abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 oktober 2001 @ 15:56:04 #1
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_1907071
Helemaal GEK wordt ik er van !
Van die "mensen" die op de snelweg van baan wisselen ZONDER RICHTING AAN TE GEVEN !

DAT is nog eens levensgevaarlijk, zo'n beroeps-eikel die met oogkleppen op een beetje van baan naar baan zwalkt, zonder dat enige medeweggebruiker kan zien waar 'ie heengaat.

Praktijkvoorbeeld:
Op een driebaans-weg op de tweede baan rijden, auto's op de eerste baan inhalend... Duikt er ineens (gebruikt géén, herhaal géén knipperlicht) een of andere zeikstraal van de eerste baan echt VLAK VOOR JE de tweede baan op.
En als je er dan naast rijd op de derde baan (snel uitwijken, ALS DAT AL KAN) dan snappen ze niet waarom je zo boos naar ze kijkt.
Levensgevaarlijk, dat soort gasten.
Eigenlijk moeten dat soort mensen hun rij-examen verplicht opnieuw af laten nemen.
Tenzij ze een of andere natnek als examinator hebben, halen ze het NOOIT.

AAAAAAARRRRRRRRRRRGGGGGHHHH!!!!!!!!!!

Nog zo iets:
Stil moeten staan bij een verkeersplein/rotonde omdat er een auto aankomt die géén richting aangeeft bij het verlaten van de rotonde, sta je voor jan-met-de-korte-achternaam bovenop je rem.

En op de snelweg is het dan echt levensgevaarlijk, bij zo'n rotonde van dat dan wel weer mee.
Maar bij de rotonde erger ik me aan de "vooral niet meedenken met de medeweggebruikers" houding.
Of zo'n "ik hoef geen knipperlicht te gebruiken want weet jij wel wie ik ben en in wat voor auto ik rijd" houding.
WALG !

[Dit bericht is gewijzigd door Sjaakman op 15-10-2001 16:02]

Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
pi_1907129
Mee eens
pi_1907142
Volgens mij ben jij een beetje gefrustreerd.:7
De mens is net een prullebak, trap op z'n teen en zijn mond gaat open.
pi_1907341
ik ken dat ja, gebeurt erg vaak wat ik dan doe is hetzelfde, ik ga dan die eikel inhalen en ook afsnijden zonder knipperlicht, maastal zijn het ook dezelfde types met zo'n pakie aan en een patserbak die denkt alles te kunnen maken op de weg.
ik heb al een keer gehad dat ik 140 reed en er toch nog zo'n eikel gaat plakken , dus rem ik af, tot ik bij de 80 km/u zat en toen hield hij afstand.
en 2 baans rotondes zijn ook zo moeilijk voor veel mensen
pi_1907440
quote:
Op maandag 15 oktober 2001 16:14 schreef hamdit het volgende:
ik ken dat ja, gebeurt erg vaak wat ik dan doe is hetzelfde, ik ga dan die eikel inhalen en ook afsnijden zonder knipperlicht, maastal zijn het ook dezelfde types met zo'n pakie aan en een patserbak die denkt alles te kunnen maken op de weg.
ik heb al een keer gehad dat ik 140 reed en er toch nog zo'n eikel gaat plakken , dus rem ik af, tot ik bij de 80 km/u zat en toen hield hij afstand.
en 2 baans rotondes zijn ook zo moeilijk voor veel mensen
Is het niet beter dat je dan opzij gaat en hem door laat rijden. Onnodig linksrijden van jou kant!
De mens is net een prullebak, trap op z'n teen en zijn mond gaat open.
  Moderator maandag 15 oktober 2001 @ 16:22:55 #6
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_1907448
jongen begin me dr niet over Zo'n hufter vanmorgen bijvoorbeeld. Rijdt ie in een Alfa 166 en dan denkt ie dat de hele weg van hem is Lulhannes...gaat ook gewoon naar links zonder dat aan te geven. En volgens mij deed ie dat expres, want hij reed de hele tijd rechts en zat achter een vrachtwagen. Ik kom ook rechts aanrijden (dus achter hem) en links zat NIX. Ja erg ver achter me ja kwamen een paar auto's aanrijden. Maar goed, ik kom aanrijden en ik wil dus naar links gaan om die Alfa en de daarvoor rijdende vrachtwagen in te halen. Kom dus aanrijden, geef knippelicht aan naar links en ga vervolgens ook naar links (jawel, je moet er maar opkomen ) Net op dat moment dat de voorkant van mijn auto zowat gelijk is met zijn achterbumper trapt ie ineens op dat gas en vliegt zo richting die vrachtwagen, om dan vervolgens VOOR mij nog naar links te gaan ZONDER dat aan te geven. Ik schrok me dood want naar mijn idee was er helemaal geen plaats meer voor hem om die bak ertussen te duwen, maar wel dus...GVD dat soort figuren moeten ze van de weg afschieten

CoolGuy

Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 15 oktober 2001 @ 16:33:01 #7
3128 Ellen
Ben gewoon mezelf
pi_1907573
Het uitlaten van je knipperlichten is net zo irri als het niet uitsteken van je hand door fietsers.

Ik erger mij er idd ook mateloos aan.

To Know Me Is To Love Me
pi_1908269
quote:
Op maandag 15 oktober 2001 15:56 schreef Sjaakman het volgende:
Stil moeten staan bij een verkeersplein/rotonde omdat er een auto aankomt die géén richting aangeeft bij het verlaten van de rotonde, sta je voor jan-met-de-korte-achternaam bovenop je rem.
WALG !
men
jij klink bijna net als ik

helemaal 100% mee eens.

pi_1908353
Amen. Al een aantal keer bijna een ongeluk hierdoor gehad.

Zie bijv Vraagje over verkeersregels

pi_1908411
idd... ik kom zelf niet zovaak op de snelweg, dus ik heb echt de grootste hekel aan mensen die hun knipperlicht niet gebruiken wanneer ze de rotonde afrijden...

en nog veel meer aan mensen die hun knipperlicht gebruiken als ze de rotonde oprijden...

(ik ga naar rechts de rotonde op, dus geef ik richting naar rechts)

...maar de rotonde vervolgens driekwart nemen
(twee keer bijna zo'n malloot op de achterbank gehad...)

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_1908575
quote:
Op maandag 15 oktober 2001 16:22 schreef CoolGuy het volgende:
jongen begin me dr niet over Zo'n hufter vanmorgen bijvoorbeeld. Rijdt ie in een Alfa 166 en dan denkt ie dat de hele weg van hem is
Maar je reed dan ook wel op MIJN weg.
  maandag 15 oktober 2001 @ 19:59:20 #12
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_1909605
The Internets, I needs it..
  maandag 15 oktober 2001 @ 21:00:56 #13
12039 TumTum
Heeft er zin in
pi_1910342
is 1 van de meest irritante gedragingen op de weg.

Levengevaarlijk ook. Bah.

"k ag misschien niet zo lang m'n rijbewijs hebben, 'k rij 10 keer veiliger dan die debielen.

"Does it worry you that you don't talk any kind of sense? "
pi_1918709
Jaja! 100% mee eens! Roze papiertje ter plekke verbranden en 10 zweepslagen...

Vandaag ook weer, het typische stereotiepje genaamd "rookie-patser": ouwe getunede kut BMW, pet op, hoofd boven de handrem, blond mokkel ernaast en de nodige aantal DB's (die ik zelfs in mijn mooie bolide hoorde)... En ja hoor: geen knipperlicht gebruiken...

pi_1918874
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 18:47 schreef 100% Tukker het volgende:
Jaja! 100% mee eens! Roze papiertje ter plekke verbranden en 10 zweepslagen...

Vandaag ook weer, het typische stereotiepje genaamd "rookie-patser": ouwe getunede kut BMW, pet op, hoofd boven de handrem, blond mokkel ernaast en de nodige aantal DB's (die ik zelfs in mijn mooie bolide hoorde)... En ja hoor: geen knipperlicht gebruiken...

hmmm...

bij dat soort mensen ga je d'r eigenlijk vanuit dat ze geen richting aangeven, dus dat vind ik iets minder erg...

ik vind 't pas erg als huisvrouwen in hun Ford Fiesta hun richting niet geven, van hun verwacht je toch wat beter gedrag in het verkeer...

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_1919356
Geen knipperlicht kan irritant zijn...

Maar ik schrik me altijd het lazarus wanneer ik als ik iemand inhaal op de snelweg dat stuk verkeersonnozel ook ineens het knipperlicht aanzet..

Ben altijd bang dat ze me niet gezien hebben dan
(helemaal als het een 60+'er is)

Meestal zien ze me dan wel.... maar zetten het knipperlicht alvast aan om aan te geven dat ze over 5 minuten ook van rijbaan gaan veranderen

dinsdag 16 oktober 2001 @ 20:02:29 #17
11777 Grote-Smoeldriaan
Als je wint, heb je vrienden
pi_1919376
quote:
Op maandag 15 oktober 2001 15:56 schreef Sjaakman het volgende:
Herstel : Gekker!

maar je hebt wel gelijk walgelijk irritant en dan die vermaarde onschuldige blik in die ogen, grrrrrr

Hard, gemeen en snel
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 20:04:43 #18
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_1919395
quote:
Op maandag 15 oktober 2001 16:33 schreef Ellen het volgende:
Het uitlaten van je knipperlichten is net zo irri als het niet uitsteken van je hand door fietsers.
Ik ben de afgelopen maanden geen enkele fietser tegengekomen die z'n hand wel uistak... met al die frustraties moet jij wel het perfecte Klaagbaak-modje zijn.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_1919560
quote:
Op maandag 15 oktober 2001 16:21 schreef Zwitser het volgende:

[..]

Is het niet beter dat je dan opzij gaat en hem door laat rijden. Onnodig linksrijden van jou kant!

Als je continu aan het inhalen bent niet. Dus gewoon in een keer een lange rij vrachtwagens inhalen met zo'n 90 km/u ofzo... Erlangs is geen optie voor de klever, en ze kunnen je niet pakken voor onnodig links rijden.

(En als er politie in de buurt is zullen ze denk ik eerder die klever pakken dan degene die z'n snelheid wat laat zakken.. Kleven bij >80km/u is behoorlijk strafbaar: "u moet voor de kantonrechter verschijnen en kunt naast een geldboete ook een ontzegging van de rijbevoegdheid krijgen" (gevonden op http://www.openbaarministerie.nl/boetebase ). Bij snelheden tot 80 km/u levert bumperkleven 'slechts' een boete op van 280 gulden.

En 100 of 120 op de snelweg is maximumsnelheid, geen minimum, dus daar kunnen je niemand op pakken

pi_1920048
Ik vind het ook irritant van zo'n mensen die dan iedereen moeten inhalen enzo, als ze dan echt de hele tijd links-rechts-links-rechts doen
Joh, blijf dan gewoon ff op de linker rijbaan als er toch geen andere auto achter je zit..
Vroegah was alles beter, zelfs fok O-)
pi_1920121
Het rotonde geval ken ik maar al te goed, daar heb ik dagelijks mee te maken.
En hier in de grensstreek heb je ook nog duitsers die geen rotondes durven nemen, dus die blijven gewoon wachten ookal geeft iemand richting aan, of ze geven al voorrang aan mensen die nog niet eens op de rotonde zijn
I always tell the truth, even when I lie!
pi_1920931
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 21:09 schreef emerey het volgende:
Het rotonde geval ken ik maar al te goed, daar heb ik dagelijks mee te maken.
En hier in de grensstreek heb je ook nog duitsers die geen rotondes durven nemen, dus die blijven gewoon wachten ookal geeft iemand richting aan, of ze geven al voorrang aan mensen die nog niet eens op de rotonde zijn
hmmm...

'k had vanmiddag een (behoorlijk bejaarde) mevrouw voor me op de rotonde die, vlak nadat ze de rotonde afreed, vol (maar dan ook echt slipspoorveroorzakend vol) op de rem ging om een fietser voor te laten, terwijl dat absoluut niet nodig was (fiets stond allang stil achter de haaietanden), en die fietser maar zwaaien van "rij nou door, trut!" (en ik maar roepen en gebaren van "rij nou door, trut!"...) en die trut maar wachten totdat die fietser was opgestapt en overgestoken

godver bijna een kettingbotsing met drie auto's op de drukste rotonde van dat dorp daar (Vries, Dr)..
Twee kwaaie automobilisten en een kwaaie fietser door zo'n malloot
(en nou niet zeggen dat die mevrouw gewoon aardig en wereldverbeterend bezig was, want zij wist ook wel wat ze veroorzaakte en deed 't gewoon om dwars te liggen)

compleet offtopic, maar om hier nou een heel topic voor te openen... lucht wel lekker op, trouwens

woensdag 17 oktober 2001 @ 09:37:23 #23
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_1924978
Moet je maar geen auto gaan rijden...
Nicht ärgern, nur wundern!
pi_1925231
quote:
Op woensdag 17 oktober 2001 09:37 schreef Hooghoudt het volgende:
Moet je maar geen auto gaan rijden...
op de fiets heb je het probleem ook...

hoe kom jij eigenlijk van A naar B als die meer dan tien kilometer uit elkaal liggen?

Moderator woensdag 17 oktober 2001 @ 10:38:54 #25
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_1925701
quote:
Op woensdag 17 oktober 2001 09:59 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

op de fiets heb je het probleem ook...

hoe kom jij eigenlijk van A naar B als die meer dan tien kilometer uit elkaal liggen?

Hij springt...
Breitling - Instruments for Professionals
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')