abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27652241
ik heb echt een probleem met het vertrouwen van mijn vriend, ik word er gewoon superonzeker van als hij alleen op stap gaat of zo.
ik heb gewoon steeds bevestiging nodig dat hij niemand anders wil dan mij en die geeftie mij niet genoeg.
dus gisteravond was hij weer alleen op stap, ok dat vind ik zowieso al niet zo leuk maar ik vertrouwde hem. hij had me zelfs nog gsmsd of ik ook ging.
maareh nu hoorde ik dus vandaag van een vriend van me dat hij mijn vriendje dus gisteravond gezien had in een cafe en dat hij en zn vrienden de hele avond bij meisjes stonden te praten. ik hoop alleen praten..en toen ik dat hoorde kreeg ik al gelijk visioenen in mijn kop van hem met zijn lach tussen allemaal mooie meisjes in en zo. en hij had gister ook nog gezegd: ik hoop dat ik vanavond niet hoef te rijden dan kan ik tenminste drinken.
dus hij was zowieso dronken vannacht en ik weet dat hij dan altijd geil gaat doen.
dus nu zit ik mezelf supergek te maken over wat er vannacht gebeurd is en of hij misschien een van die meisjes leuker vind dan mij of zo.

ik wil gewoon controler hebben en wil graag alles weten wat hij per minuut doet en ook precies wat hij denkt en al. en hij wordt daar juist geirriteerd van dat ik zo nieuwsgierig ben en hem zo voor mezelf opeis en jaloers ben.

maar ik wil hem niet kwijtraken en ik ben zelf onzeker over hoe ik eruit zie en ben bang dat hij straks verliefd word op een mooier meisje...die wel zelfverzekerd is en niet zo bezitterig.
ik speel nu gewoon steeds toneel als ik zeg dat ik het niet erg vind dat hij alleen op stap gaat terwijl ik dan in mijn bed lig te huilen van onmacht. ik heb op zo'n moment ook zin om het uit te maken en te zeggen ok laat maar zitten want ik ben het toch niet waard voor je. maar dan ben ik bang dat ik toch geen betere en mooiere jongen dan hem zal krijgen meer en denk ik weer: pff stel je niet zo aan hij wil jou toch niet omdat hij je zo lelijk en stom vind? hij heeft niet voor niets gekozen voor me maar ik ben gewoon zo bang om hem te verliezen dat ik bijna ga zeggen van ik hoef niks meer omdat ik hem dan ook niet kan verliezen.

zo ik hoop dat het een beetje duidelijk is nog maar weet iemand wat ik eraan kan doen om niet zo jaloers te zijn en zekerder over me zelf te worden ?
pi_27652330
tegen dat je de 15 begint te naderen wordt het allemaal stukken minder
Live like there's no tomorrow, love like you've never been hurt and dance like nobody's watching.
"We all lie in the gutter, but some of us look up at the stars." -- Oscar Wilde
  † In Memoriam † zondag 5 juni 2005 @ 19:17:01 #3
43556 miss_dynastie
pi_27652377
quote:
op zondag 5 juni 2005 19:12 schreef miss_cee het volgende:
ik wil gewoon controler hebben en wil graag alles weten wat hij per minuut doet en ook precies wat hij denkt en al. en hij wordt daar juist geirriteerd van dat ik zo nieuwsgierig ben en hem zo voor mezelf opeis en jaloers ben.
maar vind je dat gek? zo kan je toch amper leven? hij is geen aanhangsel van je (even bot gezegd), maar een eigen individu. met een eigen leven.
quote:
zo ik hoop dat het een beetje duidelijk is nog maar weet iemand wat ik eraan kan doen om niet zo jaloers te zijn en zekerder over me zelf te worden ?
als het je leven écht zo beheerst, is het misschien zinnig eens met een professional te praten.
pi_27652401
zorg dat je zelf een leuk leven hebt, je minder afhankelijk opstelt. dan wordt je minder onzeker, en heeft hij een leukere vriendin aan je en zal dus minder gauw geneigd zijn van je angst een werkelijkheid te maken.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_27652424
hij verdient beter. ik hoef geen vriendin die mij niet vertrouwt. wees eerlijk tegen hem, en het probleem is opgelost. kan jij een lelijk vriendje nemen, die toch niemand anders kan krijgen, dan hoef je ook niet jaloers te zijn.
pi_27652429
misschien ben je wel niet bezitterig en jaloers maar passen jullie gewoon niet bij elkaar. als ik een vriendin heb dan zorg ik ervoor dat ze genoeg aandacht krijgt en als er wat mis is merk ik dat wel op en ik blijf dan liever thuis dan dat ik met vrienden uitga, ook al zou ik daar dan met meiden praten enzo je zegt zelf al dat hij voor je gevoel niet genoeg bevestigd dat hij je leuk vind e.d. en jij hebt gewoon wel zo iemand nodig.

kan je wel zeggen dat je geen beter en mooier persoon kan vinden in je leven maar vraag jezelf eens af in hoeverre dat 'betere' en mooiere nou hoort bij die lach van hem e.d. in plaats van zijn karakter (want je twijfelt daar dus wel aan). misschien is hij zelf ook wel niet zo geweldig als je denkt en moet jij mensen niet in de categorie 'beter' en 'mooi' gaan plaatsen en daaruit concluderen dat hij zo goed is maar gaan nadenken of er geen mensen zijn die beter bij je passen...

ze zijn dan misschien wat minder knap of weet ik veel wat maar lijkt me dat je je dan een stuk blijer voelt in de relatie.
pi_27652601
ik heb trouwens je andere posts gelezen.. haha, er zit volgens mij een steekje los bij jou in het algemeen.
pi_27652608
quote:
op zondag 5 juni 2005 19:19 haalde #ANONIEM de woorden uit mijn mond
...
ik wilde exact hetzelfde schrijven!
ik schaar me achter bekkema.
twee violen en een trommel en een fluit
  zondag 5 juni 2005 @ 19:27:30 #9
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_27652661
je bent egoistisch en eist hem op

hij is niet je bezit, hij is je metgezel.

laat hem in godsnaam leven, want daar heeft hij recht op.

zelf zou ik het meteen uitmaken zou mijn vriendin mijn leven zo opeisen. vrijheid blijheid en toch gebondenheid. zelfs bij vrijheid blijheid is gebondenheid mogelijk jah.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zondag 5 juni 2005 @ 19:28:19 #10
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_27652684
lekkere snuggere vriend van je die je dat even influistert.

wat #ANONIEM zegt daar zit ook wel wat in, niet iedereen zoekt hetzelfde in een relatie en misschien is hij te onafhankelijk voor jou en jij te afhankelijk voor hem. maar als je echt heel jaloers bent dan zul je daar in iedere relatie wel last van hebben, zelfs het meest aanhankelijke vriendje houdt niet vierentwintig uur per dag je hand vast en praat wel eens met andere vrouwen.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_27652790
je hebt als hobby kickboksen, dus ik zou zeggen: mep er op los als ie wat doet!
  zondag 5 juni 2005 @ 19:32:52 #12
41334 Sjtefan
Ik ben niet gek...
pi_27652832
quote:
op zondag 5 juni 2005 19:19 schreef #ANONIEM het volgende:
kan je wel zeggen dat je geen beter en mooier persoon kan vinden in je leven maar vraag jezelf eens af in hoeverre dat 'betere' en mooiere nou hoort bij die lach van hem e.d. in plaats van zijn karakter (want je twijfelt daar dus wel aan). misschien is hij zelf ook wel niet zo geweldig als je denkt en moet jij mensen niet in de categorie 'beter' en 'mooi' gaan plaatsen en daaruit concluderen dat hij zo goed is maar gaan nadenken of er geen mensen zijn die beter bij je passen...
ze zijn dan misschien wat minder knap of weet ik veel wat maar lijkt me dat je je dan een stuk blijer voelt in de relatie.
* sjtefan mee eensch is
kennelijk past deze jongen niet helemaal bij jouw karakter. mijn advies is, goed nadenken over wat je wil (vind je hem nu écht zo leuk dat je dit ongelukkige gevoel op de koop toe neemt, of heeft #ANONIEM misschien toch wel gelijk en is het voor je eigen geluk beter de relatie te beëindigen?)

succes ermee!
... ik ben een vliegtuig
pi_27653115
quote:
op zondag 5 juni 2005 19:19 schreef #ANONIEM het volgende:als ik een vriendin heb dan zorg ik ervoor dat ze genoeg aandacht krijgt en als er wat mis is merk ik dat wel op en ik blijf dan liever thuis dan dat ik met vrienden uitga, ook al zou ik daar dan met meiden praten enzo je zegt zelf al dat hij voor je gevoel niet genoeg bevestigd dat hij je leuk vind e.d. en jij hebt gewoon wel zo iemand nodig.
daar heb je gelijk in, hij is al een keer vreemd gegaan met een meisje doordat hij mij te bezitterig vond worden. en ben sinds toen dus nog extremer erin geworden alleen durf ik dat nu dus niet meer te laten merken en maak ik mezelf alleen gek erdoor. tegen hem doe ik alsof het me niks intereseert of hij praat met andere meisjes en alleen op stap wil. dus hij denkt dat ik hem vertrouw nu.
maar dat doe ik dus alleen maar om hem niet kwijt te raken door mijn eigen bezitterigheid.
mijn ex was dus wel zoals ik eigenlijk nu wil dat mijn vriend is. die hield overal mn handje vast en praatte nooit met andere meisjes en ik vertrouwde hem 100000%. maar toen benauwde dat gedrag mij juist. ik snap gewoon niet meer wat ik nu wil. misschien wil ik alleen maar de zekerheid hebben dat hij niet meer zal vreemdgaan.

voor de rest is hij wel mijn type en ik ben echt supergek op hem, dat gevoel wat ik voor hem heb heb ik nog voor geen enkele jongen gehad.
  zondag 5 juni 2005 @ 19:44:20 #14
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_27653179
hij is vreemdgegaan omdat hij je te bezitterig vond? dat vind ik dus echt een gigantische klotestreek. jaloezie en bezitterigheid komt vaak voort uit onzekerheid en dat ga je dan niet afstraffen door iemand willens en wetens nog veel onzekerder te maken.

expres vreemdgaan omdat de ander bang is dat je dat doet vind ik echt heel laag en ik denk dat je dan juist dat vertrouwen waarvan je zelf vindt dat je het verdient honderd procent hebt verziekt.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  zondag 5 juni 2005 @ 19:45:51 #15
11682 Moonah
Jolie femme
pi_27653218
fijne relatie als je toneel speelt tov je vriend.
zelfvertrouwen komt uit jezelf. en daar kun je alleen zélf aan werken.
dan heb je zijn continue bevestiging niet nodig.
maar zoals ik het nu lees, is deze relatie (op deze manier) geen lang leven beschoren. hoe meer jij aan hem trekt, hoe meer afstand hij neemt. self-fullfilling prophecy.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_27653228
het komt er dus op neer dat je vriend niet meer met andere meisjes mag praten ?
pi_27653441
quote:
op zondag 5 juni 2005 19:46 schreef logitik het volgende:
het komt er dus op neer dat je vriend niet meer met andere meisjes mag praten ?
nee het komt erop neer dat hij mij moet laten weten dat hij mij niet zal verlaten voor een ander.
  zondag 5 juni 2005 @ 19:56:30 #18
11682 Moonah
Jolie femme
pi_27653528
quote:
op zondag 5 juni 2005 19:53 schreef miss_cee het volgende:

[..]

nee het komt erop neer dat hij mij moet laten weten dat hij mij niet zal verlaten voor een ander.
als zijn relatie met jou serieus is zal dat toch niet zijn intentie zijn?
maar garanties heb je nooit.
  zondag 5 juni 2005 @ 19:57:16 #19
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_27653541
maar ik las het toch goed?

hij was toch vreemdgegaan omdat jij te bezitterig was?

zo raar is het toch niet dat het dan alleen maar erger is geworden?
  zondag 5 juni 2005 @ 20:00:56 #20
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_27653632
quote:
op zondag 5 juni 2005 19:53 schreef miss_cee het volgende:

[..]

zoiets moet vanzelfsprekend zijn en niet gevraagd hoeven te worden anders is het volgens mij een twijfelachtige relatie. kan liggen aan jou dat je wantrouwt. wantrouwen is een teken van zwakte. of het ligt dat je uitstekende vooruitziende gaves hebt en dat je hem doorgrond en helemaal weet dat hij niet deugt. zou je dat laatste weten dan zou je er zelf een einde aan maken, aan de relatie dus. je twijfelt dus.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_27653661
quote:
op zondag 5 juni 2005 19:57 schreef angeles het volgende:
maar ik las het toch goed?

hij was toch vreemdgegaan omdat jij te bezitterig was?

zo raar is het toch niet dat het dan alleen maar erger is geworden?
hij was niet vreemgegaan toch? hij stond alleen te praten met andere meisjes.

maarja, je kan er ook weinig aan doen ts, weet je hoe kut het is als je verder niet met andere meisjes 'contact' mag hebben. dat is gewoon niet te doen. misschien moet je je er maar bij neer leggen en er op vertrouwen dat hij bij jou blijft.
pi_27653735
nee gister isie denk ik niet vreemdgegaan..het irritante is juist dat ik dat niet zeker weet. praten mag hij voor mij wel, maar ligt eraan hoe dat gesprek gaat he.
  zondag 5 juni 2005 @ 20:06:48 #23
11682 Moonah
Jolie femme
pi_27653809
quote:
op zondag 5 juni 2005 20:04 schreef miss_cee het volgende:

nee gister isie denk ik niet vreemdgegaan..het irritante is juist dat ik dat niet zeker weet.
vraag het hem, als je hem niet vertrouwt.
nu ben je jezelf alleen maar gek aan het maken. en hem ook.
  zondag 5 juni 2005 @ 20:08:19 #24
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_27653850
quote:
op zondag 5 juni 2005 20:01 schreef ayaxola het volgende:

hij was niet vreemgegaan toch? hij stond alleen te praten met andere meisjes.
quote:
op zondag 5 juni 2005 19:41 schreef miss_cee het volgende:

daar heb je gelijk in, hij is al een keer vreemd gegaan met een meisje doordat hij mij te bezitterig vond worden.
  zondag 5 juni 2005 @ 20:09:27 #25
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_27653887
quote:
op zondag 5 juni 2005 19:25 schreef logitik het volgende:
ik heb trouwens je andere posts gelezen.. haha, er zit volgens mij een steekje los bij jou in het algemeen.
idd... je hebt volgens mij serieuze problemen in je hoofd.

When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')