Wie wil er nou geen fokrelatie met jou?quote:
Tsja, als niksan niet wil.....quote:
Ik wist wel dat je Knut stiekem leuk vondquote:Op zondag 5 juni 2005 22:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tsja, als niksan niet wil.....
dan pik ik er wel eentje uit mijn fotoboek
Nee...iemand andersquote:Op zondag 5 juni 2005 22:03 schreef niksan het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je Knut stiekem leuk vond
Wie dan??quote:
Unibrowquote:Op zondag 5 juni 2005 22:03 schreef niksan het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je Knut stiekem leuk vond
Ja maar de fonken springen erafquote:
Wat boeit jou dat nou?quote:
Maak van dat vraagteken maar een puntquote:
Ik wist wel dat je me te dik vondquote:
Doe mij maar liever een Jude dan een Brad. Brad is wat uitgerangeerd.quote:Op zondag 5 juni 2005 22:09 schreef Bupatih het volgende:
Damn.....je zou maar een Jude Law of een Brad Pitt zijn![]()
Familie Robinsonquote:Op zondag 5 juni 2005 22:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kennen jullie nog zo'n hele foute tekenfilmserie?
Dat ging over een dakloze familie ofzo. Ik geloof de Zwitserse Familie Robinson, maar ik weet het niet zeker. Het kwam altijd op Kindernet, toen ik nog klein was. En in het introfilmpje zag je ze dan allerlei bergen beklimmen en in van die betonnen buizen slapen enzo?
Met pa, ma, dochter en jonger broertje?quote:Op zondag 5 juni 2005 22:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat ging over een dakloze familie ofzo. Ik geloof de Zwitserse Familie Robinson, maar ik weet het niet zeker. Het kwam altijd op Kindernet, toen ik nog klein was. En in het introfilmpje zag je ze dan allerlei bergen beklimmen en in van die betonnen buizen slapen enzo?
Was dat niet The Sound Of Music?quote:Op zondag 5 juni 2005 22:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
dik = gezelligquote:Op zondag 5 juni 2005 22:10 schreef niksan het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je me te dik vond![]()
![]()
Stik toch in je chocola
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |