waar had jij je muis dan aangesloten?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:54 schreef iDex het volgende:
kheb m ijn mooie mac toetsenbord,
blijkt: zitten er 2 usb poorten extra op, heb ik voor niets een usb hub gekocht
ook wel grappig is dat ik toevallig als ik naar de machouse in rotterdam ga dat ik altijd mijn mac shirt aan heb, die mensen zullen wel denken, maar dat shirt blijft wel goed en zit gewoon lekker![]()
ik had mijn muis aangesloten aan de andere usb ding, en mijn toetsenbord, ipod en fototoestel zaten aan een usb hubquote:Op zondag 17 juli 2005 11:27 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
waar had jij je muis dan aangesloten?
Oh, je hebt alleen maar een 6 Gb USB drive nodig... Eitjequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:39 schreef i-spy24 het volgende:
Oke, allereerst blijf ik het om zum![]()
vinden, Mac OSX op een pc-tje maar hier
de link naar hoe het allemaal gedaan is door een stel slimmerikken.
heb ik ook eens een keer gehad, ik snap er de ballen niet van....quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:19 schreef super-muffin het volgende:
Wel raar trouwens.
ik heb een plaatje geroteert in Voorvertoning, sla em op.
Upload ik em, helemaal niets geroteerd
Ik heb dit ff geprobeerd op een PCquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:39 schreef i-spy24 het volgende:
Oke, allereerst blijf ik het om zum![]()
vinden, Mac OSX op een pc-tje maar hier
de link naar hoe het allemaal gedaan is door een stel slimmerikken.
nee dat kan niet. albums zijn selecties van je library. je moet ze dus altijd uit te lib halen. dit is ook zo bij itunesquote:Op zondag 11 december 2005 20:06 schreef Strolie75 het volgende:
iPhoto vraagje.
Als je foto's in een album delete, kun je het dan zo instellen dat deze ook meteen in de Library worden verwijderd?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |