Heb ik ook voor lange tijd gedacht, tot ik Lufia speelde, toen was opeens alles anders.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:17 schreef speknek het volgende:
Ah, als ik ergens een nog grotere hekel aan heb dan turnbased gevechten, dan is het wel random battles. Kan ik toch met een gerust hart hem nog even laten liggen.

Ik haal hem wel uit de uitverkoop bakkenquote:Op maandag 4 juli 2005 19:19 schreef speknek het volgende:
Ik begin nu toch weer te twijfelen, het zijn niet de hoogste cijfers die Killer7 krijgt.. Misschien maar even de eurogamer review afwachten.

Goede keus. Welke spellen heb je erbij gekocht/gehad?quote:Op maandag 4 juli 2005 19:25 schreef martinuhhh het volgende:
Ik heb gisteren een gamecube gekocht.
*blij*

Mario kart double dash, tony hawk pro skater 3 & 4, tarzan freeride, Rayman 3quote:Op maandag 4 juli 2005 19:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Goede keus. Welke spellen heb je erbij gekocht/gehad?

Er was niet veel keuze (marktquote:Op maandag 4 juli 2005 20:07 schreef MMaRsu het volgende:
euh neit echt de games waar ik van zeg, wow daar koop je een gamecube voor maargoed, tis jouw geld.
Ik had zelf : Ssbm, Re4 en Paper Mario 2 gekocht.

Ik had 4 gekocht, en mijn vriendin had 4 voor me mee genomen zonder dat ze wist dat ik 3 al hadquote:Op maandag 4 juli 2005 20:09 schreef NvM het volgende:
Waarom 3 en 4?

gewoon goed kijken op ebay/marktplaats/hier en op andere forums heb ik jou ook al "rond zien lopen"quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:24 schreef DuckyV het volgende:
Hallo Gamecube Lovers
Ik ben al zeer lange tijd Nintendo fan, nu heb ik laatst een NGC aangeschaft via de sterrencatalogus. Weet iemand waar ik goedkope games kan krijgen (2dehands). Een goed forum ofzo, want ik weet precies welke games ik wil maarjah ze vinden is iets anders. Vast bedankt, Greetz
(Ps: Heb al Animal Crossing (Vandaag gekocht)en Mario Kart DD)

quote:Je hebt vorige week een [N]Gamer abonnement uit de sterrencatalogus
besteld. We willen je hierbij informeren dat je het eerste nummer begin
september kunt verwachten. Het abonnement begint dus vanaf nummer 4. In
verband me de vakantieperiode was het niet meer mogelijk om nummer 3,
dat vanaf morgen verkrijgbaar is, toe te sturen.

LOL, dat is echt een internethype geworden sinds Star Wars ep. 3 he? Iedereen roept de hele tijd maar NOOOOOOOO als er iets niet mee zitquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:00 schreef Xrenity het volgende:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:04 schreef OnaNia het volgende:
LOL, dat is echt een internethype geworden sinds Star Wars ep. 3 he? Iedereen roept de hele tijd maar NOOOOOOOO als er iets niet mee zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |