nou fijn dan voor je dat je jezelf altijd helemaal onder controle hebtquote:Op maandag 6 juni 2005 08:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Eh ja, daar denk ik over na. Ik ben niet echt 'van de wereld' ofzo als ik klaarkom. Het is niet zo dat ik dan niet weet wat ik doe of de controle over mezelf verlies...
dat heb ik dus ook, boeien verder wat hoort of niet hoort , en wie me hoort of niet hoort, mocht ik geluid maken, wat wisselt dus.quote:Op maandag 6 juni 2005 09:02 schreef erodome het volgende:
[..]
Die "luxe" heb ik dus niet, zodra de boel een beetje begint te koken vallen mijn gedachtes weg en bestaat er alleen nog maar wat je samen deelt en het gevoel...
Jee, doe ff normaal zeg. Blijkbaar werkt 't bij mij anders dan bij jou.quote:Op maandag 6 juni 2005 09:03 schreef milagro het volgende:
nou fijn dan voor je dat je jezelf altijd helemaal onder controle hebt
Ja, okee, da's waar. Echt esthetisch is 't niet nee.quote:Op maandag 6 juni 2005 09:01 schreef erodome het volgende:
Op zo'n moment is het reuze geil en daarom mooi, maar als je het apart bekijkt ziet het er maar gek uit
exact , en lees nu even wat je zelf zegt in je OPquote:Op maandag 6 juni 2005 09:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jee, doe ff normaal zeg. Blijkbaar werkt 't bij mij anders dan bij jou.
doe ff normaal zeg, blijkbaar werkt 't bij hen anders dan bij jou.quote:maar ik vind het een beetje vreemd. Het lijkt mij toneelspel ofzo, beetje aanstellerij.
Inderdaad.. ik heb nooit tijd/zin/aandacht voor de hoeveelheid decibel die ik produceer... Ik ben meestal veel te druk met andere dingen op dat moment. Lijkt me ook aardig sfeerverziekend als je je daar constant druk om moet maken. Tenzij je natuurlijk ergens bent waar je wel zachtjes moet doen.. maar dat is af en toe juist wel weer spannendquote:Op maandag 6 juni 2005 09:02 schreef erodome het volgende:
[..]
Die "luxe" heb ik dus niet, zodra de boel een beetje begint te koken vallen mijn gedachtes weg en bestaat er alleen nog maar wat je samen deelt en het gevoel...
Precies. Maar ach, mevrouw wil graag een 'discussie'.quote:Op maandag 6 juni 2005 09:07 schreef milagro het volgende:
doe ff normaal zeg, blijkbaar werkt 't bij hen anders dan bij jou.
Ja, en daarom vraag ik er dus naar, duh. Ik zeg hoe het op mij overkomt, maar ik lach niemand uit.quote:Op maandag 6 juni 2005 09:07 schreef milagro het volgende:
exact , en lees nu even wat je zelf zegt in je OP
doe ff normaal zeg, blijkbaar werkt 't bij hen anders dan bij jou.
What's wrong with you guys? Ik vraag mensen gewoon naar hun ervaring, daarom zit ik hier.quote:Op maandag 6 juni 2005 09:08 schreef TheMassive het volgende:
Precies. Maar ach, mevrouw wil graag een 'discussie'.
jij komt me op mij over als iemand die veel te veel nadenkt op momenten waar je juist alle gedachten zou moeten laten varen, zo dan?quote:Op maandag 6 juni 2005 09:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, en daarom vraag ik er dus naar, duh. Ik zeg hoe het op mij overkomt, maar ik lach niemand uit.
Ik denk niet na op het moment dat ik klaarkom. Maar il 'oefen' wel met mezelf op welke manier het 't fijnst is. Dat is erg raar?quote:Op maandag 6 juni 2005 09:11 schreef milagro het volgende:
jij komt me op mij over als iemand die veel te veel nadenkt op momenten waar je juist alle gedachten zou moeten laten varen, zo dan?
ja, ik vind dat raar, mag toch, jij vindt schreeuwen raarquote:Op maandag 6 juni 2005 09:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik denk niet na op het moment dat ik klaarkom. Maar il 'oefen' wel met mezelf op welke manier het 't fijnst is. Dat is erg raar?
dus je denkt wel na op het moment suprêmequote:Eh ja, daar denk ik over na. Ik ben niet echt 'van de wereld' ofzo als ik klaarkom. Het is niet zo dat ik dan niet weet wat ik doe of de controle over mezelf verlies...
Jij oefent nooit met jezelf om te kijken wat je het lekkerst vindt?quote:Op maandag 6 juni 2005 09:15 schreef milagro het volgende:
ja, ik vind dat raar, mag toch, jij vindt schreeuwen raar
Nee, ik zeg dat ik dan niet helemaal van de wereld ben, dat is toch iets anders dan nadenken? Ik concentreer me hooguit op het gevoel. Maar als ik het zou willen zou ik tegelijkertijd aan de afwas kunnen denken ja. Happy now?quote:dus je denkt wel na op het moment suprême
Uh nee, Ik lig niet met een dildo op bed te testen welk geluid uit mijn mond het lekkerste gevoel geeft, neequote:Op maandag 6 juni 2005 09:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jij oefent nooit met jezelf om te kijken wat je het lekkerst vindt?Dat lijkt me dan een saai seksleven eik...
[..]
Helemaalquote:Nee, ik zeg dat ik dan niet helemaal van de wereld ben, dat is toch iets anders dan nadenken? Ik concentreer me hooguit op het gevoel. Maar als ik het zou willen zou ik tegelijkertijd aan de afwas kunnen denken ja. Happy now?
Dat is ook echt wat ik bedoelde.quote:Op maandag 6 juni 2005 09:24 schreef milagro het volgende:
Uh nee, Ik lig niet met een dildo op bed te testen welk geluid uit mijn mond het lekkerste gevoel geeft, nee
Maar begrijp ik goed dat je wel (eens) flink schreeuwt bij het klaarkomen?quote:Op maandag 6 juni 2005 09:24 schreef milagro het volgende:
[..]
Uh nee, Ik lig niet met een dildo op bed te testen welk geluid uit mijn mond het lekkerste gevoel geeft, nee
Zijn jouw orgasmes identiek? nee toch, nou danquote:Op maandag 6 juni 2005 09:43 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Maar begrijp ik goed dat je wel (eens) flink schreeuwt bij het klaarkomen?
Is het dan zo dat je je gewoon niet in kan houden? Is er sprake van een krachtiger orgasme dan wanneer je niet schreeuwt?
Dus eigenlijk, wat is er op dat moment anders dat je doet schreeuwen?
quote:Op maandag 6 juni 2005 09:53 schreef RaisinGirl het volgende:
Bij een echt intens orgasme ben ik zo van de wereld dat ik eerder naar adem lig te happen dan dat ik ontzettend ga schreeuwen.
Geen idee eigenlijk... nooit zo op gelet. Moet ik misschien eens gaan doenquote:Op maandag 6 juni 2005 09:50 schreef milagro het volgende:
[..]
Zijn jouw orgasmes identiek? nee toch, nou dan![]()
Dus het is niet zuiver gevoel dat je geluid doet produceren, tenzij je besef van de noodzaak tot zwijgen je niet in staat stelt datzelfde gevoel te bereiken.quote:Het is niet iets waar ik doorgaans met voorbedachte rade in stap, nee, de enige uitzondering dus als je daar gaat vrijen waar je betrapt zou kunnen worden, dan houd je het stil, bewust dus.
Heel apart. Blijkbaar mag jij omdat jij zo nodig een 'discussie' wil voeren iets raar vinden, maar andere mogen op hun beurt iets niet raar vinden.quote:Op maandag 6 juni 2005 09:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jij oefent nooit met jezelf om te kijken wat je het lekkerst vindt?Dat lijkt me dan een saai seksleven eik...
Ik meen uit het bovenstaande af te kunnen leiden dat het haar vooral ging om haar indruk dat zij uitgelachen werd. Niet zozeer om het raar vinden van wat zij zei.quote:Op maandag 6 juni 2005 10:03 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Heel apart. Blijkbaar mag jij omdat jij zo nodig een 'discussie' wil voeren iets raar vinden, maar andere mogen op hun beurt iets niet raar vinden.
nou ik hoef er niet op te letten, ik voel het gewoonquote:Op maandag 6 juni 2005 10:03 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk... nooit zo op gelet. Moet ik misschien eens gaan doen.
[..]
wat zeg je dat ingewikkeldquote:Dus het is niet zuiver gevoel dat je geluid doet produceren, tenzij je besef van de noodzaak tot zwijgen je niet in staat stelt datzelfde gevoel te bereiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |