abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 juni 2005 @ 10:19:35 #76
80268 kLowJow
That's Gay
pi_27667438
quote:
Op maandag 6 juni 2005 10:13 schreef milagro het volgende:
nou ik hoef er niet op te letten, ik voel het gewoon
je hebt toch wel eens minder heftige orgasmes? die er zo 'ontsnappen' zonder echte aanloop
... heel irritant, alsof je je plas lang opgehouden hebt en de druk eraf is , zeg maar
dat je direct erna meteen weer tot de orde vd dag over kan gaan
Nou... nee. Misschien speelt het feit dat ik een man ben hier een rol, die hebben doorgaans toch wel een cooling down periode nodig (ervan uitgaande dat je met de orde van de dag een volgende beurt bedoelt)
quote:
terwijl je bij een andere keer volkomen k.o ligt naar adem te happen .
Dan moet ik het wel heel erg bont gemaakt hebben .

De rest is overigens duidelijk.. bedankt .
pi_27667567
quote:
Op maandag 6 juni 2005 10:19 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Nou... nee. Misschien speelt het feit dat ik een man ben hier een rol, die hebben doorgaans toch wel een cooling down periode nodig (ervan uitgaande dat je met de orde van de dag een volgende beurt bedoelt)
[..]

Dan moet ik het wel heel erg bont gemaakt hebben .

De rest is overigens duidelijk.. bedankt .
de orde vd dag is dus klaarkomen, en dan een welgemeend "zo!" , opstaan en meteen verder met nuttige dingen

als een echte vent dus
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 6 juni 2005 @ 10:31:05 #78
80268 kLowJow
That's Gay
pi_27667806
quote:
Op maandag 6 juni 2005 10:23 schreef milagro het volgende:

[..]

de orde vd dag is dus klaarkomen, en dan een welgemeend "zo!" , opstaan en meteen verder met nuttige dingen

als een echte vent dus
Ah zo, ja geen probleem. Tenzij ik KO lig te happen naar adem natuurlijk .
pi_27668359
quote:
Op maandag 6 juni 2005 09:04 schreef milagro het volgende:

[..]

dat heb ik dus ook, boeien verder wat hoort of niet hoort , en wie me hoort of niet hoort, mocht ik geluid maken, wat wisselt dus.
het is dat het wisselt, anders zou ik echt gaan klagen als je weer eens ongecontroleerd klaarkomt...
pi_27668960
quote:
Op maandag 6 juni 2005 10:48 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

het is dat het wisselt, anders zou ik echt gaan klagen als je weer eens ongecontroleerd klaarkomt...
jij ziet liever een gecontroleerd en beschaafd orgasme, liefst vooraf een A-4 tje wat je zoal kan verwachten.

21.30 lichte hijgen
21.31 ademhaling versneld zich iets meer
21.32 hijgen wordt kreunen
21.33 kreunen wordt JA JA JA
21.33.15 JA wordt ws AAAAAAAAAAAAAAAAAAH, mogelijk OEEEEEEEE of Oh Gawd
21.34 slabbertje af, latex handschoenen uit, mondhoeken deppen (optioneel)
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_27669042
quote:
Op maandag 6 juni 2005 11:07 schreef milagro het volgende:

[..]

jij ziet liever een gecontroleerd en beschaafd orgasme, liefst vooraf een A-4 tje wat je zoal kan verwachten.

21.30 lichte hijgen
21.31 ademhaling versneld zich iets meer
21.32 hijgen wordt kreunen
21.33 kreunen wordt JA JA JA
21.33.15 JA wordt ws AAAAAAAAAAAAAAAAAAH, mogelijk OEEEEEEEE of Oh Gawd
21.34 slabbertje af, latex handschoenen uit, mondhoeken deppen (optioneel)
stil....de kinderen moeten morgen weer naar school
pi_27672786
quote:
Op maandag 6 juni 2005 10:03 schreef TheMassive het volgende:
Heel apart. Blijkbaar mag jij omdat jij zo nodig een 'discussie' wil voeren iets raar vinden, maar andere mogen op hun beurt iets niet raar vinden.
Ik vind, en daarmee doe ik een bijdrage aan deze 'discussie', dat jij zeer weinig inlevingsvermogen hebt. Ik vind het heel raar dat jij je niet kan indenken waarom iemand anders zou reageren dan jij in bepaalde situaties.
Het zo extreem mogelijk interpreteren van wat iemand zegt, werkt niet echt bevorderend voor de communicatie, meid.

Ik vraag me af wat je eigenlijk in dit topic doet. Blijkbaar geniet je ervan om je enorm te ergeren aan mijn ongetwijfeld ronduit walgelijke gedrag.
pi_27672968
Ik heb nog nooit een geluid gemaakt, ooit. Het maakt niet uit hoe intensief of hoe goed het is. Ik weet niet waarom of hoe, het is gewoon zo. Het enigste verschil is dat ik wat harder en luider moet ademhalen.
Als je luidrustige mannen een turn-off vind...ik hou me altijd wel stil.
Erg handig ook als je in een drukke ruimte stilletjes aan de gang wil.
Ouderwetse piraterij , HAR
pi_27673052
quote:
Op maandag 6 juni 2005 13:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik vraag me af wat je eigenlijk in dit topic doet. Blijkbaar geniet je ervan om je enorm te ergeren aan mijn ongetwijfeld ronduit walgelijke gedrag.
Ja, ik kijk er niet vanop dat je je vanalles omtrent acties van anderen afvraagt. Inlevensvermogen is je best onbekend als ik jouw 'discussie' zo bekijk.
pi_27673243
quote:
Op maandag 6 juni 2005 13:24 schreef TheMassive het volgende:
Ja, ik kijk er niet vanop dat je je vanalles omtrent acties van anderen afvraagt. Inlevensvermogen is je best onbekend als ik jouw 'discussie' zo bekijk.
Ja, ik ben absoluut niet in staat om mij in te leven in anderen. Vandaar ook dat ik seriemoordenaar ben.
pi_27673284
ach, ik reageer misschien wat te extreem in je topic, daarvoor mijn excuses, maar serieus, je kan je toch wel minimaal een beetje voorstellen dat de reactie van ene vrouw bij het klaarkomen extremer kan zijn dan bij een ander?
pi_27673355
quote:
Op maandag 6 juni 2005 13:31 schreef TheMassive het volgende:
ach, ik reageer misschien wat te extreem in je topic, daarvoor mijn excuses, maar serieus, je kan je toch wel minimaal een beetje voorstellen dat de reactie van ene vrouw bij het klaarkomen extremer kan zijn dan bij een ander?
Beste TM, waar ik het in mijn OP over heb, en misschien is dat niet geheel duidelijk, is vrouwen die de halve buurt bijeen schreeuwen. Echt keihard gillen. En ik stel daar dus vraagtekens bij, vraagtekens in de zin van: "Is dat nou spontaan of is het een potje aanstellerij?". Tot nu toe heeft er nog niemand gereageerd die het betreffende gedrag vertoont, en daar kan ik dan mooi een conclusie uit trekken.

En ja, daar staat een smilie!
pi_27673411
Ik zou aan het gegeven dat hier niemand die op zo'n manier haar genot laat zien reageert niet meteen de conclusie trekken dat zulk gedrag aanstellerij zou zijn. Daarmee ga je te kort door de bocht.
pi_27673458
quote:
Op maandag 6 juni 2005 13:36 schreef TheMassive het volgende:
Ik zou aan het gegeven dat hier niemand die op zo'n manier haar genot laat zien reageert niet meteen de conclusie trekken dat zulk gedrag aanstellerij zou zijn. Daarmee ga je te kort door de bocht.
Huil! Waarom denk je dat ik dit topic open? Ik kan me maar moeilijk voorstellen dat zulks 'onwillekeurig' gebeurt. Wat ik me wel kan voorstellen, is dat iemand dat gewoon geil vindt ofzo. Ik heb er zelf best lol van als de buurvrouw 't doet.
  maandag 6 juni 2005 @ 13:38:36 #90
37769 erodome
Zweefteef
pi_27673491
Geloof me lupa dat als ik echt goed hard genomen wil ik echt wel de buurt bij elkaar kan schreeuwen.
Het is weleens gebeurt dat de buren op de muur geklopt hebben(daarna ik met een ontzettend rood hoofd giegelen).

Zeker als we het over dp's enzo hebben, heel erg heftig, overheerlijk, geen rede meer te vinden in de wijde omtrek
Maar ook weleens tijdens de gewone seks, als het echt heftig eraan toe gaat dan ga ik van de wereld....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_27673547
quote:
Op maandag 6 juni 2005 13:38 schreef erodome het volgende:
Geloof me lupa dat als ik echt goed hard genomen wil ik echt wel de buurt bij elkaar kan schreeuwen.
Het is weleens gebeurt dat de buren op de muur geklopt hebben(daarna ik met een ontzettend rood hoofd giegelen).

Zeker als we het over dp's enzo hebben, heel erg heftig, overheerlijk, geen rede meer te vinden in de wijde omtrek
Maar ook weleens tijdens de gewone seks, als het echt heftig eraan toe gaat dan ga ik van de wereld....
Met DP's heb ik helaas nog geen ervaring. Misschien gil ik dan ook wel de hele buurt bijeen.
  maandag 6 juni 2005 @ 13:40:41 #92
37769 erodome
Zweefteef
pi_27673556
Het gebeurt absoluut onwillekeurig, hoevaak heb ik al geprbeert stil of echt zachtjes te blijven, het lukt gewoon niet meer op ten duur, het wordt teveel, het moet eruit.
Er komt een moment dat ik niet ontzettend op zit te letten op mijn geluid en dan is het raak.

Zoals milagro al zegt, komt er teveel herrie uit dan moet hij maar een hand op de mond leggen(is nog lekker ook ).
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_27673606
quote:
Op maandag 6 juni 2005 13:40 schreef erodome het volgende:
Zoals milagro al zegt, komt er teveel herrie uit dan moet hij maar een hand op de mond leggen(is nog lekker ook ).
Oh ja, dat lijkt me ook wel kicken.
pi_27676347
ik vind geluiden maken geil!!!!
ain't nO hOlla back Girl
  maandag 6 juni 2005 @ 15:30:25 #95
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_27677534
Ik vind overdreven hard schreeuwende, gillende en kreunende vrouwen (en mannen ook trouwens) een complete afknapper. Het doet me aan de dierenwereld denken, aan onderontwikkeld anti-intellectueel kamptuig.

Voor mij absoluut een hele grote afknapper
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_27677789
Volgens mij zijn er toch maar weinig dieren die heel hard schreeuwen tijdens het neuken.
pi_27677920
quote:
Op maandag 6 juni 2005 15:30 schreef Lemmeb het volgende:
Ik vind overdreven hard schreeuwende, gillende en kreunende vrouwen (en mannen ook trouwens) een complete afknapper. Het doet me aan de dierenwereld denken, aan onderontwikkeld anti-intellectueel kamptuig.

Voor mij absoluut een hele grote afknapper
In dat geval zou jij ook sex als geheel een afknapper moeten zien. Je zegt hier namelijk dat jij vindt dat de menselijke instincten oncontroleerbaar (zoals sex) zijn; je vergelijkt het schreeuwen/gillende/kreunende (= een gevolg van het toegeven aan instincten zoals behoefte aan bevrediging) namelijk met dierlijke of onderontwikkelde instincten.
Het lijkt mij sterk dat jij je geilheid "onder controle" hebt. Dat jij zo "geavenceerd" bent in jouw behoefte tot bevrediging dat jij gecontroleerd met je seksuele driften en de uiting daarvan om kunt gaan. Zo ja, dan lijkt mij dat er bij jou totaal geen seksuele spanning te vinden is. Een dooie plank zou ik jou kunnen noemen.
  maandag 6 juni 2005 @ 15:42:12 #98
80268 kLowJow
That's Gay
pi_27677984
quote:
Op maandag 6 juni 2005 15:40 schreef TheMassive het volgende:

[..]

In dat geval zou jij ook sex als geheel een afknapper moeten zien. Je zegt hier namelijk dat jij de menselijke instincten oncontroleerbaar (zoals sex) zijn;
Hier raakte ik het spoor al bijster.
pi_27678060
ge-edit hoor.
  maandag 6 juni 2005 @ 15:44:16 #100
80268 kLowJow
That's Gay
pi_27678063
quote:
Op maandag 6 juni 2005 15:40 schreef TheMassive het volgende:
Dat jij zo "geavenceerd" bent in jouw behoefte tot bevrediging dat jij gecontroleerd met je seksuele driften en de uiting daarvan om kunt gaan.
Gelukkig blijkt een meerderheid van de mensheid hiertoe in staat. Stel je eens voor dat wat jij hierboven impliceert waarheid zou zijn. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')