kennelijk toch niet....quote:
Je vergat je adres te mailenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
kennelijk toch niet....
maar eh.... ff wat anders, meneer Dizer: ik heb je gemist vandaag... IRL....
schuitquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:21 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee, want dat zou betekenen dat haar moeder haar naam niet kan spellen.
Heb je de rest van Fok al afgewerkt dan?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:25 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
De tijd vliegt als je het leuk hebt, maar goed genoeg gekeuveld,...
neuken?
Ik klim er zo opquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:20 schreef Airelle het volgende:
Maar de kast is niet zo hoog vandaag merk ik.
Ik was zooo fucking snel.. dat ik om half zes klaar wasquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik klim er zo op
En Dizer, hoor jij niet nog een half uur in de trein te zitten??
Nee, niemand van FOK! meer sinds een verder niet meer nader te noemen persoon.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:25 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Heb je de rest van Fok al afgewerkt dan?![]()
Het is net gtstquote:
Je had er van de week nog tweequote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:26 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee, niemand van FOK! meer sinds een verder niet meer nader te noemen persoon.
Ben jij het... mijn lang verloren vader (hoewel ik ouder ben...)quote:
Was je erbij?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je had er van de week nog twee![]()
!!
Ja en ik moet je wat vertellen ik was zwanger toen ik werd opgenomen ......quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ben jij het... mijn lang verloren vader (hoewel ik ouder ben...)![]()
dan heb je niet goed gelezen... ik zei dat je me maar moest zien te vindenquote:
Van het kind dat door mijn zus is ontvoerd waarmee zij een relatie heeft gekregen.. dus ik ben de grootvader van mijn zelf?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja en ik moet je wat vertellen ik was zwanger toen ik werd opgenomen ......
Je bent vader !![]()
Ik zou zeggen, doe even de moeite om erheen te gaan en mijn uitleg te lezen. Dat zijn oudjes.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je had er van de week nog twee![]()
!!
Tjah.. wil je best een massage geven hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
dan heb je niet goed gelezen... ik zei dat je me maar moest zien te vinden
als 't je lukt.... mag je met hebben
maar ik bedoel meer dat ik vandaag zwaar verrot thuiskwam - na 2 dagen overwerk vanwege fucking crisiszaak - en spontaan hevig naar wijn, kaas en fijne man verlangde....
Jij weer met je Brother issues.. ga je weer ontkennen dat ik je oude broer benquote:
i know noooothingquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jij weer met je Brother issues.. ga je weer ontkennen dat ik je oude broer ben
Ja en nu ga ik huilen en pleeg ik zelfmoord en krijg ik mijn eigen filmpje met mijn mooiste scenes gemaakt door Frey en dan staat er aan het einde dag lieve maikelquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Van het kind dat door mijn zus is ontvoerd waarmee zij een relatie heeft gekregen.. dus ik ben de grootvader van mijn zelf?
Misschien moet je even naar het HOSPITAL danquote:
Ha!! Ik heb je gevonden irl... je zat bij de haven van Meerdijk! Dus nu mag ik je "nemen"quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
aha dank voor de uitleg...
* Bet gaat nu even naar de haven....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |