Nee, ze zat in de goed bekeken tienerdramaserie Heartbreak High.quote:Op zondag 5 juni 2005 13:00 schreef Bolkonsky het volgende:
Danni Minogue?
Ciao Tokayquote:
quote:Op zondag 5 juni 2005 13:02 schreef Bolkonsky het volgende:
O ja, speelde ze daarin niet de rol van Catharina?
Jawel,ben alleen m,n adresbalk kwijt..zodat ik geen plaatjes kan plaatsen....quote:Op zondag 5 juni 2005 13:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Is er nog iemand in RJP?
Mogguhquote:
quote:
Allebei goed!quote:
Volgens mij kwam meneer uit Zaïre/ Congo en niet uit Colombia.quote:
quote:
Dat dacht ik alquote:
Nee maar wel uit die scene inderdaad.quote:
Hij is inderdaad geen lieverdje. Hij heeft al eens een scheids knock out geslagen omdat hij het niet eens was met een beslissing.quote:Op zondag 5 juni 2005 14:35 schreef fotoloog het volgende:
Laatst nog in het nieuws vanwege wangedrag....
quote:
Daaromquote:Op zondag 5 juni 2005 14:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Salomon zit op de achtergrond aan tafel.
Moet jij niet koken?quote:
Wat doe jij toch lullig....quote:Op zondag 5 juni 2005 15:01 schreef fotoloog het volgende:
Moet jij niet koken?
Lange tenen?quote:Op zondag 5 juni 2005 15:08 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Wat doe jij toch lullig....
Heb ik je wat misdaan?
Wehehehee...quote:
Niet gezien ik kijk tennis.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:43 schreef Oblivion het volgende:
Ze was net nog op tv, met haar nieuwe hondje... toch?![]()
quote:Op zondag 5 juni 2005 17:52 schreef tong80 het volgende:
Tom Selleck Ted Danson en die andere van three man and a baby.
quote:Op zondag 5 juni 2005 20:53 schreef pyl het volgende:
Meneer kan me gestolen worden, maar weet iemand wie mevrouw is?
[afbeelding]
Dubieus gevalletje, dus.quote:Op zondag 5 juni 2005 20:56 schreef pyl het volgende:
Heren...
Actrice inderdaad (nou ja, actrice..........)
quote:Op zondag 5 juni 2005 21:02 schreef Bolkonsky het volgende:
Dubieus gevalletje, dus.
Dan moet foto maar het verlossende antwoord geven.quote:Op zondag 5 juni 2005 21:05 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
Een sexsymbool van, zo vrees ik, voor jouw tijd, Bolko.![]()
O die kent haar vast en zeker................quote:Op zondag 5 juni 2005 21:06 schreef Bolkonsky het volgende:
Dan moet foto maar het verlossende antwoord geven.
quote:Op zondag 5 juni 2005 21:11 schreef dvdfreak het volgende:
Sylvie Meis over 30 jaar?
Nu ben je onnavolgbaar.quote:Op zondag 5 juni 2005 21:21 schreef pyl het volgende:
[..]
Iemand die dertig jaar geleden menig jongensdroom verstoorde dertig jaar later.![]()
quote:Op zondag 5 juni 2005 21:25 schreef tong80 het volgende:
Anette Haven ?
Tong!quote:Wel een hoer ?
One and the same!quote:Op zondag 5 juni 2005 21:34 schreef Berkery het volgende:
Catharine Bach heet ze toch?
Zeg het maar, dan.quote:Op zondag 5 juni 2005 21:48 schreef pyl het volgende:
Ik weet wie het is, Bolko...........lijkt me meer iemand voor de buren.......![]()
Hey, Foto, geen probleem natuurlijk.quote:Op zondag 5 juni 2005 22:02 schreef fotoloog het volgende:
Had even m'n zoon op bezoek,excuus.....
Komt u maarrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zondag 5 juni 2005 22:04 schreef pyl het volgende:
[..]
Hey, Foto, geen probleem natuurlijk.
Ik heb juist een plaatje klaarstaan dat jij al eens plaatste en dat ik zowel heeeeel mooi als heeeeeeeeel verrassend vond........![]()
Nog even op Bolko wachten.
Tsssssssssssss...................quote:Op zondag 5 juni 2005 22:12 schreef Tokay het volgende:
Zsa Zsa Gabor?
Ga je weg?quote:Op zondag 5 juni 2005 22:13 schreef Bolkonsky het volgende:
voor alle nieuwkomers van vanavond en tevens een 'tot ziens'; ik ga er vandoor.
Wat oogt ze toch als een femme fatale, hè?quote:
Absoquote:
Zsa Zsa Gabor was heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang geleden best wel mooi hoor.quote:
Sorry Obli, telefoontje.quote:
Ja, en? Dit is niet Zsa Zsa Gabor.quote:Op zondag 5 juni 2005 22:28 schreef Tokay het volgende:
Zsa Zsa Gabor was heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang geleden best wel mooi hoor.
Wow. Erg goed Obli!quote:Op zondag 5 juni 2005 22:30 schreef Oblivion het volgende:
Ginger van Fred?
Huh? Die had je anders al: Ginger Rogers..........quote:Op zondag 5 juni 2005 22:33 schreef Oblivion het volgende:
Whehehhe, ik weet alleen haar echte naam niet...
Kom, kom, Obli: valse bescheidenheid doet het slecht hoor, hier bij de Dummies.....quote:Op zondag 5 juni 2005 22:49 schreef Oblivion het volgende:
Damn, mijn 15 minutes of fame....![]()
Zou het nu over zijn?![]()
Ja, die vijftien minuten zijn echt over.quote:Op zondag 5 juni 2005 22:51 schreef Oblivion het volgende:
1 Van de charlie angels...
Jacqueline huppeldpup?
Nou pyl...is helemaal geen valse bescheidenheid, hoe vaak zeg ik wel niet dat ik het echt niet weet?quote:Op zondag 5 juni 2005 22:51 schreef pyl het volgende:
[..]
Kom, kom, Obli: valse bescheidenheid doet het slecht hoor, hier bij de Dummies.....![]()
Gezellig he, en wat een niveau...quote:Op zondag 5 juni 2005 22:53 schreef pyl het volgende:
huppelepup (om met Obli te spreken)
quote:Op zondag 5 juni 2005 22:55 schreef Oblivion het volgende:
Wat pyl zegt, een advocate dus?
Ja dus...PYLIE!
![]()
Mmm...aardige gok, Obli, maar nee, niet goed.quote:
Ja, da's waar. Uit een serie uit de jaren zeventig.quote:
Nee, die ben jij niet vergeten.quote:
Saartje? Riek Schagen?quote:
Nee hoor.................quote:Volgens mij sta ik voor lul met dit antwoord, maar goed.
Deze laat ik verder maar ongemoeid...........quote:Op zondag 5 juni 2005 23:20 schreef Oblivion het volgende:
Zou zo maar kunnen Tokay...
Nee joh, Amerikaans.quote:Is ze Nederlands?
Mmmmm....moet ik het dan maar gaan verklappen?quote:Op zondag 5 juni 2005 23:25 schreef Oblivion het volgende:
pyl? Ik blijf hangen op dat mens van cagney and lacey...![]()
quote:Op zondag 5 juni 2005 23:34 schreef Oblivion het volgende:
eeeeeeeuh monday tuesday happy days, wednesday thursday happy days fridays![]()
YEAH!The Fonz...
![]()
*spagaat doet....
auw...![]()
quote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 10:08 schreef Z het volgende:
Was hij niet de concurrent van Dexter?
Correct.quote:Op maandag 6 juni 2005 10:34 schreef pyl het volgende:
James Earl Jones.
Yepquote:Op maandag 6 juni 2005 10:39 schreef mr_anonimous het volgende:
je balk weer terug foto?
quote:Op maandag 6 juni 2005 10:44 schreef pyl het volgende:
Is het die jongen Nadal, die gisteren Roland Garros won?
Hun verkering is uit, trouwens.quote:
Ook naar de kapper geweest?quote:Op maandag 6 juni 2005 11:15 schreef Z het volgende:
Dat had ik gelezen/gehoord inderdaad.
quote:Op maandag 6 juni 2005 11:19 schreef Bolkonsky het volgende:
Siegfried en Roy?
Yep!quote:Op maandag 6 juni 2005 11:21 schreef Bolkonsky het volgende:
Adriano?
Daar zit een kern van waarheid in......quote:Op maandag 6 juni 2005 11:32 schreef Bolkonsky het volgende:
Ze ziet eruit als iemand die per ongeluk bekend is geworden.
quote:Op maandag 6 juni 2005 11:46 schreef mr_anonimous het volgende:
Ma Osbourne?
quote:Op maandag 6 juni 2005 12:03 schreef Tokay het volgende:
Hakim van Sesamstraat.
Ha die Tongquote:
quote:
quote:
Hehe, alsof het anders zou kunnen............quote:
ik ken dr nietquote:Op maandag 6 juni 2005 15:46 schreef pyl het volgende:
[..]
Hier, raad maar gelijk van wal; deze heb ik voor je bewaard:
[afbeelding]
Mmmmm....ik had iets anders gehoopt. Misschien dat dit fragment uit haar biografie helpt:quote:
quote:Nog zijn er mensen die zich haar stralende glimlach herinneren, en niet toevallig zijn dat vooral mannen.hield van mannen, bij voorkeur stoere vliegeniers in uniformen. Dat kwam goed uit, want zij reisde graag en veel. De weerslag van haar observaties en avonturen zijn vervat in verschillende boeken en artikelen.
In twee boeken verhaalt ze over haar reizen door Indië, een land dat veel indruk op haar maakte. Als dichter van een evangelist had ze vooral belangstelling voor het zendingswerk dat 'heidenen' de christelijke redding bracht. Ook wasgeïnteresseerd in de positie van de Nederlandse vrouw en de emancipatie van de Indonesische vrouw. Dat Indë een Nederlandse kolonie was en moest blijven, vond zij evident. (...)
kon meer dan schrijven. In de loop der jaren hebben duizenden mensen haar lezingen bezocht om te luisteren naar haar reisverhalen en betoverd te raken door haar glimlach, krullen en sensuele figuur.
Geeft niet, pos, maar je was waarschijnlijk de enige die haar zou kunnen kennen. Mevrouw heet Mary Pos.......... (ik kwam haar van de week toevallig tegen).quote:Op maandag 6 juni 2005 15:53 schreef pos het volgende:
sorry pyl er gaat geen belletje rinkelen...
quote:Op maandag 6 juni 2005 16:07 schreef pyl het volgende:
[..]
Geeft niet, pos, maar je was waarschijnlijk de enige die haar zou kunnen kennen. Mevrouw heet Mary Pos.......... (ik kwam haar van de week toevallig tegen).![]()
(Sorry dat ik zo laat ben met antwoorden; er hapert hier iets aan de verbinding....)
Zeg pyl, volgens mij stond er nog een plaatje open.....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |