Joh jij hebt precies hetzelfde als mijquote:Op zondag 12 juni 2005 12:40 schreef mschol het volgende:
ga SC4 ook maar weer eens spelen, GTA is te frustrerend aan het worden
Te snel zekerquote:Op zondag 12 juni 2005 17:05 schreef mschol het volgende:
zow net eff een tad nagenoeg volgebouwd
en nu krijg ik de problemen voor me kiezen, nu gaan ze plotseling allemaal weg
jad 130K in een stad en dat liep erg snel terug naar 100K
dont know...quote:
zet bij mij geen zoden aan de dijkquote:Op zondag 12 juni 2005 21:55 schreef mschol het volgende:
[..]
dont know...
something went wrong..
maar ik ach dat er veel dirty industry kwam opeens...
dus ik moet waarschijnlijk me bevolking gaan opleiden...
ik bouw alleen $$$quote:Op maandag 13 juni 2005 11:05 schreef speknek het volgende:
Gewoon I-$ de belasting heel hoog van zetten en I-$$$ de belasting heel laag. Dat werkte wel bij mij volgens mij. En inderdaad een high school en een college (nog geen effect ondervonden van m'n university.. maar aan de andere kant, ik heb toch bijna alleen maar villas, word er gèk van men)
ja, opzich heb je nu een puntquote:Op maandag 13 juni 2005 12:28 schreef MrTorture het volgende:
Je kunt toch niet bepalen of je $, $$ of $$$ bouwt? High, mid en low density geven alleen de mate van bebouwing aan, niet de waarde ervan.
Nee hoor, maak maar es een wijk met steeds 2x1 residential en vééééél parkjes en groen er omheenquote:Op maandag 13 juni 2005 12:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
ja, opzich heb je nu een punt
maar $$$ staat gelijk aan rijke mensen, die op een kluitje wonen.
Dacht ik.
hmmmmmquote:Op maandag 13 juni 2005 13:12 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Nee hoor, maak maar es een wijk met steeds 2x1 residential en vééééél parkjes en groen er omheen
Ziet er sowieso wel leuk op, allemaal kleine villaatjes op een heuvel met een stroompje en wat bos en kleine wegen en een marinaquote:
Zucht...quote:Op maandag 13 juni 2005 13:39 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Ziet er sowieso wel leuk op, allemaal kleine villaatjes op een heuvel met een stroompje en wat bos en kleine wegen en een marina
omdat omdat...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |