Mijn naam staat er kei groot in.. wat denk je.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 08:35 schreef Dark_Killah het volgende:
Hej ik ben er niet helemaal uit, is dit nou een naamtopic of niet?
En al zou dat zo zzijn, wat dan nogquote:Op zaterdag 4 juni 2005 08:35 schreef Dark_Killah het volgende:
Voor jou is het geen naamtopic.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 08:35 schreef Dark_Killah het volgende:
Ja zie je dat dan niet?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 08:37 schreef tonks het volgende:
Heet jij TONKS?!
Oh God, jullie zijn 1 , ik wist het. zelfde dwangmatige gedrag.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 08:37 schreef tonks het volgende:
Heet jij TONKS?!
ik ben al een kloon van iemand andersquote:Op zaterdag 4 juni 2005 08:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh God, jullie zijn 1 , ik wist het. zelfde dwangmatige gedrag.
Jaquote:Op zaterdag 4 juni 2005 08:41 schreef Dead-Doll het volgende:
Eigenlijk opent yvonne best wel kuttopics, opzich.!
Hei, hij zegt dat.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 08:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh God, jullie zijn 1 , ik wist het. zelfde dwangmatige gedrag.
Wees blij, FOK gaat toch plat.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 08:42 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik moet dalijk een openlucht reuni bijwonen, gadverdamme.!!1
Ja, maar jullie zitten dalijk binnen. En ik ZWEM buiten.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 08:42 schreef yvonne het volgende:
Wees blij, FOK gaat toch plat.
En het is KOUD!!!!quote:Op zaterdag 4 juni 2005 08:45 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ja, maar jullie zitten dalijk binnen. En ik ZWEM buiten.
Mooi , gaan ze dan eindelijk een fatsoenlijke search maken?quote:
Ik moet werken, dus tief op.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 08:45 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ja, maar jullie zitten dalijk binnen. En ik ZWEM buiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |