Kut, ik moest lachenquote:Op zondag 5 juni 2005 16:09 schreef Bupatih het volgende:
Omdat mannen twee ballen gewend zijn.
Klopt. Bovendien heb ik altijd 2 in mn linkerbroekzak en 1 in de hand, soort bijgeloof maar het dan speel ik mijn beste puntenquote:Op zondag 5 juni 2005 20:22 schreef nickybol het volgende:
Een bal in je broek went wel. Alle tennissers zijn ooit begonnen met 12 jaar ploeteren op toernooien waar geen ballenjongens bij staan. En om dan na een mislukte 1e service eerst helemaal naar achter te lopen om een bal te pakken kost een heleboel tijd, en een heleboel tennissers vinden het fijn om de 1e en de 2e service als het ware in dezelfde roes, dezelfde concentratieboog te slaan, en als je dan eerst een bal moet pakken, of moet vangen van een ballenjongen dan is die concentratieboog doorbroken en heb je veel kans dat je een dubbele fout slaat.
DIe hadden eerst een stuk klitteband op hun kont zitten waar ze een bal tegen aan plakten, dacht ik.quote:Op zondag 5 juni 2005 20:44 schreef sportfreak het volgende:
En waar laten de dames die ballen dan eigenlijk?![]()
Aha, dat verklaart dus het hoger aantal dubbele fouten!quote:Op zondag 5 juni 2005 22:16 schreef nickybol het volgende:
De dames hebben zo`n stretchbroekje onder het rokje, en dan proppen ze die bal onder de stretchbroek, maar veel dames laten zich ook een bal aangooien.
Is meer een soort bijgeloof.quote:Op zondag 5 juni 2005 21:13 schreef Chepke het volgende:
In de lijn van de vraag van de TS: De spelers krijgen altijd drie ballen waarvan ze er één weggooien. Ze kijken altijd even naar de bal, maar waar letten ze dan op? En die bal komt het punt daarna toch weer terug?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |