Komt vooral door z'n stem eigenlijk, rond de 60 en nog steeds heel helder en zuiver daar.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:22 schreef TrenTs het volgende:
Surprise is echt een fijn album, ja.
You're The One vind ik echt nog steeds een bloedgeil optreden, ik krijg er nog regelmatig kippenvel bij.![]()
*legt je over de knie*quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:24 schreef Michiel72 het volgende:
[..]
Mmmmm... kvind Paul Simon toch net iets te oud geworden....![]()
Zaterdag naar Lorrach! (Leonard Cohen komt vrijdag, leek me een mooie comboquote:Op maandag 14 juli 2008 19:36 schreef Michiel72 het volgende:
Is er iemand naar Ahoy' geweest om Simon (eindelijk) weer eens live te zien? Vond het zonde om te gaan, als onderdeel van North Sea Jazz...
Morgenavond ga ik naar Brussel, blij om hem weer te kunnen zien!
Ook wel bekend onder de term samenzang of harmonie!quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:39 schreef braampie het volgende:
geniale mensen, mooie dubbel gezongen teksten ( dubbel zang) en prachtige gitaar partijen!
Ik heb alleen The Afterlife en Getting Ready for Christmas Day gehoord, en die vind ik wel fijn. Wel echt het oude vertrouwde geluid. Zou Paul nog gaan touren?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:41 schreef One_conundrum het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/So_Beautiful_or_So_What
Iemand al geluisterd?
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 08:21 schreef cafca het volgende:
Ik heb het nieuwe album nu een aantal keer geluisterd, goed album
Ben ook benieuwd, heb er zin inquote:Op maandag 18 juni 2012 19:19 schreef Hapertje het volgende:
24 juni! Ik zal eerst Madonna gaan zien, 10 dagen later Paul Simon. Ben benieuwd hoe de zaal bevalt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |