Ja gisteravond verslaat Utrecht met gemak.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:00 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Beter dan in Utrecht?!? (Dat moet haast wel)
Ik was er ook overdagquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
Was je gister in E-town?
Ik ook..
Maar niet uitgeweest.
quote:
Elke mooie vrouw in de trein of op station die naar me glimlacht of gelijk omkijkt elke dag, denk ik.. dat had Babsie kunnen zijnquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik reis nooit met de trein.... heb 'n auto, weet je
[..]
direct!!!
Ik was er ook overdag. Maar ook 's avonds.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:11 schreef Duiveltja het volgende:
Ik was er ook overdag
Wat heb jij gedaan?
... Nu wordt het een beetje te erg Diz.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Elke mooie vrouw in de trein of op station die naar me glimlacht of gelijk omkijkt elke dag, denk ik.. dat had Babsie kunnen zijn
Eigendunkquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Elke mooie vrouw in de trein of op station die naar me glimlacht of gelijk omkijkt elke dag
Sorry, kan er niks aan doen.. das verliefdheidquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:12 schreef Airelle het volgende:
[..]
... Nu wordt het een beetje te erg Diz.
Je moet eerst zeggen dat je Sander Foppele een geweldig acteur vindt en dat je hoopt dat Daan blijft levenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
je houdt je in mannetje, die foto's zijn stuk voor stuk verschrikkelijk en bovendien is het tégen mijn beleid.....
![]()
Nietesquote:
Je mag ze ook mailenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je moet eerst zeggen dat je Sander Foppele een geweldig acteur vindt en dat je hoopt dat Daan blijft leven![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sorry, kan er niks aan doen.. das verliefdheid![]()
HE! Je kunt niet het onmogelijke van mensen vragen he?!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je moet eerst zeggen dat je Sander Foppele een geweldig acteur vindt en dat je hoopt dat Daan blijft leven![]()
Mooi van binnen....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:16 schreef Dizer het volgende:
@ Babs: Of ik je nou zie of niet, je bent al mooi genoeg van binnen! Al was je 300 kilo.. ik ben verliefd...
LOL de binnenkant is juist zo'n drama....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:17 schreef Airelle het volgende:
Mooi van binnen.....
NU moet je echt kappen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |