OMGquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:33 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja en nu ga ik huilen en pleeg ik zelfmoord en krijg ik mijn eigen filmpje met mijn mooiste scenes gemaakt door Frey en dan staat er aan het einde dag lieve maikel![]()
![]()
* Tranceptor vraagt zich af of Dizer the crazy frogsong gemist heeftquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:33 schreef Dizer het volgende:
Dizer nomineert Don't phunk with my heart van The Blackeyed Peas tot irritantste nummer van het jaar
Ja maar die heb ik echt al jaren geleden al gehoord....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:35 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
* Tranceptor vraagt zich af of Dizer the crazy frogsong gemist heeft
wat "tsssk" jij mij?!?!?!?quote:
Het is schnappiquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar die heb ik echt al jaren geleden al gehoord....
En Shnappy was al voor kerst
Ik hou van je?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat "tsssk" jij mij?!?!?!?
ik bedoel alleen maar dat ze niet zwanger is, dus jij geen oom wordt..... hoor!!!
ja doeiiiiiii..... jij bent toch zo hoffelijk enzo, zo'n prince charming....???quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:35 schreef Dizer het volgende:
Ha!! Ik heb je gevonden irl... je zat bij de haven van Meerdijk! Dus nu mag ik je "nemen"![]()
![]()
nou, schenk mij ook nog maar 's bij...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:43 schreef Tania18 het volgende:
* Tania18 is aan de wijn. Het weekend is officieel begonnen
Sorry schat, maar ik ga geen paarden misbruiken door middel van erop te jumpen en door de stad heen te rijden... Vind je het goed als ik in mijn Jaguar naar je ga zoeken?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja doeiiiiiii..... jij bent toch zo hoffelijk enzo, zo'n prince charming....???
jump dan op je paard, zoek stad en land af...... ik wacht wel tot de bel gaat...![]()
en ik zei "hebben", niet "nemen"....
Dat is een goeie voor raad de verborgen userquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou, schenk mij ook nog maar 's bij...
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:48 schreef babette21 het volgende:
laat die rozen en bonbons [jezus hoe bedenk je het elke keer?!] maar zitten.... de rose is genoeg....
Das heel lief van je... Maar zou je me er ook inlaten zonder rosequote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:48 schreef babette21 het volgende:
en al kwam je lopend of op de step [sorry, flauw Purmerend-grapje], ik zal je niet op de stoep laten staan
Goed als ik die voortaan in mijn msn gebruik ? ?quote:
Tuurlijkquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:52 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Goed als ik die voortaan in mijn msn gebruik ? ?
tuurlijk, 't gaat erom dat je me zou vinden, da's toch al best knap enzo...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:50 schreef Dizer het volgende:
Das heel lief van je... Maar zou je me er ook inlaten zonder rose
Straks zie jij mij elke dag in de trein of op het station of zo en ik weet dat niet...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
tuurlijk, 't gaat erom dat je me zou vinden, da's toch al best knap enzo...
en dan heb je zoveel moeite genoeg gedaan, da's pas bewijs van liefde [en dat soort bull].........
dan trek ik desnoods 'n flesje van mezelf open [C1000versie maar toch]
Beter dan in Utrecht?!? (Dat moet haast welquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:58 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nou het uitgaan was in 1 woord: Super
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |