04 #17
97934 ASroma
Flamboyant
pi_27657541
quote:
Op zondag 5 juni 2005 21:55 schreef Blumchen het volgende:

[..]

nou, daar ben ik het wel mee eens, maar ik vind wel dat je er wel rekening mee moet houden hoe of wat.. en misschien zeggen van uuh "wil je misschien dat ik erbij ben" of zo iets van " hey, maar je neit te druk, t komt van wel goed" ofzo..

pff misschien moet ik eerst ff afkoelen voor ik nog meer typ enzo
misschien ben jij zo'n type dat altijd op "foute" gasten valt
  Moderator zondag 5 juni 2005 @ 21:57:28 #18
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_27657553
Wat wil je eigenlijk van hem? Specifiek dan hè. 'Inleven' is niet specifiek genoeg.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_27657559
quote:
Op zondag 5 juni 2005 21:30 schreef Blumchen het volgende:
Ligt het nou aan mij, of hebben sommige mannen nou erg veel moeite om zich in te leven in een vrouw..
Ik denk dat het niet klopt. Je hebt natuurlijk wel gelijk (even generaliserend) dat mannen er minder goed mee kunnen omgaan. Aan de andere kant kunnen veel vrouwen zich ook niet inleven in mannen.
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
  zondag 5 juni 2005 @ 21:58:52 #20
91373 Blumchen
pi_27657600
quote:
Op zondag 5 juni 2005 21:57 schreef ASroma het volgende:

[..]

misschien ben jij zo'n type dat altijd op "foute" gasten valt
Dat is iig 1 ding waar ik zeker van ben.. Ben gelukkig ook af van deze.
  zondag 5 juni 2005 @ 21:59:34 #21
91373 Blumchen
pi_27657618
quote:
Op zondag 5 juni 2005 21:57 schreef UIO_AMS het volgende:
Wat wil je eigenlijk van hem? Specifiek dan hè. 'Inleven' is niet specifiek genoeg.
Beetje begrip.. dat het idd niet zomaar iets is.. en misschien dat tie eens vraagt van zal ik mee gaan ofzo..
  Moderator zondag 5 juni 2005 @ 22:03:05 #22
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_27657757
quote:
Op zondag 5 juni 2005 21:59 schreef Blumchen het volgende:
Beetje begrip.. dat het idd niet zomaar iets is.. en misschien dat tie eens vraagt van zal ik mee gaan ofzo..
Dan moet je dat tegen hem zeggen. Mannen communiceren anders. Dat is je waarschijnlijk wel opgevallen. Direct zijn dus.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  zondag 5 juni 2005 @ 22:06:21 #23
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_27657878
Sterker nog, als TS loopt te freaken over iets onbenulligs (of iig niet over het onderwerp wat zo eng is), dan zal hij ws. alleen maar geirriteerd raken en denken: "Ben je niet goed bij je hoofd, je zo aanstellen voor iets onbenulligs".
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_27657888
Heb je het al tegen hem gezegd eigenlijk, of heb je gelijk dit topic geopend?

Mannen zijn misschien wat simpel, maar vrouwen zitten ook erg moeilijk in elkaar hoor.
pi_27658120
quote:
Op zondag 5 juni 2005 21:39 schreef Blumchen het volgende:

[..]

dat is ms voor díe man lastig, dat mag toch? wil toch niet zeggen dat het voor alle mannen geldt.
er zijn zat vrouwen die een dergelijke redenatie trant ook ergerlijk zouden vinden, of dom.

of snap ik nu niet wat je bedoelt?
is dat voorbeeld niet gewoon wat er speelt, doe eens niet zo vaag
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')