Heb je toevallig een adres/antwoordnummer van Axe?quote:Op zondag 20 november 2005 13:23 schreef Bravebart het volgende:
Mijn deo is bijna op, dus ik ga eens proberen of ik er niet een paar gratis kan krijgen van Axe![]()
Stuur wel een huilerig mailtje dat het spuitmeganisme was afgebroken ofso...![]()
Jij weet zeker niet dat de NS de PLICHT heeft om te zorgen dat jij thuis komt, als je door hun schuld je laatste aansluiting mist? Dus: taxi voor je betalen zo nodig!quote:Op woensdag 23 november 2005 15:53 schreef Faceoff het volgende:
heb dat wel gehad met de NS
was op een zondag bij mijn vriendin en zou met de laatste trein naar huis, maar die reed toen niet (ik had wel een retour al).
Dag daarna (maandag dus), lekker met mijn OV de trein ingestapt. THuis aangekomen mijn kaartje van zondag opgestuurd met de melding dat ik dikke 12 uur vertraging had door hun schuld, en zo dus mijn geld teruggekregen
Als je niet betaalt nemen ze vanzelf contact op. Je mag het boek binnen een week terugsturen, dus dat kun je ook gewoon doen.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:11 schreef MouseOver het volgende:
Ik heb twee keer een klacht naar bol.com gestuurd over beschadigde boeken. En twee keer niets erover gehoord.
de boeken waren dus echt beschadigd
quote:Op woensdag 14 december 2005 23:57 schreef missC het volgende:
door een te hard borrelnoojte of iets anders dat daar op leek in de zak, is laatst een stukje van mijn tand afgebroken...de boosdoener heb ik ook nog kunnen achterhalen en alles opgestuurd naar Duyvis. Vandaag reactie waar ik echt bijna steil van achterover sloeg : binnenkort krijg ik een pakketje (tja wel verwacht na alles in dit topic) en men wil van harte heel graag mijn tandartskosten vergoeden indien verzekering niet toereikend is. Productie is nagegaan en men heeft euvel kunnen achterhalen. Verklaring en rekening van tandarts worden verwacht. Dus morgen maar eens bellen voor een afspraak !
quote:Nestlé consumentenservice
Postbus 12365
1100 AJ Amsterdam
Betreft: Klacht over Nesquik poeder
23 november 2005
Geachte heer/mevrouw,
al enige tijd drink ik chocolade melk die ik met behulp van uw Nesquik maak. Op de verpakking is te lezen dat de Nesquik poeder zowel door de koude als warme melk geroerd kan worden en het dan ook klaar is om te drinken. Dit klopt niet helemaal. Als de Nesquik poeder door de koude melk wordt geroerd gaat deze klonteren en kost het veel moeite om alles goed gemixt te krijgen zonder klonten.
Ik drink de chocolademelk vaak warm, vooral nu de koudere dagen zijn aangebroken. Met verwarmde melk heeft het poeder geen problemen en de chocomelk smaakt dan ook zeer goed. Toch is koude chocomelk af en toe ook lekker en daar gaat het, zoals eerder geschreven, mis. Zowel drijvend op de chocomelk als op de bodem is er poeder te vinden die niet goed met de melk mixed. Zelfs na zeker twintig seconde goed roeren zijn er nog klonten te vinden in mijn chocomelk. De enige oplossing die ik dan kan verzinnen om toch een goede mok met koude chocomelk te krijgen, is om de Nesquik poeder door de verwarmde melk te roeren, om het vervolgens af te laten koelen. U snapt ook wel dat dit geen wenselijke oplossing is en ik op zoek ben naar een betere oplossing. Ik heb gemerkt dat in de Nesquikdoos er al bij aankoop wat grotere klonten zitten in het poeder. Deze klonten komen meer en meer naarmate de doos leger wordt. Het poeder wordt natuurlijk zonder een vochtige lepel uit de doos gehaald, dus daar kan het zeker niet aan liggen. Wellicht is dit dan ook een mede oorzaak van de klonten in mijn chocomelk?
Ik zou graag zonder al te veel moeite ook koude, klontloze chocomelk willen drinken met behulp van Nesquik. Dit kan goed bij warme melk dus verwacht ik dat dit, zoals ook op de verpakking staat vermeld, ook goed gaat met koude melk. Ik wil graag een goede oplossing van u aangezien mijn verwachting, ondanks dat het op de verpakking wel waargemaakt wordt, uiteindelijk toch niet waar gemaakt kan worden.
In afwachting van uw reactie, met vriendelijke groet,
Caradoc
Daar hebben ze al contact over opgenomen, terwijl het al betaald was. Hun debiteurenadministratie is kennelijk evenmin op orde als hun klantenservice.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:07 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als je niet betaalt nemen ze vanzelf contact op. Je mag het boek binnen een week terugsturen, dus dat kun je ook gewoon doen.
quote:Op donderdag 15 december 2005 19:07 schreef caradoc het volgende:
Vandaag toch onverwachts een paketje gekregen van Nestlé. Het was al meer dan twee weken geleden, ik dacht dat ik nooit meer wat van mijn klacht zou horen. Ik heb een nieuw chocolade poeder pak gekregen plus een nieuw product. Een chocolade siroop inplaats van met poeder werken. Daarbij een standaard brief.
Wat ik schreef klopt allemaal wel, maar de bedoeling was niet echt serieus
[..]
hahaha heel netjes, waarschijnlijk was het niet eens een kindquote:Op woensdag 21 december 2005 21:30 schreef Doderok het volgende:
Net op BBC een programma over speelgoed (James May's Top Toys)
Een bedrijf dat zelfbouw vliegtuigmodellen en dergelijke verkocht kreeg een brief van een jongetje: hij vond het speelgoed van hun zo fijn maar was bang dat de firma failliet zou gaan omdat ze minder verkochten en had daarom zijnn spaargeld opgestuurd. In de enveloppe zaten een hoop pennies etc.
De firma stuurt dat jongetje een enorm pakket bouwdozen op.
Tijdens een speelgoedbeurs zit de directeur iets te drinken met zijn concurrenten, en vertelt het verhaal.
"Turned out that *bleep* kid had sent the same letter to all the companies. He probably had enough toys to open up a shop."
![]()
bij Huggies kwamen de absorptiekorrels naar buiten (zonder scheuren), al een tijdje geleden. was een actie van 3=2 dus ik zat met 3 pakken. Kreeg er maar 1 vergoed en een vaag verhaal dat die korrels geen kwaad konden. Nou fris vind ik dat geplak ook niet...quote:Op donderdag 22 december 2005 16:12 schreef Vicky het volgende:
Net gebeld ,et de Pampers. Had een pak Baby-Dry gekocht voor mijn dochtertje van 2 mnd maar elke keer als ze geplast heeft heeft ze klamme billetjes, helemaal niet Baby-Dry dus.
Krijg de kosten van het pak luiers op mijn rekening gestort
netjes dan van hunquote:Op donderdag 22 december 2005 16:12 schreef Vicky het volgende:
Net gebeld ,et de Pampers. Had een pak Baby-Dry gekocht voor mijn dochtertje van 2 mnd maar elke keer als ze geplast heeft heeft ze klamme billetjes, helemaal niet Baby-Dry dus.
Krijg de kosten van het pak luiers op mijn rekening gestort
Sorry kijk nu pas weerquote:Op woensdag 14 december 2005 23:12 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Heb je toevallig een adres/antwoordnummer van Axe?
Want ik wil ook wel even klagen! Die "deo dry", die ze als enige nog verkopen, werkt voor geen meter! Ik ga d'r van stinken...... En ik gok dat het niet alleen aan mij ligt, daar is deo tenslotte voor! Sanex doet het wel prima, en Axe deed het voor het "dry" ook prima...
Bij mij was de site nog niet bekend.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:44 schreef missC het volgende:
dacht dat het hier wel bekend was, maar postzegels uitsparen doe je dus via www.antwoordnummer.nl ....
Kende ik ook nog niet, van mij ook bedanktquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:44 schreef missC het volgende:
dacht dat het hier wel bekend was, maar postzegels uitsparen doe je dus via www.antwoordnummer.nl ....
Op mijn werk raakt post die via het antwoordnummer binnenkomt zonder dat 't poststuk verwacht werd door onverklaarbare oorzaak wel eens zoek... 't is niet voor niks een antwoordnummerquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:44 schreef missC het volgende:
dacht dat het hier wel bekend was, maar postzegels uitsparen doe je dus via www.antwoordnummer.nl ....
quote:Op donderdag 22 december 2005 15:43 schreef brighton het volgende:
Ik ga het eens proberen bij Bertolli binnenkort
Vandaar dat ik altijd "ik zie graag binnen 2 weken een ontvangstbevestiging/reactie" in m'n post zet... En na 2 weken gaat er vrolijk nog een naar het antwoordnummer.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:13 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Op mijn werk raakt post die via het antwoordnummer binnenkomt zonder dat 't poststuk verwacht werd door onverklaarbare oorzaak wel eens zoek... 't is niet voor niks een antwoordnummerof 't komt met grote vertraging aan... hè wat vervelend, oh u heeft het naar het antwoordnummer gestuurd zeker zodat het u niks kostte? Mij kost het dan ook een stuk minder moeite ineens...
Een zeer professionele instellingquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:13 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Op mijn werk raakt post die via het antwoordnummer binnenkomt zonder dat 't poststuk verwacht werd door onverklaarbare oorzaak wel eens zoek... 't is niet voor niks een antwoordnummerof 't komt met grote vertraging aan... hè wat vervelend, oh u heeft het naar het antwoordnummer gestuurd zeker zodat het u niks kostte? Mij kost het dan ook een stuk minder moeite ineens...
Worst... iemand die mij op m'n werk post stuurt en de moeite neemt om een antwoordnummer op te zoeken om zodoende 39 cent voor een postzegel te besparen, vind ik een centenneuker die niks beters te doen heeft. Dan sturen ze er maar een tweede brief naar de postbus overheen, tijd hebben ze toch zatquote:Op zondag 25 december 2005 01:03 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Een zeer professionele instelling
en als ik nou jullie adres niet kan vinden en ik heb nog een envelop met antwoordnummer er op?quote:Op zondag 25 december 2005 01:42 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Worst... iemand die mij op m'n werk post stuurt en de moeite neemt om een antwoordnummer op te zoeken om zodoende 39 cent voor een postzegel te besparen, vind ik een centenneuker die niks beters te doen heeft. Dan sturen ze er maar een tweede brief naar de postbus overheen, tijd hebben ze toch zat
Verder ben ik heel klantgericht ingesteld hoor, maar als ze zo gaan beginnen...
Het postbus- en bezoekadres is niet moeilijk te vinden... voor het vinden van het antwoordnummer moet je echt moeite doenquote:Op zondag 25 december 2005 01:49 schreef petre86 het volgende:
[..]
en als ik nou jullie adres niet kan vinden en ik heb nog een envelop met antwoordnummer er op?
of alleen maar een antwoordnummer en geen normaal adres?
jah, klanten die je hebt gewezen op het anderes adres, en die het herhalen.. die zou ik ook langzamer behandelen.. maar niet direct de 1e keer..
Wat is nou helemaal het probleem? Je hebt een vervelende baan, en wil je frustraties afreageren op klanten?quote:Op zondag 25 december 2005 11:18 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Het postbus- en bezoekadres is niet moeilijk te vinden... voor het vinden van het antwoordnummer moet je echt moeite doenmaar goed, tot zover... 't wordt offtopic
Doet de TPG goedquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:36 schreef doctor.starbucks het volgende:
Pringles, iedereen kent ze![]()
ik had een bus vol met kruimels.. ff gebeld..
bleken er volgens hun pringles teoristen te bestaan.. die moedwillig met de bussen gooien.. en zo alles stuk maken..
na 20 min kreeg ik per post doos vol ( 9 bussen ) + een vergoeding voor de telefoonkosten + vvv bon
was gewoon aardig mevrouw aan de lijn en we hadden grote lol om de teoristen
Die ga ik ook proberen!quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:36 schreef doctor.starbucks het volgende:
Pringles, iedereen kent ze![]()
ik had een bus vol met kruimels.. ff gebeld..
bleken er volgens hun pringles teoristen te bestaan.. die moedwillig met de bussen gooien.. en zo alles stuk maken..
na 20 min kreeg ik per post doos vol ( 9 bussen ) + een vergoeding voor de telefoonkosten + vvv bon
was gewoon aardig mevrouw aan de lijn en we hadden grote lol om de teoristen
quote:buzzer (Moderator) - woensdag 23 november 2005 @ 15:11
svp geen fraude handleidingen posten hier..
Integendeel.quote:Op zondag 25 december 2005 11:58 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Wat is nou helemaal het probleem? Je hebt een vervelende baan, en wil je frustraties afreageren op klanten?
quote:Voordat ik meer ga uitleggen, moet je eerst een nadenken hoeveel gratis producten je op dit moment al krijgt. Denk aan gratis probeerverpakkingen shampoo, zeep of zelfs kattenvoer, dat je soms via de post thuis krijgt. Die probeerverpakkingen zijn niets waard, maar het idee erachter is het zelfde als wat ik je wil uit leggen.
Fabrikanten werken heel veel aan hun marketing. Ze willen dat je hun producten koopt.
Om je op het idee te brengen om het product te kopen, geven ze je gratis een probeerverpakking !
Ik weet dat het een beetje gek klinkt, en je denkt vast:” Huh! Een gratis flesje shampoo is 1 ding,. Maar een mobiele telefoon van 400 euro gratis krijgen is onmogelijk !”
Ahem, wat denk je ? Het is niet onmogelijk !
Er zijn zoveel bedrijven en fabrikanten die deze verkoop methode gebruiken.
Ik raad je aan om deze gebruiksaanwijzing goed door te lezen omdat het IS MOGELIJK !
Je hoeft alleen maar te doen wat ik je hieronder laat zien. Lees snel verder !
Veel winkels en groothandels die geïnteresseerd zijn om artikelen te verkopen, komen er achter dat een fabrikant ze nog voor een verkoop 1 of 2 artikelen gratis toestuurd.
(ik heb pas nog een splinternieuwe samsung d500 mobiele telefoon gratis thuisgestuurd gekregen ! Nieuw in de doos, met volledige garantie.)
“Hoe heb je dat geflikt ?” hoor ik je denken.
Alles wat je normaal moet doen is een prijsopgave aanvragen. En vragen om een ‘probeer artikel’. En fabrikanten zijn gewillig om je alle informatie toe te sturen. ( dit leg ik je later in detail uit.)
En om het nog gekker te maken: Als je eenmaal contact hebt opgezocht met een fabrikant, is het niet uitzonderlijk dat ze je in het vervolg steeds een nieuw product toesturen, dat net uitgekomen is.
Een mobiele telefoon die je normaal 400 euro kost, kost een fabrikant maar 50 euro om te maken. De fabrikant hoopt erop om in de toekomst meer toestellen aan je te verkopen, en gokt erop door jou een gratis exemplaar toe te sturen. Vaak al binnen 48 uur netjes verstuurd met de post. En vaak hoef je niet eens voor de verzendkosten te betalen !
Heb ik je al nieuwsgierig gemaakt ?
Je hebt toch geen spijt van de aankoop van deze informatie van mij ? Je geeft het toch nog niet op ? Je wilt er toch dolgraag achterkomen hoe je je eigen gratis producten thuis kunt krijgen ?
TIJD OM ECHT TE BEGINNEN
Ik raad je aan om de volgende informatie goed op je te laten inwerken, en het meerdere
Keren te lezen.
Laten we beginnen – het is gemakkelijk !
Het eerste dat je moet hebben is een postadres zoals je huisadres.
Het kan dus niet naar een postbus verstuurd worden, omdat je soms moet tekenen voor ontvangst.
Ten tweede, Je hebt een goed emailadres nodig. Ik weet dat je al een emailadres hebt, daar heb ik deze informatie naartoe gemaild, maar toch, Ik adviseer je om een ander emailadres aan te maken voor ‘zakelijk’ gebruik. Je nieuwe emailadres moet er professioneel uitzien.
"th3dud3@hotmail.com" ziet er bijvoorbeeld niet mooi uit, en bedrijven zullen je waarschijnlijk negeren.
Wat je nodig hebt is een emailadres waarbij je niet over het hoofd gezien zult worden.
Als je naam bv Peter de Vries is, dan is een emailadres als peterdev@executives.com ideaal om te hebben.
Hieronder staan een aantal email services die goed werken. Gebruik geen Hotmail of yahoo.
www.mail.com gratis
www.xrs.net gratis
www.techemail.com gratis
www.joinme.com gratis
Het allerbeste is als je zelf je emailadres uitkiest.
Dit kan op bv de volgende website: klik hier http://www.prepaidwebhost.nl/?ref=97
Je kan hier voor heel weinig een eigen website aanvragen, met bijbehorend emailadres !
‘HET VANGEN VAN DE VIS’
Hieronder vind je de fabrikanten !
Voor telefoons, laptops etc , en veel meer andere geweldige artikelen, probeer de volgende
Website’s :
http://www.ebigchina.com/main.phtml
http://www.worldbid.com/
http://www.eceurope.com/
http://www.5five.tv/
http://www.transportersindia.com/links/
http://www.allproducts.com.tw/index.html
http://tradeoffer.com/
http://www.tpage.com/
http://www.ectrade.com/
http://www.ecplaza.net/
http://www.ec21.com/
http://www.alibaba.com/
http://www.afacerionline.com/
Waneer je op een site bent, zoek je naar een fabrikant van jouw keuze. Je moet omlaag scrollen om de contact details te vinden.
Ok, nu je een mooi emailadres hebt, kan je die nu goed gebruiken.
Nu moet je goed kijken naar verschillende artikelen, en is het tijd om een aanvraag te doen voor gratis artikelen ! ( in het engels: SAMPLES)
Om te beginnen raad ik je aan om met wat goedkopere artikelen te beginnen.
De reden hiervan is dat je een beetje ervaring op moet doen hoe je artikelen gratis kunt ontvangen.
Als je eenmaal een beetje ervaring hebt, en weet hoe je de artikelen het beste kunt aanvragen, is het tijd om wat duurdere artikelen aan te vragen zoals, Mobiele telefoons, DVD spelers, LCD TV’s etc, etc. Houd in je achterhoofd dat je deze dure artikelen niet zomaar krijgt.
Nu je er klaar voor bent, is het tijd om te starten. Zoek op de homepage van de fabrikanten naar artikelen die je graag wilt hebben.
Relax en ga lekker achterover zitten, en neem je tijd om naar artikelen te zoeken die je graat wilt hebben. Verpest het niet door te snel artikelen te gaan bestellen.
CONTACT MAKEN
Er zijn verschillende manieren om artikelen aan te vragen bij de fabrikanten.
Als je eenmaal op een site bent met artikelen die je interesseren, kan je op de naam van het bedrijf klikken, en je word dan doorgelinkt naar de contactgegevens van het bedrijf.
Je kunt ze een email sturen vanaf je email adres die je eerder in deze gebruiksaanwijzing hebt aangemaakt.
Er is een andere manier om in contact te komen met de leveranciers.
Door op “Request a Sample” te klikken. Precies onder de afbeelding van het artikel.
Wanneer je contact opneemt met deze bedrijven, moet je ze op een professionele manier benaderen.
Stel je zelf voor, en laat weten dat je geïnteresseerd bent in hun producten, en dat je graag meer informatie over het product wilt hebben, en natuurlijk een proef artikeln om te kunnen bekijken.
Vergeet niet om je om je emailadres erbij te vermelden.
De informatie in die je in je email schrijft moet echt waar zijn.
Ik raad je niet aan om te gaan liegen.
GEDULDIG WACHTEN
Je moet in gedachten houden dat het wel even kan duren. Blijf rustig en kalm.
Ik kan je vertellen dat je een aantal emails heen en weer moet sturen voor dat je het voor elkaar krijgt.
Geduld is de sleutel tot het succes.
In Nederland moet alles snel gebeuren. Geen tijd te verliezen.
En we houden ons aan een strakke agenda.
In andere wereld delen, inclusief Asie, is het heel anders.
Je krijgt een week geen antwoord op je email, en nog een week,. En zelfs na 3 weken heb je nog geen antwoord. Dit betekend niet dat ze je vergeten zijn.
Zo werkt het daar nu eenmaal, zelfs grote bedrijven krijgen pas laat antwoord.
OK, wanneer je je gratis artikelen hebt ontvangen, zul je zien dat er meestal op de verpakking staat “ commercial smple – no value”
Daardoor hoef je geen invoerbelasting te betalen.
Dit is echt mooi meegenomen, want invoerrechten kunnen soms wel 40% van het bedrag zijn.
Denk er nog even aan dat respect en vertrouwen een grote rol spelen om het tot een succes te maken.
Geef de fabrikant het idee dat ze geld aan je gaan verdienen, en je zult zien dat je daar veel voro terug krijgt.
WAARSCHUWING: Er zijn mensen die zich voor doen als een bedrijf, en die vragen je om geld te sturen via Western Union, omdat ze daar belasting van moeten betalen,. Bla,. Bla, bla.
En dat ze dan pas wat naar je toe kunnen sturen. Negeer deze mensen ! Het zijn vaak oplichters.
Vaak komen deze mensen uit Oost Europa, bv Romenie.
Sommige doen alsof ze een amerikaans bedrijf zijn, maar als je ze geld moet toesturen, vragen ze je of je het geld naar Romenie wilt sturen !
Dus let er goed op met wie je zaken doet.
Zo, nu weet je dus hoe je gratis probeerartikelen kunt aanvragen !
Hier nog een paar tips die je in je achterhoofd moet houden:
1, wees geduldig, kalm en blijf professioneel.
2, begin door niet al te dure artikelen aan te vragen van ongeveer 20 euro.
Hierdoor krijg je steeds meer ervaring .
3, als je voor de verzendkosten betaald, heb je eerder succes.
4, denk er aan dat er geen limiet is aan het aantal bedrijven waar je aanvragen doet.
Hoe meer bedrijven je een email stuurt, des te meer artikelen je thuis gestuurd krijgt.
5, Als je eenmaal een beetje weet hoe het werkt,.. kan je zelf op zoek gaan naar andere fabrikanten.
6, Als je een product hebt ontvangen dat je zelf niet wilt houden, verkoop het via Ebay !
7, Ik moet het nog 1 keer herhalen: blijf kalm, overhaast niets, en gedraag je professioneel in je emails.
SUCCES, EN HEEL VEEL PLEZIER!
Edit 08.08.05
Een Fax is wel handig bij deze zaken!
-Geduld, zeker bij oosterse landen!
-Een Net E-mail adres, geen BrEzER@Gmail of Hansjuuuh@hotmail
-Goed engels! Besteed tijd daar aan. (ik ben soms 1.5 uur bezig op 1 brief)
En dan zal het zeker werken.
*** Telefoons van Nokia zijn no go! Gaat nooit werken, beter pak onbekende merken uit Japan China, Taiwan, dit geld ook voor lcd- tv`s etc..
Je moet er fieling voor hebben.
quote:-Goed engels! Besteed tijd daar aan. (ik ben soms 1.5 uur bezig op 1 brief)
[...]
Je moet er fieling voor hebben.
pau·per (de ~ (m.), ~s)quote:
Je moest eens weten wat ik voor 'mijn' klanten over heb, da's echt heel veel tenzij ze proberen om me te naaien, en ja dat begint al bij het krom liggen om maar geen postzegel a ¤0.39 te hoeven plakkenquote:Volgens mij heeft hij nooit geleerd dat de klant tot op zekere hoogte koning is.
Flikker op met je spam.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:04 schreef onderjas het volgende:
Even een stiekeme tip;
[..]
Dit kan op bv de volgende website: klik hier http://www.prepaidwebhost.nl/?ref=97
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |