Er was een of andere vage beta ofzo... Hopelijk was dat iig niet het eind productquote:Op woensdag 15 juni 2005 08:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wist niet eens dat die al uit was.....![]()
Is nog niet uit toch? Ik trek de stijl in ieder geval niet.
Ik heb hem op de kop getikt een dikke week terug. Ik ben alleen de kamer aan het verbouwen dus nog niet kunnen spelenquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:08 schreef DinoPK het volgende:
Lezen Rayman, deel 1 gaat het over.
29.99 bij Nedgame, inclusief bongo's
(1 probleempje: helaas uitverkocht...)
Hopenlijk word het wel een bundel van 60 euroquote:Op donderdag 16 juni 2005 09:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:51 schreef speknek het volgende:
Tsja.. VijfTien jaar geleden zou het interessant geweest zijn..
Ik denk dat ik het wel stiekem een beetje leuk ga vinden...quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:51 schreef speknek het volgende:
Tsja.. Vijf jaar geleden zou het interessant geweest zijn..
quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:03 schreef Tain het volgende:
[..]
Lijkt me echt helemaal niks, beetje actief staan springen op een dansmat
Ik denk dat ik het stiekem ook wel leuk ga vinden, ik ga er alleen geen geld aan uitgeven, afgezien van een keertje in de speelhal.quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik denk dat ik het wel stiekem een beetje leuk ga vinden...
Nee dat is echt lachen hoor! Mijn vriend heeft die dansmat voor de xboxquote:Op donderdag 16 juni 2005 10:03 schreef Tain het volgende:
[..]
Lijkt me echt helemaal niks, beetje actief staan springen op een dansmat
Tis een leuke manier om een spel te spelen vind ik dan.quote:
quote:Sony is planning on releasing the complete series of the Legend of Zelda and Mario cartoons.
DVD versions of former cartoons and television shows has grown to an incredible level. It seems that almost every old television program has a DVD version available for it now. Likewise, Sony Music is planning on releasing the Legend of Zelda: The Complete Series and The Super Mario Brothers Super Show on DVD coming in October.
The three disc Zelda series will arrive in stores on October 11th and will carry a price tag of 29.99. Closly following the relase of the Zelda cartoon, Super Mario Brothers Super Show will be released on October 25th, and is set to release for the same price as Zelda.
Men, en dan vind ik trommelen al inspannendquote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:12 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
Tis een leuke manier om een spel te spelen vind ik dan.
Heb zelf ook een Dansmatje en het spel Dance Dance Revolution Extreme op de PS2
Ik gebruik het als cardio die zoals de meeste Cardio niet saai isDance Dance Revolution
ervan uit gaande dat me dataverkeer nog niet overschreden is hier een filmpje
klik
Donkey Konga vind ik niet inspannend, DK jungle Beat welquote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:36 schreef Lexie het volgende:
[..]
Men, en dan vind ik trommelen al inspannend. Ben jij dat trouwens?
Ja ik ben de Jongen in het ADO shirtjequote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:36 schreef Lexie het volgende:
[..]
Men, en dan vind ik trommelen al inspannend. Ben jij dat trouwens?
Het lange antwoord is ook nee. Het is de moeite niet waard. Qua beveiliging is het wel dik in orde met de Gamecubequote:Op zondag 19 juni 2005 12:43 schreef Young_David het volgende:
2. zijn spellen ook te branden op bijv een mini dvd etc.? (bijvoorbeeld dus om te kijken of het wat is alvorens het te kopen.
Kort antwoord: Nee
Lang antwoord: Daar mogen we hier op fok niet over praten :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |