Doe dat in het GTST-topic!quote:Op zondag 5 juni 2005 18:50 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Perrow: Voor de vooruitzichten van gtst moet je me maar ff mailen ofzow...
ow maar verhaallijn zou het ook best kunnen. zeker omdat Robert uit de serie gaat.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:30 schreef Novak het volgende:
Op de laatste opnamedag was ze in ieder geval bij de studio in Aalsmeer gesignaleerd...
Ach soap-jaren gaan snel, dus wat dat betreft.......quote:Op zondag 5 juni 2005 19:27 schreef babette21 het volgende:
maar 't lijkt me te onlogisch dat het kind er al zou zijn...
Wie zegt dat Niels er uit gaat? Hij krijgt net als Duuk een voorwaardelijke straf en mag blijven.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:27 schreef babette21 het volgende:
ow maar verhaallijn zou het ook best kunnen. zeker omdat Robert uit de serie gaat.
ze gaan Niels natuurlijk - net als Carlo - naar Lelystad sturen om daar heel burgelijk te worden...
maar 't lijkt me te onlogisch dat het kind er al zou zijn...
waar heb jij het nou weer over?!quote:Op zondag 5 juni 2005 20:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
net als Duuk een voorwaardelijke straf .
Duuk schopte toch ook iemand naar de tering en kreeg voorwaardelijk!?quote:
Daar is niets van waar. Het is Sander die de serie verlaat.quote:Robert gaat de serie uit, los was welke verhaallijn dan ook... da's allang bekend.
kan natuurlijk wel dat ze iemand vinden die gek genoeg is om zijn rol over te nemen....
Neeeeeeeeeeh, dat zullen ze ons toch zeker niet aan doen!!!!!quote:Op zondag 5 juni 2005 20:10 schreef babette21 het volgende:
kan natuurlijk wel dat ze iemand vinden die gek genoeg is om zijn rol over te nemen....
Waarom niet? Ik zit aan Chris Zegers te denken. Hij zou die rol perfect kunnen overnemen.quote:Op zondag 5 juni 2005 20:16 schreef soapie het volgende:
Neeeeeeeeeeh, dat zullen ze ons toch zeker niet aan doen!!!!!![]()
Zeker gespeeld door Gepke Witteveen!!quote:Op zondag 5 juni 2005 20:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
Oh en heb ik al gezegd dat Aafke terugkomt?
Nee, door een voormalig straathoertje, maar dat doet er niet toe.quote:
ja dat weet ik ook wel, maar dat had ik 't helemaal niet over... maar goed, laat maarquote:Op zondag 5 juni 2005 20:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
Duuk schopte toch ook iemand naar de tering en kreeg voorwaardelijk!?
zou kunnen dat hij óók gaat... heb ik geen bezwaar tegenquote:Daar is niets van waar. Het is Sander die de serie verlaat.
Ik zet m'n vraagtekens bij het verhaaltje, maar vermakelijk was het wel.quote:
Ik zie het niet voor me... en in 'Toen was geluk...' kwam hij ook niet overtuigend over als rocker. Volgens mij heeft dat fragment in LZML de fantasie van een enthousiaste weblogger aangewakkerd.quote:Volgens insiders leeft Robin een echt Rock 'n roll bestaan en dat heeft weerslag op zijn prestaties.
Dat zal alle tienermeisjes op het Yorin forum geruststellen.quote:Op zondag 5 juni 2005 23:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
Robin gaat er dan ook niet uit.
En daar zijn ze in de Aalsmeerse studio's gevoelig voor. Het was de reden voor de terugkeer van (de matig acterende) Benjamin Borges in GTST.quote:Op maandag 6 juni 2005 12:15 schreef haagse_elfje het volgende:
omg dan gaan allemaal meisjes janken en janken omdat Robin eruit vliegt.....
LOL matig:)quote:Op maandag 6 juni 2005 15:57 schreef Iwan1976 het volgende:
En daar zijn ze in de Aalsmeerse studio's gevoelig voor. Het was de reden voor de terugkeer van (de matig acterende) Benjamin Borges in GTST.![]()
Ik ben mild heh:)quote:Op maandag 6 juni 2005 16:01 schreef Wup het volgende:
LOL matig:)
Kijk voor de grap eens naar de gebruikersnamen op het Yorin forum:quote:maar staan er meisjes in de rij voor vervarkenskopde Rienstra?
lijkt me sterk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |