Nog even geduldquote:Op donderdag 23 juni 2005 10:18 schreef Oksel het volgende:
Jezus.. ben ik 2 weken ruig aan het doen met een 4WD in de Kimberley's, met in mijn achterhoofd dat als ik terug ben in Broome dat ik allemaal nieuws over Nintendo kan lezen.. NIETS!
Wat wil je dan, Zelda, Link en Tingle die gaan voetballen?quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:07 schreef speknek het volgende:
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=59720
Zo jammer dat het ALWEER Mario en Co. zijn, maar dit spel lijkt toch wel weer cool te worden.
Ze weten het toch wel weer leuk te makenquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:07 schreef speknek het volgende:
Zo jammer dat het ALWEER Mario en Co. zijn, maar dit spel lijkt toch wel weer cool te worden.
Ik hoop heeeeeeel erg dat jij niet één van de mensen was die begonnen te juichen toen Frank R. de titel van de nieuwe Zelda uitsprak.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Snelle impressie van een aantal Cube games die ik heb kunnen spelen vandaag: Killer 7 is vaag maar de moeite, puur om de stijl, Zelda is geweldig, Mario Soccer en Baseball zijn wel aardig, Fire Emblem ziet er geweldig uit, DDR met Mario is cool, Geist begint er echt mooi uit te zien, Pokemon XD is traag en gelimiteerd, meer volgt.
Dat klappen ook na die minitoespraakquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:08 schreef Smots het volgende:
[..]
Ik hoop heeeeeeel erg dat jij niet één van de mensen was die begonnen te juichen toen Frank R. de titel van de nieuwe Zelda uitsprak.
Echt te sneu....
Lijkt me best wel een tof spel, ik denk dat ik die ook wel zal gaan kopen als die uitkomt.quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:07 schreef speknek het volgende:
Frank Rittinghaus toevallig? Net een kleine mailwisseling mee gehadquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:08 schreef Smots het volgende:
[..]
Ik hoop heeeeeeel erg dat jij niet één van de mensen was die begonnen te juichen toen Frank R. de titel van de nieuwe Zelda uitsprak.
Echt te sneu....
Daar valt niks aan uit te leggen.quote:
Dat is waarschijnlijk hetzelfde dat mensen applaudiseren als een vliegtuig ergens geland is. Ook zo idioot. Die vent voert gewoon zijn beroep uit.quote:
Nou, daar kan ik me nog bij voorstellen dat ze het doen uit beleefdheid.quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat klappen ook na die minitoespraak![]()
Nee, dit is vergelijkbaar met spontaan in juichen uitbarsten als iemand de naam van het vliegtuig uitspreekt.quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk hetzelfde dat mensen applaudiseren als een vliegtuig ergens geland is. Ook zo idioot. Die vent voert gewoon zijn beroep uit.
Nee, die andere Frank R. van Nintendo.quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Frank Rittinghaus toevallig? Net een kleine mailwisseling mee gehad
Now & Wow is gewoon een prima locatie ook, toen de Cube voor het eerst publiekelijk werd getoond was het ook in de Now & Wow. Veel beter dan die kleine zaal die ze vorig jaar hadden.quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:50 schreef Smots het volgende:
[..]
Nou, daar kan ik me nog bij voorstellen dat ze het doen uit beleefdheid.
De presentatie en aankleding waren allemaal wel erg goed verzorgd, dat moet ik ze nageven.
We hebben wel gefilmd, maar het materiaal was te karig om er echt een item van te maken. Ook het geluid stond niet echt mooi op de band. Dus nope.quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Now & Wow is gewoon een prima locatie ook, toen de Cube voor het eerst publiekelijk werd getoond was het ook in de Now & Wow. Veel beter dan die kleine zaal die ze vorig jaar hadden.
Ik stond trouwens echt té ver vooraan toen, hebben jullie nog gefilmd? En wordt dat nog uitgezonden?
Zelda Gijs.... Zelda.... ik zou fucking buigenquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat klappen ook na die minitoespraak![]()
Hell, dat zou een heel interessant stukje TV opgeleverd hebben.quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zelda Gijs.... Zelda.... ik zou fucking buigen
Ja,... alleen geen hol zou het zienquote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:13 schreef Smots het volgende:
[..]
Hell, dat zou een heel interessant stukje TV opgeleverd hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |