abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33086343
Laatst had ik nog een onwijs waterige breaker, dus ik zo boos bellen.
Bleek het een grapje te zijn van me broertje, had dus water in een lege breaker gedaan...
Kreeg ik toch 2,50 op me rekening teruggestort !!!
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  woensdag 14 december 2005 @ 23:12:39 #252
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_33087911
quote:
Op zondag 20 november 2005 13:23 schreef Bravebart het volgende:
Mijn deo is bijna op, dus ik ga eens proberen of ik er niet een paar gratis kan krijgen van Axe

Stuur wel een huilerig mailtje dat het spuitmeganisme was afgebroken ofso...
Heb je toevallig een adres/antwoordnummer van Axe?
Want ik wil ook wel even klagen! Die "deo dry", die ze als enige nog verkopen, werkt voor geen meter! Ik ga d'r van stinken...... En ik gok dat het niet alleen aan mij ligt, daar is deo tenslotte voor! Sanex doet het wel prima, en Axe deed het voor het "dry" ook prima...
censuur :O
  woensdag 14 december 2005 @ 23:15:57 #253
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_33088049
quote:
Op woensdag 23 november 2005 15:53 schreef Faceoff het volgende:
heb dat wel gehad met de NS
was op een zondag bij mijn vriendin en zou met de laatste trein naar huis, maar die reed toen niet (ik had wel een retour al).

Dag daarna (maandag dus), lekker met mijn OV de trein ingestapt. THuis aangekomen mijn kaartje van zondag opgestuurd met de melding dat ik dikke 12 uur vertraging had door hun schuld, en zo dus mijn geld teruggekregen
Jij weet zeker niet dat de NS de PLICHT heeft om te zorgen dat jij thuis komt, als je door hun schuld je laatste aansluiting mist? Dus: taxi voor je betalen zo nodig!
Ik weet alleen niet hoe je daar laat op de avond aan moet komen, NS heeft dan niemand meer rondlopen...
censuur :O
pi_33089526
door een te hard borrelnoojte of iets anders dat daar op leek in de zak, is laatst een stukje van mijn tand afgebroken...de boosdoener heb ik ook nog kunnen achterhalen en alles opgestuurd naar Duyvis. Vandaag reactie waar ik echt bijna steil van achterover sloeg : binnenkort krijg ik een pakketje (tja wel verwacht na alles in dit topic) en men wil van harte heel graag mijn tandartskosten vergoeden indien verzekering niet toereikend is. Productie is nagegaan en men heeft euvel kunnen achterhalen. Verklaring en rekening van tandarts worden verwacht. Dus morgen maar eens bellen voor een afspraak !
  donderdag 15 december 2005 @ 00:11:14 #255
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_33090017
Ik heb twee keer een klacht naar bol.com gestuurd over beschadigde boeken. En twee keer niets erover gehoord.

de boeken waren dus echt beschadigd
Vampire Romance O+
pi_33091459
quote:
Op donderdag 15 december 2005 00:11 schreef MouseOver het volgende:
Ik heb twee keer een klacht naar bol.com gestuurd over beschadigde boeken. En twee keer niets erover gehoord.

de boeken waren dus echt beschadigd
Als je niet betaalt nemen ze vanzelf contact op. Je mag het boek binnen een week terugsturen, dus dat kun je ook gewoon doen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  donderdag 15 december 2005 @ 01:11:21 #257
19194 Oversight
◢◤
pi_33091545
quote:
Op woensdag 14 december 2005 23:57 schreef missC het volgende:
door een te hard borrelnoojte of iets anders dat daar op leek in de zak, is laatst een stukje van mijn tand afgebroken...de boosdoener heb ik ook nog kunnen achterhalen en alles opgestuurd naar Duyvis. Vandaag reactie waar ik echt bijna steil van achterover sloeg : binnenkort krijg ik een pakketje (tja wel verwacht na alles in dit topic) en men wil van harte heel graag mijn tandartskosten vergoeden indien verzekering niet toereikend is. Productie is nagegaan en men heeft euvel kunnen achterhalen. Verklaring en rekening van tandarts worden verwacht. Dus morgen maar eens bellen voor een afspraak !
◢◤
pi_33109630
Vandaag toch onverwachts een paketje gekregen van Nestlé. Het was al meer dan twee weken geleden, ik dacht dat ik nooit meer wat van mijn klacht zou horen. Ik heb een nieuw chocolade poeder pak gekregen plus een nieuw product. Een chocolade siroop inplaats van met poeder werken. Daarbij een standaard brief.

Wat ik schreef klopt allemaal wel, maar de bedoeling was niet echt serieus
quote:
Nestlé consumentenservice
Postbus 12365
1100 AJ Amsterdam

Betreft: Klacht over Nesquik poeder
23 november 2005

Geachte heer/mevrouw,

al enige tijd drink ik chocolade melk die ik met behulp van uw Nesquik maak. Op de verpakking is te lezen dat de Nesquik poeder zowel door de koude als warme melk geroerd kan worden en het dan ook klaar is om te drinken. Dit klopt niet helemaal. Als de Nesquik poeder door de koude melk wordt geroerd gaat deze klonteren en kost het veel moeite om alles goed gemixt te krijgen zonder klonten.

Ik drink de chocolademelk vaak warm, vooral nu de koudere dagen zijn aangebroken. Met verwarmde melk heeft het poeder geen problemen en de chocomelk smaakt dan ook zeer goed. Toch is koude chocomelk af en toe ook lekker en daar gaat het, zoals eerder geschreven, mis. Zowel drijvend op de chocomelk als op de bodem is er poeder te vinden die niet goed met de melk mixed. Zelfs na zeker twintig seconde goed roeren zijn er nog klonten te vinden in mijn chocomelk. De enige oplossing die ik dan kan verzinnen om toch een goede mok met koude chocomelk te krijgen, is om de Nesquik poeder door de verwarmde melk te roeren, om het vervolgens af te laten koelen. U snapt ook wel dat dit geen wenselijke oplossing is en ik op zoek ben naar een betere oplossing. Ik heb gemerkt dat in de Nesquikdoos er al bij aankoop wat grotere klonten zitten in het poeder. Deze klonten komen meer en meer naarmate de doos leger wordt. Het poeder wordt natuurlijk zonder een vochtige lepel uit de doos gehaald, dus daar kan het zeker niet aan liggen. Wellicht is dit dan ook een mede oorzaak van de klonten in mijn chocomelk?

Ik zou graag zonder al te veel moeite ook koude, klontloze chocomelk willen drinken met behulp van Nesquik. Dit kan goed bij warme melk dus verwacht ik dat dit, zoals ook op de verpakking staat vermeld, ook goed gaat met koude melk. Ik wil graag een goede oplossing van u aangezien mijn verwachting, ondanks dat het op de verpakking wel waargemaakt wordt, uiteindelijk toch niet waar gemaakt kan worden.

In afwachting van uw reactie, met vriendelijke groet,
Caradoc
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
  donderdag 15 december 2005 @ 19:13:30 #259
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_33109822
quote:
Op donderdag 15 december 2005 01:07 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Als je niet betaalt nemen ze vanzelf contact op. Je mag het boek binnen een week terugsturen, dus dat kun je ook gewoon doen.
Daar hebben ze al contact over opgenomen, terwijl het al betaald was. Hun debiteurenadministratie is kennelijk evenmin op orde als hun klantenservice.

Verder heb ik de boeken gewoon in gebruik genomen. Ik vind het niet echt erg, maar het stoort me behoorlijk dat ze me zo negeren. Nog 1 keer en ik bestel ergens anders.
Vampire Romance O+
pi_33110294
Beetje bedrijven oplichten voor een paar euro
<b>This world is one of sadness. Battle brings death. Death brings sorrow. The living may not hear them. Their voices may fall upon deaf ears. But make no mistake - the dead... are not silent.
</b>
pi_33111792
Wij hebben wel eens van die liga koeken gehad waar geen melkvulling inzat. 1tje opgestuurd en 3 pakken gratis gekregen

In een zak red band zat eerst een grote zwarte klont drop van een cm of 10. Ook opgestuurd en een paar zakjes gratis gekregen
pi_33118125
Heb Lassie een email gestuurd dat ik de Notenrijst niet meer zo lekker vond als eerst. Ze hadden eerst wel de rijst in nog een appart zakje maar nu niet meer. Het zit nu los in het doosje.
Ik vind de smaak nu muf en dat heb ik hun ook gemaild.

Heb een gratis pakje notenrijst gekregen omdat ik de moeite nam om het hun te vertellen. (Beetje raar omdat ik toch echt had geklaagd dat het niet lekker was).
Ook kon ik als het weer niet lekker was het overgebleven ongekookte rijst terug sturen naar hun zodat hun het konden testen.
Heb ik gedaan want het was weer niet lekker. Heb daarna 2 pakjes notenrijst gekregen (gekke Lassie mensen daar)

Hun hebben gebeld (ingesproken op het antwoordapparaat)en gemeld dat het inderdaad niet lekker smaakt en dat ze een gratis pakje rijst zullen sturen.
Heb ze weer een email gestuurd dat ik alsnog hoop dat het weer in een appart zakje komt. Kreeg antwoord dat ze niet de planning hebben om het te doen. En ze merkten dat ik liever geen notenrijst meer wou. Maar vroegen wel welke smaak ik dan wou ontvangen.

Heb de keus gemaakt voor de Indiase Curry. Kreeg gisteren een pakje en ja hoor de Indiase Curry en nog een Paella versie
Wel erg aardig van ze. Was niet de bedoeling om gratis rijst te krijgen. Wil gewoon graag de Notenrijst weer in een zakje hebben.


Ook een keer van het het merk Chicken Tonight een smaak gehaald en die rook naar schoonmaakspul en proefde er ook naar.
Mijn man erheen gebeld en ze hebben het uitgezocht en het bleek dat er teveel van een bepaald ingredient inzat.
Nou hartstikke mooi en blj dat het serieus is genomen. Krijgen wij een weekje later ineens een brief met een 10 euro bon erin (vvv bon ofzoiets).
Ook hartstikke aardig
  vrijdag 16 december 2005 @ 00:58:31 #263
19194 Oversight
◢◤
pi_33121955
quote:
Op donderdag 15 december 2005 19:07 schreef caradoc het volgende:
Vandaag toch onverwachts een paketje gekregen van Nestlé. Het was al meer dan twee weken geleden, ik dacht dat ik nooit meer wat van mijn klacht zou horen. Ik heb een nieuw chocolade poeder pak gekregen plus een nieuw product. Een chocolade siroop inplaats van met poeder werken. Daarbij een standaard brief.

Wat ik schreef klopt allemaal wel, maar de bedoeling was niet echt serieus
[..]


......



Méésterlijk!

◢◤
  vrijdag 16 december 2005 @ 01:07:41 #264
19194 Oversight
◢◤
pi_33122091
Ik heb me létterlijk tránen gelachen,......

Je bent bij deze genomineerd tot adspirant lid van mijn hobbyclubje.

◢◤
pi_33288603
Net op BBC een programma over speelgoed (James May's Top Toys)
Een bedrijf dat zelfbouw vliegtuigmodellen en dergelijke verkocht kreeg een brief van een jongetje: hij vond het speelgoed van hun zo fijn maar was bang dat de firma failliet zou gaan omdat ze minder verkochten en had daarom zijnn spaargeld opgestuurd. In de enveloppe zaten een hoop pennies etc.
De firma stuurt dat jongetje een enorm pakket bouwdozen op.

Tijdens een speelgoedbeurs zit de directeur iets te drinken met zijn concurrenten, en vertelt het verhaal.
"Turned out that *bleep* kid had sent the same letter to all the companies. He probably had enough toys to open up a shop."
pi_33294918
quote:
Op woensdag 21 december 2005 21:30 schreef Doderok het volgende:
Net op BBC een programma over speelgoed (James May's Top Toys)
Een bedrijf dat zelfbouw vliegtuigmodellen en dergelijke verkocht kreeg een brief van een jongetje: hij vond het speelgoed van hun zo fijn maar was bang dat de firma failliet zou gaan omdat ze minder verkochten en had daarom zijnn spaargeld opgestuurd. In de enveloppe zaten een hoop pennies etc.
De firma stuurt dat jongetje een enorm pakket bouwdozen op.

Tijdens een speelgoedbeurs zit de directeur iets te drinken met zijn concurrenten, en vertelt het verhaal.
"Turned out that *bleep* kid had sent the same letter to all the companies. He probably had enough toys to open up a shop."
hahaha heel netjes, waarschijnlijk was het niet eens een kind
pi_33299505
Leuk om dit allemaal te lezen, zo heeft me vriendin het ook al eens wat producten terug gestuurd of een klacht ingediend en kreeg bij 3 van de 5 bedrijven best leuke zaken terug!
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_33311193
Ik ga het eens proberen bij Bertolli binnenkort
pi_33312151
Net gebeld ,et de Pampers. Had een pak Baby-Dry gekocht voor mijn dochtertje van 2 mnd maar elke keer als ze geplast heeft heeft ze klamme billetjes, helemaal niet Baby-Dry dus.
Krijg de kosten van het pak luiers op mijn rekening gestort
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_33317929
quote:
Op donderdag 22 december 2005 16:12 schreef Vicky het volgende:
Net gebeld ,et de Pampers. Had een pak Baby-Dry gekocht voor mijn dochtertje van 2 mnd maar elke keer als ze geplast heeft heeft ze klamme billetjes, helemaal niet Baby-Dry dus.
Krijg de kosten van het pak luiers op mijn rekening gestort
bij Huggies kwamen de absorptiekorrels naar buiten (zonder scheuren), al een tijdje geleden. was een actie van 3=2 dus ik zat met 3 pakken. Kreeg er maar 1 vergoed en een vaag verhaal dat die korrels geen kwaad konden. Nou fris vind ik dat geplak ook niet...
pi_33342981
quote:
Op donderdag 22 december 2005 16:12 schreef Vicky het volgende:
Net gebeld ,et de Pampers. Had een pak Baby-Dry gekocht voor mijn dochtertje van 2 mnd maar elke keer als ze geplast heeft heeft ze klamme billetjes, helemaal niet Baby-Dry dus.
Krijg de kosten van het pak luiers op mijn rekening gestort
netjes dan van hun
Haleloeja
  vrijdag 23 december 2005 @ 15:28:25 #272
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_33345432
quote:
Op woensdag 14 december 2005 23:12 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Heb je toevallig een adres/antwoordnummer van Axe?
Want ik wil ook wel even klagen! Die "deo dry", die ze als enige nog verkopen, werkt voor geen meter! Ik ga d'r van stinken...... En ik gok dat het niet alleen aan mij ligt, daar is deo tenslotte voor! Sanex doet het wel prima, en Axe deed het voor het "dry" ook prima...
Sorry kijk nu pas weer

Unilever Nederland
Home and Personal Care
T.a.v. AXE Consumenten Service
Nassaukade 5
3071 JL Rotterdam

Postbus 160
3000 AD Rotterdam
0800 - BELAXENU (235 293 68)

Staat trouwens letterlijk op hun site hoor
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_33352061
dacht dat het hier wel bekend was, maar postzegels uitsparen doe je dus via www.antwoordnummer.nl ....
pi_33353727
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 19:44 schreef missC het volgende:
dacht dat het hier wel bekend was, maar postzegels uitsparen doe je dus via www.antwoordnummer.nl ....
Bij mij was de site nog niet bekend.
Thnx.
A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
  vrijdag 23 december 2005 @ 22:06:22 #275
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_33355709
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 19:44 schreef missC het volgende:
dacht dat het hier wel bekend was, maar postzegels uitsparen doe je dus via www.antwoordnummer.nl ....
Kende ik ook nog niet, van mij ook bedankt
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  zaterdag 24 december 2005 @ 01:25:55 #276
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_33361321
Er zat een condoom te weinig in mijn pakje..
Ook maar een brief sturen..
niets
pi_33364355
Laatst 2 potten hak mexicaanse groente gekocht, gehakt gebakken de eerste pot erbij daarna de tweede pot erbij gegooid, ik denk wat is dat rode spul (leek qua kleur op de paprika die in de potten zit) dus viel niet meteen op. Bleek het een stuk plastic tezijn, iets van een netje ofzo.
Eerst de servicelijn gebeld die mij vroegen om het nummer wat op het deksel staat op te schrijven en op testuren samen met dat plastic ding. Gedaan.
3 weken laten kreeg ik 6 potten hak terug, 3 maal 2 smaken:)
pi_33375937
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 19:44 schreef missC het volgende:
dacht dat het hier wel bekend was, maar postzegels uitsparen doe je dus via www.antwoordnummer.nl ....
Op mijn werk raakt post die via het antwoordnummer binnenkomt zonder dat 't poststuk verwacht werd door onverklaarbare oorzaak wel eens zoek... 't is niet voor niks een antwoordnummer of 't komt met grote vertraging aan... hè wat vervelend, oh u heeft het naar het antwoordnummer gestuurd zeker zodat het u niks kostte? Mij kost het dan ook een stuk minder moeite ineens...
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  zaterdag 24 december 2005 @ 18:56:19 #279
19194 Oversight
◢◤
pi_33377117
quote:
Op donderdag 22 december 2005 15:43 schreef brighton het volgende:
Ik ga het eens proberen bij Bertolli binnenkort
Hou ons op de hoogte !!
◢◤
  zaterdag 24 december 2005 @ 19:07:50 #280
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_33377451
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 18:13 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Op mijn werk raakt post die via het antwoordnummer binnenkomt zonder dat 't poststuk verwacht werd door onverklaarbare oorzaak wel eens zoek... 't is niet voor niks een antwoordnummer of 't komt met grote vertraging aan... hè wat vervelend, oh u heeft het naar het antwoordnummer gestuurd zeker zodat het u niks kostte? Mij kost het dan ook een stuk minder moeite ineens...
Vandaar dat ik altijd "ik zie graag binnen 2 weken een ontvangstbevestiging/reactie" in m'n post zet... En na 2 weken gaat er vrolijk nog een naar het antwoordnummer.
censuur :O
  zaterdag 24 december 2005 @ 23:36:55 #281
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_33385054
Pringles, iedereen kent ze
ik had een bus vol met kruimels.. ff gebeld..
bleken er volgens hun pringles teoristen te bestaan.. die moedwillig met de bussen gooien.. en zo alles stuk maken..

na 20 min kreeg ik per post doos vol ( 9 bussen ) + een vergoeding voor de telefoonkosten + vvv bon

was gewoon aardig mevrouw aan de lijn en we hadden grote lol om de teoristen
Starbucks, waar blijf je
  zondag 25 december 2005 @ 01:01:15 #282
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_33386904
teoristen ?
niets
  zondag 25 december 2005 @ 01:03:39 #283
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_33386943
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 18:13 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Op mijn werk raakt post die via het antwoordnummer binnenkomt zonder dat 't poststuk verwacht werd door onverklaarbare oorzaak wel eens zoek... 't is niet voor niks een antwoordnummer of 't komt met grote vertraging aan... hè wat vervelend, oh u heeft het naar het antwoordnummer gestuurd zeker zodat het u niks kostte? Mij kost het dan ook een stuk minder moeite ineens...
Een zeer professionele instelling
Vampire Romance O+
pi_33387594
quote:
Op zondag 25 december 2005 01:03 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Een zeer professionele instelling
Worst... iemand die mij op m'n werk post stuurt en de moeite neemt om een antwoordnummer op te zoeken om zodoende 39 cent voor een postzegel te besparen, vind ik een centenneuker die niks beters te doen heeft. Dan sturen ze er maar een tweede brief naar de postbus overheen, tijd hebben ze toch zat

Verder ben ik heel klantgericht ingesteld hoor, maar als ze zo gaan beginnen...
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_33387667
quote:
Op zondag 25 december 2005 01:42 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Worst... iemand die mij op m'n werk post stuurt en de moeite neemt om een antwoordnummer op te zoeken om zodoende 39 cent voor een postzegel te besparen, vind ik een centenneuker die niks beters te doen heeft. Dan sturen ze er maar een tweede brief naar de postbus overheen, tijd hebben ze toch zat

Verder ben ik heel klantgericht ingesteld hoor, maar als ze zo gaan beginnen...
en als ik nou jullie adres niet kan vinden en ik heb nog een envelop met antwoordnummer er op?
of alleen maar een antwoordnummer en geen normaal adres?

jah, klanten die je hebt gewezen op het anderes adres, en die het herhalen.. die zou ik ook langzamer behandelen.. maar niet direct de 1e keer..
dag
pi_33390714
quote:
Op zondag 25 december 2005 01:49 schreef petre86 het volgende:

[..]

en als ik nou jullie adres niet kan vinden en ik heb nog een envelop met antwoordnummer er op?
of alleen maar een antwoordnummer en geen normaal adres?

jah, klanten die je hebt gewezen op het anderes adres, en die het herhalen.. die zou ik ook langzamer behandelen.. maar niet direct de 1e keer..
Het postbus- en bezoekadres is niet moeilijk te vinden... voor het vinden van het antwoordnummer moet je echt moeite doen maar goed, tot zover... 't wordt offtopic
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  zondag 25 december 2005 @ 11:58:14 #287
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_33391299
quote:
Op zondag 25 december 2005 11:18 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Het postbus- en bezoekadres is niet moeilijk te vinden... voor het vinden van het antwoordnummer moet je echt moeite doen maar goed, tot zover... 't wordt offtopic
Wat is nou helemaal het probleem? Je hebt een vervelende baan, en wil je frustraties afreageren op klanten?
censuur :O
  zondag 25 december 2005 @ 11:58:36 #288
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_33391305
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 23:36 schreef doctor.starbucks het volgende:
Pringles, iedereen kent ze
ik had een bus vol met kruimels.. ff gebeld..
bleken er volgens hun pringles teoristen te bestaan.. die moedwillig met de bussen gooien.. en zo alles stuk maken..

na 20 min kreeg ik per post doos vol ( 9 bussen ) + een vergoeding voor de telefoonkosten + vvv bon

was gewoon aardig mevrouw aan de lijn en we hadden grote lol om de teoristen
Doet de TPG goed
censuur :O
  zondag 25 december 2005 @ 12:02:07 #289
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_33391373
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 23:36 schreef doctor.starbucks het volgende:
Pringles, iedereen kent ze
ik had een bus vol met kruimels.. ff gebeld..
bleken er volgens hun pringles teoristen te bestaan.. die moedwillig met de bussen gooien.. en zo alles stuk maken..

na 20 min kreeg ik per post doos vol ( 9 bussen ) + een vergoeding voor de telefoonkosten + vvv bon

was gewoon aardig mevrouw aan de lijn en we hadden grote lol om de teoristen
Die ga ik ook proberen!
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
  zondag 25 december 2005 @ 22:49:16 #290
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_33402121
quote:
buzzer (Moderator) - woensdag 23 november 2005 @ 15:11

svp geen fraude handleidingen posten hier..



Anders krijg je problemen met buzzer
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_33403557
quote:
Op zondag 25 december 2005 11:58 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Wat is nou helemaal het probleem? Je hebt een vervelende baan, en wil je frustraties afreageren op klanten?
Integendeel.
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_33629021
Allan24 is gewoon een pauper .

Volgens mij heeft hij nooit geleerd dat de klant tot op zekere hoogte koning is .
pi_33630188
Heb laatst 3 pakjes Goodnoodless van Unox gekregen, omdat er geen olie en kruiden in m`n pakje zaten
  maandag 2 januari 2006 @ 18:04:22 #294
115062 onderjas
Eigenlijk een trui
pi_33632023
Even een stiekeme tip;
quote:
Voordat ik meer ga uitleggen, moet je eerst een nadenken hoeveel gratis producten je op dit moment al krijgt. Denk aan gratis probeerverpakkingen shampoo, zeep of zelfs kattenvoer, dat je soms via de post thuis krijgt. Die probeerverpakkingen zijn niets waard, maar het idee erachter is het zelfde als wat ik je wil uit leggen.

Fabrikanten werken heel veel aan hun marketing. Ze willen dat je hun producten koopt.
Om je op het idee te brengen om het product te kopen, geven ze je gratis een probeerverpakking !
Ik weet dat het een beetje gek klinkt, en je denkt vast:” Huh! Een gratis flesje shampoo is 1 ding,. Maar een mobiele telefoon van 400 euro gratis krijgen is onmogelijk !”
Ahem, wat denk je ? Het is niet onmogelijk !
Er zijn zoveel bedrijven en fabrikanten die deze verkoop methode gebruiken.
Ik raad je aan om deze gebruiksaanwijzing goed door te lezen omdat het IS MOGELIJK !
Je hoeft alleen maar te doen wat ik je hieronder laat zien. Lees snel verder !

Veel winkels en groothandels die geïnteresseerd zijn om artikelen te verkopen, komen er achter dat een fabrikant ze nog voor een verkoop 1 of 2 artikelen gratis toestuurd.
(ik heb pas nog een splinternieuwe samsung d500 mobiele telefoon gratis thuisgestuurd gekregen ! Nieuw in de doos, met volledige garantie.)

“Hoe heb je dat geflikt ?” hoor ik je denken.
Alles wat je normaal moet doen is een prijsopgave aanvragen. En vragen om een ‘probeer artikel’. En fabrikanten zijn gewillig om je alle informatie toe te sturen. ( dit leg ik je later in detail uit.)
En om het nog gekker te maken: Als je eenmaal contact hebt opgezocht met een fabrikant, is het niet uitzonderlijk dat ze je in het vervolg steeds een nieuw product toesturen, dat net uitgekomen is.

Een mobiele telefoon die je normaal 400 euro kost, kost een fabrikant maar 50 euro om te maken. De fabrikant hoopt erop om in de toekomst meer toestellen aan je te verkopen, en gokt erop door jou een gratis exemplaar toe te sturen. Vaak al binnen 48 uur netjes verstuurd met de post. En vaak hoef je niet eens voor de verzendkosten te betalen !

Heb ik je al nieuwsgierig gemaakt ?
Je hebt toch geen spijt van de aankoop van deze informatie van mij ? Je geeft het toch nog niet op ? Je wilt er toch dolgraag achterkomen hoe je je eigen gratis producten thuis kunt krijgen ?


TIJD OM ECHT TE BEGINNEN

Ik raad je aan om de volgende informatie goed op je te laten inwerken, en het meerdere
Keren te lezen.

Laten we beginnen – het is gemakkelijk !
Het eerste dat je moet hebben is een postadres zoals je huisadres.
Het kan dus niet naar een postbus verstuurd worden, omdat je soms moet tekenen voor ontvangst.

Ten tweede, Je hebt een goed emailadres nodig. Ik weet dat je al een emailadres hebt, daar heb ik deze informatie naartoe gemaild, maar toch, Ik adviseer je om een ander emailadres aan te maken voor ‘zakelijk’ gebruik. Je nieuwe emailadres moet er professioneel uitzien.
"th3dud3@hotmail.com" ziet er bijvoorbeeld niet mooi uit, en bedrijven zullen je waarschijnlijk negeren.
Wat je nodig hebt is een emailadres waarbij je niet over het hoofd gezien zult worden.
Als je naam bv Peter de Vries is, dan is een emailadres als peterdev@executives.com ideaal om te hebben.

Hieronder staan een aantal email services die goed werken. Gebruik geen Hotmail of yahoo.

www.mail.com gratis
www.xrs.net gratis
www.techemail.com gratis
www.joinme.com gratis
Het allerbeste is als je zelf je emailadres uitkiest.
Dit kan op bv de volgende website: klik hier http://www.prepaidwebhost.nl/?ref=97
Je kan hier voor heel weinig een eigen website aanvragen, met bijbehorend emailadres !


‘HET VANGEN VAN DE VIS’

Hieronder vind je de fabrikanten !
Voor telefoons, laptops etc , en veel meer andere geweldige artikelen, probeer de volgende
Website’s :

http://www.ebigchina.com/main.phtml

http://www.worldbid.com/

http://www.eceurope.com/

http://www.5five.tv/

http://www.transportersindia.com/links/

http://www.allproducts.com.tw/index.html

http://tradeoffer.com/

http://www.tpage.com/

http://www.ectrade.com/

http://www.ecplaza.net/

http://www.ec21.com/

http://www.alibaba.com/

http://www.afacerionline.com/


Waneer je op een site bent, zoek je naar een fabrikant van jouw keuze. Je moet omlaag scrollen om de contact details te vinden.
Ok, nu je een mooi emailadres hebt, kan je die nu goed gebruiken.

Nu moet je goed kijken naar verschillende artikelen, en is het tijd om een aanvraag te doen voor gratis artikelen ! ( in het engels: SAMPLES)
Om te beginnen raad ik je aan om met wat goedkopere artikelen te beginnen.
De reden hiervan is dat je een beetje ervaring op moet doen hoe je artikelen gratis kunt ontvangen.
Als je eenmaal een beetje ervaring hebt, en weet hoe je de artikelen het beste kunt aanvragen, is het tijd om wat duurdere artikelen aan te vragen zoals, Mobiele telefoons, DVD spelers, LCD TV’s etc, etc. Houd in je achterhoofd dat je deze dure artikelen niet zomaar krijgt.

Nu je er klaar voor bent, is het tijd om te starten. Zoek op de homepage van de fabrikanten naar artikelen die je graag wilt hebben.
Relax en ga lekker achterover zitten, en neem je tijd om naar artikelen te zoeken die je graat wilt hebben. Verpest het niet door te snel artikelen te gaan bestellen.

CONTACT MAKEN

Er zijn verschillende manieren om artikelen aan te vragen bij de fabrikanten.
Als je eenmaal op een site bent met artikelen die je interesseren, kan je op de naam van het bedrijf klikken, en je word dan doorgelinkt naar de contactgegevens van het bedrijf.
Je kunt ze een email sturen vanaf je email adres die je eerder in deze gebruiksaanwijzing hebt aangemaakt.

Er is een andere manier om in contact te komen met de leveranciers.
Door op “Request a Sample” te klikken. Precies onder de afbeelding van het artikel.

Wanneer je contact opneemt met deze bedrijven, moet je ze op een professionele manier benaderen.
Stel je zelf voor, en laat weten dat je geïnteresseerd bent in hun producten, en dat je graag meer informatie over het product wilt hebben, en natuurlijk een proef artikeln om te kunnen bekijken.
Vergeet niet om je om je emailadres erbij te vermelden.

De informatie in die je in je email schrijft moet echt waar zijn.
Ik raad je niet aan om te gaan liegen.

GEDULDIG WACHTEN

Je moet in gedachten houden dat het wel even kan duren. Blijf rustig en kalm.
Ik kan je vertellen dat je een aantal emails heen en weer moet sturen voor dat je het voor elkaar krijgt.
Geduld is de sleutel tot het succes.

In Nederland moet alles snel gebeuren. Geen tijd te verliezen.
En we houden ons aan een strakke agenda.
In andere wereld delen, inclusief Asie, is het heel anders.
Je krijgt een week geen antwoord op je email, en nog een week,. En zelfs na 3 weken heb je nog geen antwoord. Dit betekend niet dat ze je vergeten zijn.
Zo werkt het daar nu eenmaal, zelfs grote bedrijven krijgen pas laat antwoord.


OK, wanneer je je gratis artikelen hebt ontvangen, zul je zien dat er meestal op de verpakking staat “ commercial smple – no value”
Daardoor hoef je geen invoerbelasting te betalen.
Dit is echt mooi meegenomen, want invoerrechten kunnen soms wel 40% van het bedrag zijn.

Denk er nog even aan dat respect en vertrouwen een grote rol spelen om het tot een succes te maken.
Geef de fabrikant het idee dat ze geld aan je gaan verdienen, en je zult zien dat je daar veel voro terug krijgt.

WAARSCHUWING: Er zijn mensen die zich voor doen als een bedrijf, en die vragen je om geld te sturen via Western Union, omdat ze daar belasting van moeten betalen,. Bla,. Bla, bla.
En dat ze dan pas wat naar je toe kunnen sturen. Negeer deze mensen ! Het zijn vaak oplichters.
Vaak komen deze mensen uit Oost Europa, bv Romenie.
Sommige doen alsof ze een amerikaans bedrijf zijn, maar als je ze geld moet toesturen, vragen ze je of je het geld naar Romenie wilt sturen !
Dus let er goed op met wie je zaken doet.

Zo, nu weet je dus hoe je gratis probeerartikelen kunt aanvragen !
Hier nog een paar tips die je in je achterhoofd moet houden:
1, wees geduldig, kalm en blijf professioneel.
2, begin door niet al te dure artikelen aan te vragen van ongeveer 20 euro.
Hierdoor krijg je steeds meer ervaring .
3, als je voor de verzendkosten betaald, heb je eerder succes.
4, denk er aan dat er geen limiet is aan het aantal bedrijven waar je aanvragen doet.
Hoe meer bedrijven je een email stuurt, des te meer artikelen je thuis gestuurd krijgt.
5, Als je eenmaal een beetje weet hoe het werkt,.. kan je zelf op zoek gaan naar andere fabrikanten.
6, Als je een product hebt ontvangen dat je zelf niet wilt houden, verkoop het via Ebay !
7, Ik moet het nog 1 keer herhalen: blijf kalm, overhaast niets, en gedraag je professioneel in je emails.


SUCCES, EN HEEL VEEL PLEZIER!

Edit 08.08.05

Een Fax is wel handig bij deze zaken!

-Geduld, zeker bij oosterse landen!
-Een Net E-mail adres, geen BrEzER@Gmail of Hansjuuuh@hotmail
-Goed engels! Besteed tijd daar aan. (ik ben soms 1.5 uur bezig op 1 brief)

En dan zal het zeker werken.

*** Telefoons van Nokia zijn no go! Gaat nooit werken, beter pak onbekende merken uit Japan China, Taiwan, dit geld ook voor lcd- tv`s etc..
Je moet er fieling voor hebben.
pi_33632263
www.winelkuur.nl
van de lays chips
pi_33632430
quote:
-Goed engels! Besteed tijd daar aan. (ik ben soms 1.5 uur bezig op 1 brief)
[...]
Je moet er fieling voor hebben.
dag
  maandag 2 januari 2006 @ 18:32:07 #297
115062 onderjas
Eigenlijk een trui
pi_33632917
quote:
Op maandag 2 januari 2006 18:15 schreef petre86 het volgende:

[..]

Lol.
pi_33632996
ff dit topic doorgelezen...

wat zijn de meeste van jullie snel tevreden

mijn ma heeft keer sigeunersaus gemaakt en heeft d'r champions door gegooid, maar die waren over datum!

dus mijn ma een brief gestuurd naar de producenten van de champions en we kregen daarvoor een paar blikken groente terug.

Zelf was mijn moeder helemaal niet te spreken over de manier hoe ze dat deden. Het is namelijk leuk dat je die blikken krijgt, maar ze had wel een paar uur in de keuken gestaan om die saus te maken en volgens kon je dat zo niet goed krijgen met een paar blikken groente.

dus zij nog keer terug geschreven dat ze aanpak niet goed vond.. kreeg ze aankoop bedrag volledig weer mete en uitgebreide brief waardoor het volgens hun verkeerd had kunnen gaan!
Dit keer zonder signature
  maandag 2 januari 2006 @ 19:33:05 #299
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_33634799
www.koelman.com/brandbrieven

Weet niet of ie al bekend is
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_33642821
quote:
Op maandag 2 januari 2006 16:22 schreef ChicaneBT het volgende:
Allan24 is gewoon een pauper .
pau·per (de ~ (m.), ~s)
1 maatschappelijk misdeeld persoon => arme

quote:
Volgens mij heeft hij nooit geleerd dat de klant tot op zekere hoogte koning is .
Je moest eens weten wat ik voor 'mijn' klanten over heb, da's echt heel veel tenzij ze proberen om me te naaien, en ja dat begint al bij het krom liggen om maar geen postzegel a ¤0.39 te hoeven plakken
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_33643004
quote:
Op maandag 2 januari 2006 18:04 schreef onderjas het volgende:
Even een stiekeme tip;
[..]
Dit kan op bv de volgende website: klik hier http://www.prepaidwebhost.nl/?ref=97
Flikker op met je spam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')