Aktueelquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat Hans Kraaij me ooit kippenvel zou bezorgen.Geweldig Robbie, waar stond het in ?
Jammer, zou wel grappig zijn geweest als je die vanuit Korea zou kunnen bestellen (wat je natuurlijk niet doet, wanneer je die gewoon hier in de winkel kunt kopen).quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:35 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik ben bang van niet
Le Grand Bleu had ik al in gedachten voor de rest nog ff rondkijken
Ok morgen maar Chinees halen en stiekem de Aktueel meejatten.quote:
Is inderdaad een mooi stukquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat Hans Kraaij me ooit kippenvel zou bezorgen.Geweldig Robbie, waar stond het in ?
leuk goed initiatiefquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:38 schreef just me het volgende:
ik hoor net van de voorzitter dat er komende zondag bij onze promotie-wedstrijd minimaal 80 jeugdleden met een bus vervoerd gaan worden om ons aan te moedigen, het 2e heeft in belgië vuurwerk ingeslagen
![]()
Doen ze bij ons ook altijd.En ze dan achter het doel neerzetten van de tegenstanderquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:38 schreef just me het volgende:
ik hoor net van de voorzitter dat er komende zondag bij onze promotie-wedstrijd minimaal 80 jeugdleden met een bus vervoerd gaan worden om ons aan te moedigen, het 2e heeft in belgië vuurwerk ingeslagen
![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doen ze bij ons ook altijd.En ze dan achter het doel neerzetten van de tegenstander
Zou hij in Korea dan goedkoper zijnquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:45 schreef pascalheister het volgende:
leuk stuk van Hans idd
Als hij goedkoper was wel bos
Ja, dan zou het denk ik wel mogelijk zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:50 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mja als het met films en muziekdvd's kan (vergeleken met hier ) waarom niet
http://www.koreandvds.com/dvddetail.html?id=25765quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dan zou het denk ik wel mogelijk zijn.
Valt wel mee tochquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:48 schreef Dos37 het volgende:
alleen hij geeft het nou weer uit handen die nadal
ja nou wel weer ja iddquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:03 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Valt wel mee tochBlijft het spannend van
Hoop dat ze um nog ff afmaken, leuk verjaardagscadeau dan voor die jongenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:10 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ja nou wel weer ja idd
jamemr dat ze er zo mee gaan stoppen denk ik
quote:
mooie inkomer voor 7 juliquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:13 schreef JaWi het volgende:
PopSecret: ColdplayRegistratie
van het geheime concert van Coldplay. BNN organiseerde op woensdag 6 april, in samenwerking met EMI en 3FM een exclusief tv- en radio-optreden van Coldplay. Het geheime optreden was alleen toegankelijk voor een klein aantal fans die via 3FM en de (leden)site van BNN kaartjes hadden gewonnen.
23.10 NL 2
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |