is goed! tot na de vakantiequote:Op donderdag 9 juni 2005 20:49 schreef speknek het volgende:
En goed je huiswerk doen eh, ik ga je overhoren.
Leugens!quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:46 schreef speknek het volgende:
Deel 1 is het beste spel in zes jaar tijd.
Nedgame is betrouwbaar.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 05:02 schreef GcKing het volgende:
Hey ik wou eigenlijk hier eens vragen of www.nedgame.com betrouwbaar is.
Want ik wil nog wel wat oudere gamecube spellen hebben.
Daar zie ik ze voor 29,99 dan wil ik meteen ongeveer 5 spellen bestellen.
Want als ik het daar goed lees zijn de verzendkosten 2,50 ongeacht het aantal producten dat wordt besteld.
Dus dan is het voordeliger om meteen een aantal tegelijk te bestellen ipv 1 per keer.
Maar graag dus ervaringen en dan ook qua omvang van de bestelling en hoe de levering verliep.
Bij voorbaat dank.
Daar kan je prima kopen iddquote:Op vrijdag 10 juni 2005 05:02 schreef GcKing het volgende:
Hey ik wou eigenlijk hier eens vragen of www.nedgame.com betrouwbaar is.
"My Leg-Aru" ? Ik snap hem nietquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:21 schreef Adagio het volgende:
Deze al gezien?
http://www.vgcats.com/comics/?strip_id=149
Het is een grapje over het hevige Japanse accent in het Engels van Iwata. Aru is een veel voorkomende klank in het Japans.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
"My Leg-Aru" ? Ik snap hem niet
Ab-so-luut!quote:
Ben nooit verder gekomen dan het eerste levelquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:46 schreef speknek het volgende:
Deel 1 is het beste spel in zes jaar tijd.
Ik laat hem eigenlijk nooit uitdraaienquote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:43 schreef neggix het volgende:
Ben nu volop bezig met Mario Golf Toad StoolSuper, vooral tegen elkaar, als je het allebei ken
Helaas nog geen HoleinOne
BTW, laten mensen hun cd's uitdraaien?? Of slow je em ook down met je vinger??
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:32 schreef nikk het volgende:
[..]
Ben nooit verder gekomen dan het eerste level
Twee pogingen gedaan om in 5 (?) minuten te ontsnappen, niet gelukt, daarna nooit meer zin gehad om het opnieuw te proberen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |