Aan jou vertel ik niets meer.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
dan rest mij maar 1 vraag
ben je geil of wil je een koekje
Dat heb ik ook geprobeerd..... Alleen elke keer als ik reageerde in een topic, liet jij je nooit meer zien.... Dus mijn schuld is het niet jaquote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:38 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Je had jezelf weleens eerder kenbaar mogen geven.
*edit*quote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat heb ik ook geprobeerd..... Alleen elke keer als ik reageerde in een topic, liet jij je nooit meer zien.... Dus mijn schuld is het niet ja
Ik lees doorgaans nooit reacties van anderen.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat heb ik ook geprobeerd..... Alleen elke keer als ik reageerde in een topic, liet jij je nooit meer zien.... Dus mijn schuld is het niet ja
Nee je bent niet tiefus lelijk, gematigd mooi, dat dan wel weer!quote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:42 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik lees doorgaans nooit reacties van anderen.
omdat t boutweer is , en tis koudquote:Op zaterdag 4 juni 2005 03:14 schreef Murray het volgende:
[..]
Waarom is alles en iedereen geil vandaag?
* naar Finland verhuist *quote:Op zaterdag 4 juni 2005 03:15 schreef mother-mother het volgende:
[..]
omdat t boutweer is , en tis koud![]()
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 03:18 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Over dat ik maandag een leuke dvd binnen krijg.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snap je nu waarom ze dat liever niet op het forum zegt?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 03:23 schreef mother-mother het volgende:
[..]
* mother-mother nieuwsgierig van aard is![]()
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 03:23 schreef Murray het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 03:23 schreef Murray het volgende:
[..]das toch beter n film die je zelf kan makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |