Ik zal proberen een voorbeeld te geven, maar dan niet over mijn situatie.quote:Op zondag 5 juni 2005 21:34 schreef optifree het volgende:
Het komt over als of er specifieks is gebeurd waar dit is voorgekomen. Wil je dat toelichten zodat het ook duidelijker is om wat voor een gevallen mannen zich niet (genoeg) inleven in een vrouw?
Snap ik ook welquote:Op zondag 5 juni 2005 21:38 schreef Sandyman het volgende:
Inleven is inderdaad al lastig, en met zo'n verhaal in de OP wordt het er niet makkelijker op.
.... maakt duidelijk dat de mannelijke houding van 'niet lullen, maar poetsen' uiteindelijk zo slecht nog niet is. Want het is toch echt de bedoeling dat je, hoe bang je ook bent voor de uitslag, naar de dokter gaat, niewaar?quote:Op zondag 5 juni 2005 21:39 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Ik zal proberen een voorbeeld te geven, maar dan niet over mijn situatie.
Stel je heb ergens last van.. en in je achterhoofd zit dat het een ziekte is, waar je aan geopereerd moet worden.. Je weet dat t het beste is om naar de dokter te gaan.. maar aan de andere kant wil je het misschien helemaal niet weten omdat de uitslag dat slecht is, en je dan dus idd geopereerd moet worden, en dat maakt je bang..
is dat nou erg moelijk te begrijpen voor een man, dat het best eng kan zijn, om de waarheid te weten, ookal is er een kleine kans dat het wel gewoon goed is..
Ja zeker wel.. Maar ik vind het dan echt zo kinderachtig dat hij dan zegt van dat ik niet wil gaan, want zo is het niet.. T is alleen dat ik er wel erg tegenop zie, en hij niet moet denken van "goh, dat doe je toch ff"quote:Op zondag 5 juni 2005 21:48 schreef Soul79 het volgende:
In het algemeen zijn mannen er geen supersterren in nee, in dat inleven. Maar dit bericht:
[..]
.... maakt duidelijk dat de mannelijke houding van 'niet lullen, maar poetsen' uiteindelijk zo slecht nog niet is. Want het is toch echt de bedoeling dat je, hoe bang je ook bent voor de uitslag, naar de dokter gaat, niewaar?
nou, daar ben ik het wel mee eens, maar ik vind wel dat je er wel rekening mee moet houden hoe of wat.. en misschien zeggen van uuh "wil je misschien dat ik erbij ben" of zo iets van " hey, maar je neit te druk, t komt van wel goed" ofzo..quote:Op zondag 5 juni 2005 21:53 schreef HenryHill het volgende:
Ik ben het in zoverre met de OP eens dat de meeste mannen er snel genoeg van hebben als een vrouw constant loopt te freaken omdat haar iets dwarszit. Dan is het: doe er wat aan of hou op met zeiken.
misschien ben jij zo'n type dat altijd op "foute" gasten valtquote:Op zondag 5 juni 2005 21:55 schreef Blumchen het volgende:
[..]
nou, daar ben ik het wel mee eens, maar ik vind wel dat je er wel rekening mee moet houden hoe of wat.. en misschien zeggen van uuh "wil je misschien dat ik erbij ben" of zo iets van " hey, maar je neit te druk, t komt van wel goed" ofzo..
pff misschien moet ik eerst ff afkoelen voor ik nog meer typ enzo
Ik denk dat het niet klopt. Je hebt natuurlijk wel gelijk (even generaliserend) dat mannen er minder goed mee kunnen omgaan. Aan de andere kant kunnen veel vrouwen zich ook niet inleven in mannen.quote:Op zondag 5 juni 2005 21:30 schreef Blumchen het volgende:
Ligt het nou aan mij, of hebben sommige mannen nou erg veel moeite om zich in te leven in een vrouw..
Dat is iig 1 ding waar ik zeker van ben.. Ben gelukkig ook af van deze.quote:Op zondag 5 juni 2005 21:57 schreef ASroma het volgende:
[..]
misschien ben jij zo'n type dat altijd op "foute" gasten valt![]()
Beetje begrip.. dat het idd niet zomaar iets is.. en misschien dat tie eens vraagt van zal ik mee gaan ofzo..quote:Op zondag 5 juni 2005 21:57 schreef UIO_AMS het volgende:
Wat wil je eigenlijk van hem? Specifiek dan hè. 'Inleven' is niet specifiek genoeg.
Dan moet je dat tegen hem zeggen. Mannen communiceren anders. Dat is je waarschijnlijk wel opgevallen. Direct zijn dus.quote:Op zondag 5 juni 2005 21:59 schreef Blumchen het volgende:
Beetje begrip.. dat het idd niet zomaar iets is.. en misschien dat tie eens vraagt van zal ik mee gaan ofzo..
dat is ms voor díe man lastig, dat mag toch? wil toch niet zeggen dat het voor alle mannen geldt.quote:Op zondag 5 juni 2005 21:39 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Ik zal proberen een voorbeeld te geven, maar dan niet over mijn situatie.
Stel je heb ergens last van.. en in je achterhoofd zit dat het een ziekte is, waar je aan geopereerd moet worden.. Je weet dat t het beste is om naar de dokter te gaan.. maar aan de andere kant wil je het misschien helemaal niet weten omdat de uitslag dat slecht is, en je dan dus idd geopereerd moet worden, en dat maakt je bang..
is dat nou erg moelijk te begrijpen voor een man, dat het best eng kan zijn, om de waarheid te weten, ookal is er een kleine kans dat het wel gewoon goed is..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |