abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28169664
Ze maken Deacon nu wel extra dreigend zeg...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_28171288
Taylor
  donderdag 23 juni 2005 @ 19:45:07 #78
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_28171474
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 18:39 schreef MadGuy het volgende:
Ze maken Deacon nu wel extra dreigend zeg...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  donderdag 23 juni 2005 @ 20:18:20 #79
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_28172376
SPOILER
Het geloof is een stok om op te leunen, niet om anderen mee te slaan.
pi_28176131
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 20:18 schreef OnaNia het volgende:
SPOILER
SPOILER
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_28630789
Macy
pi_28630829
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 17:53 schreef Markie-Mark het volgende:
Macy
  vrijdag 8 juli 2005 @ 18:39:27 #83
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_28631963
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 22:08 schreef Markie-Mark het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
LOL@ de Spectrajet btw! Alleen in The Bold, alleen in The Bold!
pi_28662395
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 18:39 schreef MadGuy het volgende:
LOL@ de Spectrajet btw! Alleen in The Bold, alleen in The Bold!
Dat vrachtvliegtuig komt me bekend voor. Volgens mij hebben Eric en Lauren ook in dit vliegtuig gezeten toen ze neerstortten op IJsland. Toen waren ze op de terugweg van een modeshow in Italië.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 21:17:14 #85
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_28662442
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 21:15 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

Dat vrachtvliegtuig komt me bekend voor. Volgens mij hebben Eric en Lauren ook in dit vliegtuig gezeten toen ze neerstortten op IJsland. Toen waren ze op de terugweg van een modeshow in Italië.
The Bold gaat retro
  zaterdag 9 juli 2005 @ 22:27:33 #86
83645 Andoire
... .. ...
pi_28664195
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 21:15 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

Hoe lang kijk jij dan wel niet
SPOILER
Что было, то прошло..
pi_28667762
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 22:27 schreef Andoire het volgende:
Hoe lang kijk jij dan wel niet
Vanaf aflevering 1.
Ik weet nog goed dat Brooke Logan samen met haar moeder een feestje caterde bij de Forresters en dat toen haar obsessie voor Ridge is begonnen. Toen was er nog geen Spectra en had je alleen de Forresters, de Logans en in mindere mate de Spencers, Dave, Rocco en grandma Logan. Da's alweer een jaar of 15 geleden.
  zondag 10 juli 2005 @ 00:41:56 #88
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_28668070
quote:
Op zondag 10 juli 2005 00:29 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

Vanaf aflevering 1.
Ik weet nog goed dat Brooke Logan samen met haar moeder een feestje caterde bij de Forresters en dat toen haar obsessie voor Ridge is begonnen. Toen was er nog geen Spectra en had je alleen de Forresters, de Logans en in mindere mate de Spencers, Dave, Rocco en grandma Logan. Da's alweer een jaar of 15 geleden.
Het loopt alweer lang hier in Nederland, huh? Ik kan bijna niet geloven dat ik deze serie al zo lang volg. The Bold met Margo, Katie & Donna, Caroline, oude Kristin enzo lijkt nog maar zo kort geleden...
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  zondag 10 juli 2005 @ 02:04:48 #89
83645 Andoire
... .. ...
pi_28669991
Ach, laten we het op jeugdsentiment houden of zo

Ik keek vroeger (jaartje of 12 geleden denk ik) 'Santa Barbera', het was niet op de Nederlandse zenders maar op de Belgische geloof ik.. Dát was pas vermakelijk

Maar wat ik me afvraag he.. gaat Ridge er ooit nog een keer achterkomen dat Massimo zijn vader is? Vast wel he?
Vind het ook wel een beetje jammer dat de Rick/Amber verhaallijn nu op een laag pitje staat.. Ik weet nog een paar jaar geleden, toen Rick verliefd was op Kimberley, en Amber toen zwanger was... Ik vond Kimberley echt een zeikerig kutwijf, en was 'voor' Amber.
Что было, то прошло..
  zondag 10 juli 2005 @ 12:52:50 #90
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_28678328
Ik vond Kimberley ook niets.

Anyways, ik ken Santa Barbara ook nog. Het werd een tijdje uitgezonden door RTL 4 als ik het goed heb. Is dat die serie met Eden en Cruz en Elanora (zo'n vals sekreet die deed alsof ze de dochter van de pater familias in die serie was) ofzo?
pi_28680465
quote:
Op zondag 10 juli 2005 12:52 schreef MadGuy het volgende:
Ik vond Kimberley ook niets.

Anyways, ik ken Santa Barbara ook nog. Het werd een tijdje uitgezonden door RTL 4 als ik het goed heb. Is dat die serie met Eden en Cruz en Elanora (zo'n vals sekreet die deed alsof ze de dochter van de pater familias in die serie was) ofzo?
Ik heb SB ook een hele tijd gevolgd op RTL4, maar ik ben op een gegeven moment afgehaakt toen de leuke personages de serie verlieten of vervangen werden door andere acteurs. Gina, Mason, CC, Cruz, Eden, Kelly, Julia, Keith, Lionel... zou wel leuk zijn om die weer eens terug te zien.
  zondag 10 juli 2005 @ 15:13:38 #92
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_28681847
Maar hoe heette dat valse kreng ook alweer? En wie speelde haar? En hoe zat dat ook alweer in elkaar?
  zondag 10 juli 2005 @ 16:47:18 #93
83645 Andoire
... .. ...
pi_28684416
Poeh, ff denken... SB....
Ik ken alleen de themesong uit mn hoofd (die is best leuk btw! kan m alleen nergens downloaden ) en die intro met al die bogen in beeld en zo
Eden en Cruz etc komt me ook erg bekend voor.... ik ken alleen de verhaallijn niet meer Ik zat echt elke keer te kijken en het te volgen, maar ik weet echt niet meer waar het over ging

whehehe

Hier zijn ze nog jong, zal wel 1986 geweest zijn of zo.. damn, ik was gewoon iets van 5 of 6 toen ik die serie begon te volgen... gek he, dat ik niet meer weet waar het over gaat

[ Bericht 15% gewijzigd door Andoire op 10-07-2005 17:07:51 ]
Что было, то прошло..
pi_28685042
Misschien tijd voor een Santa Barbara topic Heb het trouwens ook gekeken, vond het supercool er is me alleen weinig van bijgebleven

Maar ff ontopic: Hoe ging die verhaallijn met Eric en Lauren in IJsland ook alweer? Het was ook iets met een tweeling waarvan er eentje later weer opdook in L.A. Was wel een spannende verhaallijn dat weet ik nog wel. Lauren was sowieso erg cool
  zondag 10 juli 2005 @ 17:51:44 #95
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_28686022
quote:
Op zondag 10 juli 2005 17:12 schreef Markie-Mark het volgende:
Misschien tijd voor een Santa Barbara topic Heb het trouwens ook gekeken, vond het supercool er is me alleen weinig van bijgebleven

Maar ff ontopic: Hoe ging die verhaallijn met Eric en Lauren in IJsland ook alweer? Het was ook iets met een tweeling waarvan er eentje later weer opdook in L.A. Was wel een spannende verhaallijn dat weet ik nog wel. Lauren was sowieso erg cool
Off topic (alweer ): Over Lauren gesproken, komt the Young and the Restless eigenlijk nog op SBS? Dat keek ik 's middags wel eens, maar heb het al in geen eeuwen gezien. Beetje lullig als de best bekeken soap uit de US hier geeneens op de buis zou zijn.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  zondag 10 juli 2005 @ 18:43:44 #96
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_28686948
Volgende week weer een leuk Stephanie-Sally akkefietje
pi_28689506
quote:
Op zondag 10 juli 2005 17:51 schreef LeBeau het volgende:

[..]

Off topic (alweer ): Over Lauren gesproken, komt the Young and the Restless eigenlijk nog op SBS? Dat keek ik 's middags wel eens, maar heb het al in geen eeuwen gezien. Beetje lullig als de best bekeken soap uit de US hier geeneens op de buis zou zijn.
Nee daar is SBS definitief meegestopt een paar maanden geleden. Idd raar dat dat hier nooit aansloeg, kwam ook door het verrote uitzendtijdstip natuurlijk

SBS was wel bezig met een nieuwe soap heb ik ooit ergens gelezen, ik dacht One Life To Live
  zondag 10 juli 2005 @ 20:58:35 #98
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_28690416
quote:
Op zondag 10 juli 2005 18:43 schreef MadGuy het volgende:
Volgende week weer een leuk Stephanie-Sally akkefietje
Is dat dat stuk waarin
SPOILER
?
Het geloof is een stok om op te leunen, niet om anderen mee te slaan.
  zondag 10 juli 2005 @ 21:16:11 #99
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_28690915
quote:
Op zondag 10 juli 2005 20:58 schreef OnaNia het volgende:

[..]

Is dat dat stuk waarin
SPOILER
?
OMG! Het wordt nog beter. Nee, het gaat hier om:
SPOILER
pi_28695483
quote:
Op zondag 10 juli 2005 17:12 schreef Markie-Mark het volgende:
Het is grappig om te zien hoe de verhaallijn van destijds nu dunnetjes wordt overgedaan.

De verhaallijn begint zo ongeveer in oktober 1997. Lauren en Sally zitten 16 uur in een oud vliegtuig (toeristenklasse), met vervelende kinderen en te weinig beenruimte, op weg naar de Forrester-modeshow in Milaan. Sally: "Darla is a dead woman." (Darla heeft weinig geluk met vliegtripjes reserveren:) Er is flink wat turbulentie en Sally vraagt zich af of het oude barrel z'n bestemming wel zal bereiken. Het vliegtuig maakt een tussenstop in Reykjavik, IJsland.

In Milaan krijgen Sally en Stephanie ruzie over Eric. Sally: "I am your worst nightmare come true." Stephanie zegt tegen Sally dat ze naar Como gaat (waar Eric in een restaurantje klaar zit om Stephanie ten huwelijk te vragen) en dat ze alles in het werk zal stellen om het pathetische Spectra Fashions te gronde te richten. Sally zegt dat Stephanie nergens naar toe gaat, waarop Stephanie antwoordt: "Stop me". Vervolgens duwt Stephanie Sally in het meer en vertrekt met haar boot naar Eric. Dan valt de motor van de boot uit en komt ze te laat voor Eric's aanzoek, die dit als een afwijzing van Stephanie ziet.

Eric vliegt samen met Lauren, die ook een oogje heeft op Eric, in z'n privé-vliegtuig terug naar Los Angeles. Tijdens de vlucht is er sprake van flinke turbulentie. Het vliegtuig stort neer op Groenland, maar Eric en Lauren weten te overleven dankzij de hulp van kluizenaar Rush, die hen op een gegeven moment weigert te laten gaan, omdat hij verliefd is op Lauren. Eric meent Rush ergens van te kennen en als Rush z'n baard afscheert beseft hij dat Rush eigenlijk Tony Carerra is, de modefotograaf die z'n vriendin, Sharon Stills, heeft vermoord. Tony bindt Eric vast zodat hij ongestoord z'n gang kan gaan met Lauren. Ondertussen leidt Ridge een zoektocht naar z'n vader. Eric weet zich los te maken en schiet Tony met een kruisboog door z'n hart. Niet lang daarna worden ze gevonden door Ridge en vliegen ze terug naar Los Angeles.

Eenmaal terug in L.A. heeft Lauren last van post-traumatische stress. Ze heeft zelfs visioenen van Tony, de man in wie ze zich zo gruwelijk heeft vergist. Maar dan blijkt dat haar visioen van Tony de broer van Tony is: Jonny. Lauren vermoedt dat Jonny in werkelijkheid Tony is en samen met Eric en inspecteur Conran lokt ze Jonny naar haar appartement. Als ze Jonny te pakken hebben, ontbloten ze zijn borst. Jonny blijkt echter geen litteken in zijn hartstreek te hebben, dus hij kan onmogelijk Tony zijn. Jonny bekent dat hij blij is dat zijn broer niet meer leeft.

Dan zien we op een dag dat Rush/Tony als verstekeling op een vrachtschip op weg is naar L.A. Rush: "Three days and one to go. I am coming, Lauren. I am coming to get you and when I do..." Rush komt erachter dat z'n broer een relatie heeft met Lauren. Hij bindt z'n tweelingbroer vast en neemt zijn plaats in. Om een lang verhaal kort te maken: Lauren herkent Rush aan z'n litteken en wordt door hem gegijzeld. Tijdens een worsteling met Eric vliegt Rush over de railing van het balkon z'n dood tegemoet. Eind goed al goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')