maar vind je dat gek? zo kan je toch amper leven? hij is geen aanhangsel van je (even bot gezegd), maar een eigen individu. met een eigen leven.quote:op zondag 5 juni 2005 19:12 schreef miss_cee het volgende:
ik wil gewoon controler hebben en wil graag alles weten wat hij per minuut doet en ook precies wat hij denkt en al. en hij wordt daar juist geirriteerd van dat ik zo nieuwsgierig ben en hem zo voor mezelf opeis en jaloers ben.
als het je leven écht zo beheerst, is het misschien zinnig eens met een professional te praten.quote:zo ik hoop dat het een beetje duidelijk is nog maar weet iemand wat ik eraan kan doen om niet zo jaloers te zijn en zekerder over me zelf te worden ?
ik wilde exact hetzelfde schrijven!quote:op zondag 5 juni 2005 19:19 haalde #ANONIEM de woorden uit mijn mond
...
* sjtefan mee eensch isquote:op zondag 5 juni 2005 19:19 schreef #ANONIEM het volgende:
kan je wel zeggen dat je geen beter en mooier persoon kan vinden in je leven maar vraag jezelf eens af in hoeverre dat 'betere' en mooiere nou hoort bij die lach van hem e.d. in plaats van zijn karakter (want je twijfelt daar dus wel aan). misschien is hij zelf ook wel niet zo geweldig als je denkt en moet jij mensen niet in de categorie 'beter' en 'mooi' gaan plaatsen en daaruit concluderen dat hij zo goed is maar gaan nadenken of er geen mensen zijn die beter bij je passen...
ze zijn dan misschien wat minder knap of weet ik veel wat maar lijkt me dat je je dan een stuk blijer voelt in de relatie.
daar heb je gelijk in, hij is al een keer vreemd gegaan met een meisje doordat hij mij te bezitterig vond worden. en ben sinds toen dus nog extremer erin geworden alleen durf ik dat nu dus niet meer te laten merken en maak ik mezelf alleen gek erdoor. tegen hem doe ik alsof het me niks intereseert of hij praat met andere meisjes en alleen op stap wil. dus hij denkt dat ik hem vertrouw nu.quote:op zondag 5 juni 2005 19:19 schreef #ANONIEM het volgende:als ik een vriendin heb dan zorg ik ervoor dat ze genoeg aandacht krijgt en als er wat mis is merk ik dat wel op en ik blijf dan liever thuis dan dat ik met vrienden uitga, ook al zou ik daar dan met meiden praten enzoje zegt zelf al dat hij voor je gevoel niet genoeg bevestigd dat hij je leuk vind e.d. en jij hebt gewoon wel zo iemand nodig.
nee het komt erop neer dat hij mij moet laten weten dat hij mij niet zal verlaten voor een ander.quote:op zondag 5 juni 2005 19:46 schreef logitik het volgende:
het komt er dus op neer dat je vriend niet meer met andere meisjes mag praten ?
als zijn relatie met jou serieus is zal dat toch niet zijn intentie zijn?quote:op zondag 5 juni 2005 19:53 schreef miss_cee het volgende:
[..]
nee het komt erop neer dat hij mij moet laten weten dat hij mij niet zal verlaten voor een ander.
zoiets moet vanzelfsprekend zijn en niet gevraagd hoeven te worden anders is het volgens mij een twijfelachtige relatie. kan liggen aan jou dat je wantrouwt. wantrouwen is een teken van zwakte. of het ligt dat je uitstekende vooruitziende gaves hebt en dat je hem doorgrond en helemaal weet dat hij niet deugt. zou je dat laatste weten dan zou je er zelf een einde aan maken, aan de relatie dus. je twijfelt dus.quote:op zondag 5 juni 2005 19:53 schreef miss_cee het volgende:
[..]
nee het komt erop neer dat hij mij moet laten weten dat hij mij niet zal verlaten voor een ander.
hij was niet vreemgegaan toch? hij stond alleen te praten met andere meisjes.quote:op zondag 5 juni 2005 19:57 schreef angeles het volgende:
maar ik las het toch goed?
hij was toch vreemdgegaan omdat jij te bezitterig was?
zo raar is het toch niet dat het dan alleen maar erger is geworden?
vraag het hem, als je hem niet vertrouwt.quote:op zondag 5 juni 2005 20:04 schreef miss_cee het volgende:
nee gister isie denk ik niet vreemdgegaan..het irritante is juist dat ik dat niet zeker weet.
quote:op zondag 5 juni 2005 20:01 schreef ayaxola het volgende:
hij was niet vreemgegaan toch? hij stond alleen te praten met andere meisjes.
quote:op zondag 5 juni 2005 19:41 schreef miss_cee het volgende:
daar heb je gelijk in, hij is al een keer vreemd gegaan met een meisje doordat hij mij te bezitterig vond worden.
idd... je hebt volgens mij serieuze problemen in je hoofd.quote:op zondag 5 juni 2005 19:25 schreef logitik het volgende:
ik heb trouwens je andere posts gelezen.. haha, er zit volgens mij een steekje los bij jou in het algemeen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |