Waar was datquote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
Dance Dance Revolution! Mario Mix
World Hobby Fair in Japan. Meer foto's zien?quote:
Echt toffe foto'squote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
World Hobby Fair in Japan. Meer foto's zien?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hahaha, nee was dat maar zo. De World Hobby Fair is een beurs in Japan...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:36 schreef inkie1010 het volgende:
Wow Roy!!! Was jij daarheen???
* BMH wijst naar game watch logo + tentamen rooster van royquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:36 schreef inkie1010 het volgende:
Wow Roy!!! Was jij daarheen???
Nou ja er gaan vliegtuigen naar Japan toch?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hahaha, nee was dat maar zo. De World Hobby Fair is een beurs in Japan...
Triest persoon ben je.quote:Op zondag 26 juni 2005 10:32 schreef Ninedarts het volgende:
Wel eerst even de star points gebruiken en dan omruilen!!!!![]()
Wat ben jij een ontzettende klootzak.quote:Op zondag 26 juni 2005 10:32 schreef Ninedarts het volgende:
Wel eerst even de star points gebruiken en dan omruilen!!!!![]()
Waar is is dat spel van volgens mij Namco ben die trommels? (nee niet donkey kongaquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hahaha, nee was dat maar zo. De World Hobby Fair is een beurs in Japan...
Ik vind dat je groot gelijk hebt, plezier met je nintendo sterretjesquote:Op zondag 26 juni 2005 11:09 schreef Ninedarts het volgende:
Ik wou gisteravond de hele nacht Resident Evil spelen, moet je dan eens denken hoe ik me dan voel als blijkt dat 1 disc ontbreekt, daar gaat je nachtje.........................![]()
![]()
Mijn vrienden waren er ook bij om mee te spelen, om de beurt..............die waren ook teleurgesteld
Toen hebben we maar Mario Party 6 gespeeld...............maar ben gewoon boos op Dixons, vind het niet netjes van hun, die spel was duur en dan ontbreekt er ook nog wat..
Het is trouwens de eerste keer dat het me overkomt.....maar moet dus weer halen en kan pas op vrijdag as maar dan moet ik weer helemaal naar de winkel toe......
dus daarom die reactie
Sorry als het verkeerd overkwam...............![]()
Who cares.... claimen die stinksterrenquote:Op zondag 26 juni 2005 11:09 schreef Ninedarts het volgende:
Ik wou gisteravond de hele nacht Resident Evil spelen, moet je dan eens denken hoe ik me dan voel als blijkt dat 1 disc ontbreekt, daar gaat je nachtje.........................![]()
![]()
Mijn vrienden waren er ook bij om mee te spelen, om de beurt..............die waren ook teleurgesteld
Toen hebben we maar Mario Party 6 gespeeld...............maar ben gewoon boos op Dixons, vind het niet netjes van hun, die spel was duur en dan ontbreekt er ook nog wat..
Het is trouwens de eerste keer dat het me overkomt.....maar moet dus weer halen en kan pas op vrijdag as maar dan moet ik weer helemaal naar de winkel toe......
dus daarom die reactie
Sorry als het verkeerd overkwam...............![]()
Reviews zijn redelijk tot matig idd,...... maar ik trok de style toch niet zo. Had geen idee wat ik ervan moest verwachten... nog steeds niet eigenlijk !quote:
Zag het pas bij On the Spot, maar lijkt me niks. Je loopt gewoon heen en weer door A in te houden, dan ineens moet je een keertje je pistool trekken en erop los raggen. Bij elke reload krijg je dezelfde animatie te zien (niet in 1st person maar van de voorkant van je personage) en steeds weer moest er geladen worden, wat gebeurd met een soort blauwe ruis. Leek me niks.quote:Op maandag 27 juni 2005 09:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Reviews zijn redelijk tot matig idd,...... maar ik trok de style toch niet zo. Had geen idee wat ik ervan moest verwachten... nog steeds niet eigenlijk !
Dat heb ik zelf niet. Ik verwacht van de aankomende Zelda veel meer dan ik bij WW deed. Het nadeel daarvan is dat ik natuurlijk extra teleurgesteld zou zijn mocht het sucken maar na al de preview gelezen te hebben lijkt me dat sterk. Zelda is de enige titel die ik nog haal. In Mario geloof ik niet meer.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
Het principe zag er erg vet uit.
Dit was DE game waar ik op zat te wachten.. Nu komt er echt he-le-maal niets meer uit op de GC wat mij leuk lijkt.
Zelda zal ik nog wel kopen, maar daar verwacht ik na het WindWanker debacle weinig van. Dan is de teleurstelling ook niet zo groot meer.
Ja maar de aparte stijl in games is vaak wel apart en soms cool. Check Okami bv voor PS2. Erg cool. Dat heeft dit spel ook echter na dik 3 jaar ontwikkelen is er niet veel van terecht gekomen.quote:Op maandag 27 juni 2005 09:58 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Zag het pas bij On the Spot, maar lijkt me niks. Je loopt gewoon heen en weer door A in te houden, dan ineens moet je een keertje je pistool trekken en erop los raggen. Bij elke reload krijg je dezelfde animatie te zien (niet in 1st person maar van de voorkant van je personage) en steeds weer moest er geladen worden, wat gebeurd met een soort blauwe ruis. Leek me niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |