sorry...quote:Op zondag 5 juni 2005 01:17 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ah kut, heb ik net een OP van drie kantjes geschreven.
Geen fantastische pot om naar te kijken, maar goed beschouwd is Oranje nooit in gevaar geweest en heeft het nu al vijf wedstrijden geen goal tegen gehad, ondanks verscheidene blessures in de verdediging.quote:**** Oranje overtuigend langs Roemenië
**Nederland heeft een goede stap op weg
naar het WK in Duitsland gezet door in
Rotterdam Roemenië met 2-0 te verslaan.
Oranje gaat in groep 1 aan de leiding
met één punt voorsprong op Tsjechië.
De Roemenen zijn nagenoeg uitgeschakeld.
Nederland, met de debutanten Lucius en
Opdam in de basis, zette de bezoekers in
een bomvolle Kuip direct onder druk.
Oranje zocht aan de hand van Robben en
Kuijt de aanval en vooral de spits van
Feyenoord kreeg enkele fraaie kansen.
Halverwege de eerste helft kwam Oranje
dan ook verdiend op voorsprong. Na een
prachtige lange pass van Kuijt was het
Robben die een slippertje van Contra
gedecideerd afrondde.
... Nederland hield ook na de 1-0 de
Roemenen,die alleen met afstandsschoten
voor gevaar zorgden,onder druk en kreeg
via Van Nistelrooij en Robben kansen op
2-0.Het was echter Kuijt,op aangeven
van Robben,die direct na rust met een
kopbal voor de beslissing zorgde.
Na die treffer liet Nederland Roemenië
wat meer komen, al bleef het met scherpe
counters uiterst gevaarlijk. De grootste
kans was voor debutant Van Persie, maar
de invaller schoot rakelings voorlangs.
"Ik vond ons niet altijd even goed", zei
Van der Sar, die zijn 99ste interland
keepte, kritisch. "We waren degelijk en
zakelijk. Wel vond ik Lucius en Opdam
erg goed debuteren."
NEDERLAND 2 ROEMENIË 0
Robben (26)
Kuijt (47)
Arbiter: Toeschouwers:
De Santis (Ita) 50.000
Geel:
v.d.Vaart * Chivu,Contra,Pancu,
Mutu
* geschorst voor duel met Finland (7/6)
NEDERLAND: v.d.Sar, Lucius, Heitinga,
Opdam, v.Bronckhorst, v.Bommel (De Jong/
50), Landzaat, v.d.Vaart (Maduro/81),
Kuijt, v.Nistelrooij (v.Persie/64),
Robben
ROEMENIË: Lobont, Contra, Tamas, Chivu,
Stoica, Fl.Petre, Pancu, Munteanu, Mitea
(Niculae/66), Mutu (Coman/84), Niculescu
Tuurlijk. Azijnpisser.quote:Op zondag 5 juni 2005 01:21 schreef cultheld het volgende:
Bassie heeft vooral geluk.
quote:Op zondag 5 juni 2005 01:21 schreef cultheld het volgende:
Bassie heeft vooral geluk. Ik wil het wel eens zien gebeuren tegen Brazilië of Duitsland.
Geluk dwing je afquote:Op zondag 5 juni 2005 01:21 schreef cultheld het volgende:
Bassie heeft vooral geluk. Ik wil het wel eens zien gebeuren tegen Brazilië of Duitsland.
quote:Op zondag 5 juni 2005 01:25 schreef Ciurlizza het volgende:
Geluk? Roemenië had geen schijn van kans, de Duitsers ook niet als ze tegen het elftal van Bassie spelen. De Duitsers mogen blij zijn als we na 'n uurtje als het 5-0 staat met de handrem erop gaan spelen.
hmmz.. dat vind ik ook wel een gewaagde stelling moet ik zeggenquote:Op zondag 5 juni 2005 01:27 schreef FritsVanEgters het volgende:
Je zou cultheld eens moeten horen als je beweert dat PSV geluk heeft gehad in de Champions League.
Ik bedoel maar, zonder geluk vaart niemand wel. En ik durf te beweren dat Advocaat nooit zo veel geluk zou kunnen hebben als Marco, om maar eens een zijstraat te noemen.quote:Op zondag 5 juni 2005 01:36 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
hmmz.. dat vind ik ook wel een gewaagde stelling moet ik zeggenOok PSV heeft dit jaar veel 'afgedwongen' (ruim begrip).
Hoe bedoel je precies? Qua snel spel?quote:Overigens nogmaals.. de wind vanavond in het stadion.. ook hier hoor ik daar niemand over.. ben ik dan echt de enige die het gevoel heeft dat die de wedstrijd qua snel spel wel erg beïnvloedt heeft?
Het is wel zo. Remember Tsjechië? Dankzij een uitmuntende Van der Sar bleef Nederland in leven. Tsjechië overrompelde Nederland 90 minuten lang. Als Mutu niet aan de dope zat, had hij die kans vanavond gewoon binnen geschoten en dan waren we gezien. Maar laat je vooral inpalmen door de mythe omtrent Van Basten en consorten; Vroeg of laat gaat hij, helaas, op z'n bek.quote:
Nouhja.. we zaten met zijn 3e te kijken en hadden na 3 minuten iets van "hè? wat is dit toch voor raars? Er werd gevoetbald.. maar.. van beide kanten zo stroef.. een al direct toen schoot een verdediger een bal terug, die bleef bijna stil liggen ineens waardoor Van Nistelrooij hem kon pakken. Lobont die de bal raar wegstompt omdat ie een rare zwieper krijgt Meer van dat soort situaties, met de 1-0 als beste voorbeeld. Verdediger speelt de bal hoog terug maar de bal lijkt halverwege recht naar beneden te komen, Roben vangt op en boem.. 1-0. De ballonnen/ slingers en andere dingen bewogen ook wel druk over het veld en de shirts stonden af en toe zelfs bol van de wind, maar toch hoorde ik er niemand over... niemand behalve de gedrieën bij mij thuisquote:Op zondag 5 juni 2005 01:39 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik bedoel maar, zonder geluk vaart niemand wel. En ik durf te beweren dat Advocaat nooit zo veel geluk zou kunnen hebben als Marco, om maar eens een zijstraat te noemen.
[..]
Hoe bedoel je precies? Qua snel spel?
Als Van der Sar uitmuntend keept, is dat dan geluk? Ik dacht het niet.quote:Op zondag 5 juni 2005 01:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het is wel zo. Remember Tsjechië? Dankzij een uitmuntende Van der Sar bleef Nederland in leven. Tsjechië overrompelde Nederland 90 minuten lang. Als Mutu niet aan de dope zat, had hij die kans vanavond gewoon binnen geschoten en dan waren we gezien.
Jouw probleem is eerder het tegenovergestelde. Jij ziet alleen maar negatieve dingen.quote:Maar laat je vooral inpalmen door de mythe omtrent Van Basten en consorten; Vroeg of laat gaat hij, helaas, op z'n bek.
Ik meen ook te hebben gelezen dat je wel dacht dat ze zouden verliezen.quote:Op zondag 5 juni 2005 01:43 schreef Radegast het volgende:
Ben ook niet echt onder de indruk van dit Oranje.
ahja.. Fritz.. wat zou over voetbal praten zijn zonder die azijnpissers? Ze vormen een deel van de voetbal discussie.. maar ze gaan het wel erg moeilijk krijgen om nog veel te pissen met zo'n uitmuntende van Bastenquote:Op zondag 5 juni 2005 01:48 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Als Van der Sar uitmuntend keept, is dat dan geluk? Ik dacht het niet.
Was Van Basten tegen Tsjechië al zo ver als hij nu is? Ik dacht het niet.
What the fuck als Mutu scoort? Dan konden we nog steeds winnen. Als hij die bal al achter de uitmuntende Van der Sar had gekregen.
[..]
Jouw probleem is eerder het tegenovergestelde. Jij ziet alleen maar negatieve dingen.![]()
Als we door pech zouden verliezen, zie jij dat waarschijnlijk als het op de bek gaan van de coach. Je doet maar, je bent amper serieus te nemen.
nee dat was het idd niet nee... und?quote:Op zondag 5 juni 2005 01:50 schreef cultheld het volgende:
Dat gelijke spel tegen Macedonië was er ook één om in te lijsten.
Vier nog maar ff de polonaise met de teletoeters. Ik voorspel de gebruikelijke halve finale die we dan verliezen en dan roepen we allemaal dat we er zo dichbij warenquote:
quote:Op zondag 5 juni 2005 01:50 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
ahja.. Fritz.. wat zou over voetbal praten zijn zonder die azijnpissers? Ze vormen een deel van de voetbal discussie.. maar ze gaan het wel erg moeilijk krijgen om nog veel te pissen met zo'n uitmuntende van Basten
Je bent in de war met PSV.quote:Op zondag 5 juni 2005 01:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Vier nog maar ff de polonaise met de teletoeters. Ik voorspel de gebruikelijke halve finale die we dan verliezen en dan roepen we allemaal dat we er zo dichbij waren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |