dat komt omdat je alleen 3e seizoen gezien hebt.....quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:16 schreef babette21 het volgende:
ik dacht dat dat 'n vaste rol was in ED??
Marc Klein Essink is reden genoeg om het niet te willen zien geloof ik...quote:er gaan de aankomende tijd volgens mij best een hoop series in de herhaling
zo zag ik ergens dat Coverstory [remember, met Marc Klein Essink] ook herhaald gaat worden
maar die wil jij vast niet zien, want daar zit ex-onm'er Wendy Brouwer weer in....
Coverstory vond ik de eerste keer al goed. Maar bij een andere serie met MKE 'Consult' (TROS) was ik ook al na 1 aflevering afgehaakt. In de herhaling vond ik het een zeer geslaagde serie, maar toen haakte de TROS opeens halverwege het seizoen af.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:25 schreef Wup het volgende:
Marc Klein Essink is reden genoeg om het niet te willen zien geloof ik...
er staat me nog vaag iets van bij.... in de categorie series waar ik snel bij afhaakte
maar die hebben in de herhaling vaak meer succes bij Wup:)
oh vandaar... ik dacht alquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:25 schreef Wup het volgende:
dat komt omdat je alleen 3e seizoen gezien hebt.....
volgens mij heb ik wel heel de serie gezien, maar we hadden met drie zenders ook weinig keusquote:Marc Klein Essink is reden genoeg om het niet te willen zien geloof ik...
er staat me nog vaag iets van bij.... in de categorie series waar ik snel bij afhaakte
maar die hebben in de herhaling vaak meer succes bij Wup:)
"Consult" was ook zo'n serie die het van de gastrollen moest hebben... heb 'm wel helemaal gezien volgens mij [zelfde "reden" als bij Coverstory] maar 't was het eigenlijk allemaal net niet... ik weet nog dat Renee Fokker ernstig tegenviel in die seriequote:Op woensdag 8 juni 2005 18:30 schreef Iwan1976 het volgende:
Coverstory vond ik de eerste keer al goed. Maar bij een andere serie met MKE 'Consult' (TROS) was ik ook al na 1 aflevering afgehaakt. In de herhaling vond ik het een zeer geslaagde serie, maar toen haakte de TROS opeens halverwege het seizoen af.![]()
hiep hoi, nieuwe karaktersquote:BNN geeft ONM nieuw jasje
“We weten niet zo goed hoe we onze jonge doelgroep moeten bereiken,” zegt BNN-voorzitter Laurens Drillich tijdens de zomerpresentatie van de jongerenomroep. Daarom begint BNN het nieuwe tv-seizoen met veel nieuwe, strakke, snelle en hippe programma’s, in de hoop meer jongeren aan zich te binden. Maar de omroep krijgt er ook een oude bekende bij: ONM. De ziekenhuissoap, die momenteel nog bij Yorin is te zien, verhuist per 15 augustus naar de publieke omroep. Waarom? “ONM is de uitgelezen kans om jongeren bereiken. Voor degenen die nog geen nieuws kijken of kranten lezen, is een soap de ideale manier om nieuws tot de jongeren te brengen.”
Vanaf deze zomer zijn de belevenissen van ONM-ers dus te volgen op Nederland 2. Met een aantal nieuwe karakters, een verfrist schrijversteam en nieuwe verhaallijnen. Maar uiteraard ook met een aantal vertrouwde gezichten, het ziekenhuis als arena en spannende ontwikkelingen.
bron: www.tvgids.nl
OMG.. Lieve BNN het betreft soap ..........quote:Voor degenen die nog geen nieuws kijken of kranten lezen, is een soap de ideale manier om nieuws tot de jongeren te brengen
wat staat daar voor sneaky berichtje in sup??quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:34 schreef babette21 het volgende:
oh ik weet niet waar je uithing, maar je hebt de comeback van Arthur gemist..........
niks sneaky aan toch...?? wijs je er alleen even beschaafd op dat je mijn Arthur-topic gemist. that's allquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:47 schreef Wup het volgende:
wat staat daar voor sneaky berichtje in sup??
* smelt*quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:57 schreef babette21 het volgende:
niks sneaky aan toch...?? wijs je er alleen even beschaafd op dat je mijn Arthur-topic gemist. that's all
maar ik wil wel even drama maken hoor....
lieve Wup, waar ben je nou toch al die tijd?! zit ik hier helemaal alleen tussen al die leipo's [sorry Iwan]
niemand begrijpt me hier, alleen jij.. maar je bent er steeds niet........ en ik miiihhiiiiiis je zoohooooo!!!!
zo.![]()
Ticket unlimited... Tara unlimited.... what's in a name?!?quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
Voor de fans van Robin Rienstra:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:57 schreef babette21 het volgende:
zit ik hier helemaal alleen tussen al die leipo's [sorry Iwan]
Het eerste seizoen was dan ook het beste.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:47 schreef babette21 het volgende:
'n blik op imdb roept toch enige blijheid op mbt Coverstory:
best veel leuke gastacteurs én een vaste rol voor Pim Vosmaer in de eerste 13 afleveringen
Ja, maandag.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:14 schreef soapie het volgende:
Weet iemand ook wanneer de herh. van Coverstory begint??????
ah 'n echte ijskoninging: in staat tot smeltenquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:06 schreef Wup het volgende:
*smelt*
drama is my middle name, missy....quote:drama is stoer [ en Arthur comeback is Wupmisleding:)]
ja wat heb ík daar nou aan???quote:ik hop regelmatig langs maar ik lees alleen de laatste pagina dus ik mis wel eens wat....
aaaaah dat klinkt wel heel sip enzo... kom volgende keer maar weer gewoon bij mij uithuilen hoorquote:ik volg jullie soms al helemaal niet meer dus dan ga ik teleurgesteld in een hoekje liggen jammeren...
ja dat snap ik dus niet he.... dan kun je ineens weer wél meekletsen, zonder onm???quote:nog een klein maandje tot de hot summer nights:)
nou, met Annelieke en Robin sla je de plank enigszins mis,quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:06 schreef weet_ik_veel het volgende:
En Betje: heb ik je een beetje kunnen opvrolijken?
quote:
mja sorry ik druk me wat lullig uit... maar...... ik mis mijn Wupje gewoon zo......quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
Babette bedoelt W_I_V met "Leipo", maar durft dat niet rechtuit tegen me te zeggen.
Er staat deze week geen ander ONM - figuur in de gids.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:18 schreef babette21 het volgende:
nou, met Annelieke en Robin sla je de plank enigszins mis,
maar ik moet bekennen dat ik je poging zeer ontroerend vind
ach wat jammer nou....quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Er staat deze week geen ander ONM - figuur in de gids.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |