quote:Op maandag 6 juni 2005 16:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
*Zucht* Laat me raden, jij begint ook te gillen als je iemand rukt?
Denk om je hart, meid.
Overigens ben jij het die steeds zegt dat ik een 'discussie' wil.
Je geeft hier toch duidelijk aan dat je een discussie wil, niet?quote:Op zondag 5 juni 2005 19:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Jij snapt het doel van die discussieforum niet of zo[/..]
Precies wat ik bedoelde. Eén van de redenen dat ik een forum zo leuk vind is dat je van alles kunt leren over mensen die heel anders zijn dan jij.
Ben je nou zo dom of doe je net alsof? Waar zie je mij het woord 'discussie' gebruiken? Inderdaad, nergens. Mensen naar hun beleving vragen is iets anders dan een 'discussie'. Een discussie is het bestrijden van elkaars standpunten met behulp van argumenten. Dat lijkt me hier in het geheel niet aan de orde. Sterker nog, het lijkt me niet eens echt mogelijk met zo'n onderwerp.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:21 schreef TheMassive het volgende:
Je geeft hier toch duidelijk aan dat je een discussie wil, niet?
Weet je, er is maar één ding wat zin heeft t.o.v. van mensen zoals jij. Gewoon gelijk geven. Ja, ik vind dat alle meisjes die kreunen als ze hun vriendje afrukken, per direct gefusilleerd moeten worden. Het zijn namelijk minderwaardige mensen.quote:Als een meisje het ontzettend geil vind om een jongen af te trekken, en daarbij zich anders uit dan ik, dan ga ik daar niet meteen laagdunkend over doen. Jij wel gezien je reactie net, en vooral gezien je opmerking die ik hier quote vind ik die reactie heel vreemd. Je zegt namelijk in de reactie die ik hier quote dat je van alles wilt leren over mensen die heel anders zijn dan jij, toch doe jij laagdunkend over dat meisje. Heel apart allemaal.
Dat is natuurlijk leuk. Misschien kan je gewoon even gillen tot hij dat doet en dan weer tevreden stilletjes verder gaan.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh ja, dat lijkt me ook wel kicken.
Je opent een topic met de opmerking dat je een bepaalde uiting raar vindt. Je meldt daarna dat je graag van anderen wilt leren. Nu posten mensen in je topic bepaalde uitingen, en ga je humoristisch en laagdunkend doen over een uiting terwijl je 0,0 van de persoon in kwestie afweet. Nee echt, heerlijk topic heb je meid!!quote:Op maandag 6 juni 2005 16:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ben je nou zo dom of doe je net alsof? Waar zie je mij het woord 'discussie' gebruiken? Inderdaad, nergens. Mensen naar hun beleving vragen is iets anders dan een 'discussie'. Een discussie is het bestrijden van elkaars standpunten met behulp van argumenten. Dat lijkt me hier in het geheel niet aan de orde. Sterker nog, het lijkt me niet eens echt mogelijk met zo'n onderwerp.
[..]
Weet je, er is maar één ding wat zin heeft t.o.v. van mensen zoals jij. Gewoon gelijk geven. Ja, ik vind dat alle meisjes die kreunen als ze hun vriendje afrukken, per direct gefusilleerd moeten worden. Het zijn namelijk minderwaardige mensen.
De bek vol van respect, maar in een topic niks anders doen dan iemand persoonlijk aanvallen en posts zo idioot mogelijk interpreteren.
Ahh, immers niets opwindender dan dat!quote:Op maandag 6 juni 2005 16:24 schreef Lemmeb het volgende:
Die gast staat dan eerst midden in de nacht 'Hoer! K*nkerhoer!' buiten over de intercom voor de portiekdeur te schreeuwen. Na een tijdje laat ze hem dan binnen en gaat het los.
Stop eens met stoken.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:26 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Je opent een topic met de opmerking dat je een bepaalde uiting raar vindt. Je meldt daarna dat je graag van anderen wilt leren. Nu posten mensen in je topic bepaalde uitingen, en ga je humoristisch en laagdunkend doen over een uiting terwijl je 0,0 van de persoon in kwestie afweet. Nee echt, heerlijk topic heb je meid!!
Dat lijkt me pas echt geil.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:31 schreef Lemmeb het volgende:
TheMassive zal zich wel aangesproken voelen. Knap lullig natuurlijk, je zou maar al je remmingen verliezen tijdens de seks.
Zo heb je ook vrouwen die spontaan beginnen te poepen en te plassen als ze hard genomen worden.
Zeg nou zelf! Als ik mn vriend af trekt terwijl ik zelf oerwoudgeluiden aan het produceren ben doch ongeraakt blijkt, is toch het toppunt van schijnheiligheid?quote:Op maandag 6 juni 2005 16:26 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Je opent een topic met de opmerking dat je een bepaalde uiting raar vindt. Je meldt daarna dat je graag van anderen wilt leren. Nu posten mensen in je topic bepaalde uitingen, en ga je humoristisch en laagdunkend doen over een uiting terwijl je 0,0 van de persoon in kwestie afweet. Nee echt, heerlijk topic heb je meid!!
Het is laa t dunkend.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:26 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Wat als de geluiden van je vriend of vriendin nou eens oprecht zijn, en gewoon een resultaat zijn van lekker geil bezig zijn?quote:Op maandag 6 juni 2005 16:33 schreef shredder het volgende:
[..]
Zeg nou zelf! Als ik mn vriend af trekt terwijl ik zelf oerwoudgeluiden aan het produceren ben doch ongeraakt blijkt, is toch het toppunt van schijnheiligheid?
Ik woon in een wijk waar de nummers opvolgend zijn trouwens![]()
Dat komt vooral omdat ik haar site een keer goed heb bekeken. Als ik zo genomen zou worden, zou ik waarschijnlijk ook heel hard gaan schreeuwenquote:Op maandag 6 juni 2005 16:37 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Iedereen kan zich in zekere mate met erodome identificeren als zij claimt hard te gaan schreeuwen wanneer ze flink genomen wordt (haar woorden)
Als je iets geil vindt, maar verder wordt er niets met je gedaan en je gaat toch als een gek lopen bleren is dat op zich best eigenaardig.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:37 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Wat als de geluiden van je vriend of vriendin nou eens oprecht zijn, en gewoon een resultaat zijn van lekker geil bezig zijn?
quote:Op maandag 6 juni 2005 16:41 schreef Lemmeb het volgende:
Dat komt vooral omdat ik haar site een keer goed heb bekeken. Als ik zo genomen zou worden, zou ik waarschijnlijk ook heel hard gaan schreeuwen.
En dan nog als het geen persoonlijke post betreft, ik mag het toch wel aanstellerij vinden. Of moet ik alleen posten zodat het in jouw straatje past?quote:Op maandag 6 juni 2005 16:37 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Wat als de geluiden van je vriend of vriendin nou eens oprecht zijn, en gewoon een resultaat zijn van lekker geil bezig zijn?
Iedereen kan zich in zekere mate met erodome identificeren als zij claimt hard te gaan schreeuwen wanneer ze flink genomen wordt (haar woorden), maar zodra iemand die hier niet persoonlijk post maar 'van horen zeggen' zoiets heeft, dan is het opeens aanstellerij. Dat vind ik vreemd.
quote:Op maandag 6 juni 2005 16:41 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat komt vooral omdat ik haar site een keer goed heb bekeken. Als ik zo genomen zou worden, zou ik waarschijnlijk ook heel hard gaan schreeuwen.
Voor Erodome was het waarschijnlijk eerst een spelletje. Nu moet ze wel schreeuwen...anders denkt haar vriend dat het minder lekker is dan de vorige kerenquote:Op maandag 6 juni 2005 16:37 schreef TheMassive het volgende:
Iedereen kan zich in zekere mate met erodome identificeren als zij claimt hard te gaan schreeuwen wanneer ze flink genomen wordt (haar woorden), maar zodra iemand die hier niet persoonlijk post maar 'van horen zeggen' zoiets heeft, dan is het opeens aanstellerij. Dat vind ik vreemd.
Waarom niet? Bouwvakkers produceren toch ook eigenaardige piepende geluiden bij elke vrouw die langswandelt?quote:Op maandag 6 juni 2005 16:41 schreef NiNi het volgende:
Als je iets geil vindt, maar verder wordt er niets met je gedaan en je gaat toch als een gek lopen bleren is dat op zich best eigenaardig.
En zo kom je in een vreselijke vicieuze cirkel terecht.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:43 schreef het_fokschaap het volgende:
Voor Erodome was het waarschijnlijk eerst een spelletje. Nu moet ze wel schreeuwen...anders denkt haar vriend dat het minder lekker is dan de vorige keren
Wat maakt jouw kreunen oprechter dan het kreunen van een ander? Waarom vul jij het kreunen van een ander in als "crap"? Omdat ze zelf niet gestimuleerd wordt? Man, sorry, maar dan heb je niet veel meegemaakt op seksueel gebied.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:42 schreef shredder het volgende:
[..]
En dan nog als het geen persoonlijke post betreft, ik mag het toch wel aanstellerij vinden. Of moet ik alleen posten zodat het in jouw straatje past?
En ja ik kreun ook hard zodra ik klaarkom dat mn vriendje "SSsssstt"fluistert, so what? Zodra je continue gaat piepen zonder enigzins gestimuleerd wordt is dat gewoon crap.
Da's niet onwillekeurig.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:44 schreef Litpho het volgende:
Waarom niet? Bouwvakkers produceren toch ook eigenaardige piepende geluiden bij elke vrouw die langswandelt?
en jij wel...terwijl het slechts bedoeld is ter voortplantingquote:Op maandag 6 juni 2005 16:44 schreef TheMassive het volgende:
Man, sorry, maar dan heb je niet veel meegemaakt op seksueel gebied.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |