heb ie het ook besteltquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:17 schreef 9christensen het volgende:
watne kroam
nee, hier kan je 't nog nie ontvangenquote:
je hier hetzelfdequote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:18 schreef 9christensen het volgende:
[..]
nee, hier kan je 't nog nie ontvangen
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:08 schreef SocialDisorder het volgende:
ze beloven 20x sneller internet, maar nergens zie ik een 60MB ADSL verbinding op hun site...........
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:46 schreef elcastel het volgende:
Dit verbaast me niks, vorig jaar hadden ze nog problemen met een kleine upgrade.
Vertel eens ? Het is gewoon nieuws immers.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:36 schreef CybErik het volgende:
En RTL5 heeft er ook absolúút geen baat bij om dit soort geruchten te verspreiden hoor
Bron : FD.quote:Versa. mist bereik voor voetbal op tv
Versatel praat met kabelbedrijven en KPN-dochter Digitenne over het kopen van dekking in gebieden waar internet onvoldoende snel is voor live voetbal op televisie. Dat zeggen welingelichte bronnen.
Versatel bevestigt dat het in gesprek is over 'alternatieve distributiemethoden' voor adsl2+, de snelle internetvariant waarmee Versatel live Eredivisievoetbal voorverkoopt. Dat het daarbij gaat om draadloze digitale televisie van Digitenne wil een woordvoerder 'bevestigen noch ontkennen'. Digitenne weigert commentaar.
Het is de eerste keer dat Versatel impliciet toegeeft dat het moeite heeft op eigen kracht tijdig voldoende consumenten aan te sluiten op zijn netwerk voor snel internet.
Zeven op elke tien huishoudens liggen in het verspreidingsgebied van Versatel. Volgens een woordvoerder kan op dit moment 40% van Nederland geen voetbal via adsl2+ ontvangen. Dat ligt zo hoog omdat voor goede kwaliteit internet-tv klanten niet verder dan 3,5 kilometer van een wijkcentrale mogen wonen. Om meer consumenten te bereiken zoekt Versatel alternatieven. Naast Digitenne, dat televisie via een antenne aanbiedt, kan dat alleen via satelliet of kabel.
Versatel kondigde in december aan dat het zijn Nederlandse net versneld uitbreidt naar 95% dekking dit jaar, mocht het de uitzendrechten verwerven voor drie jaar live Eredivisievoetbal. Het bedrijf kocht de rechten voor in totaal euro 90,5 mln en troefde daarmee UPC af, Nederlands grootste kabelbedrijf met 2,3 miljoen tv-klanten. Versatel streeft naar 100.000 voetbalklanten eind dit jaar.
Als Versatel Digitenne nodig heeft voor extra bereik zou dit betekenen dat het een probleem heeft in de dichtbevolkte Randstad, het enige gebied waar Digitenne actief is. Buiten de Randstad is Versatel aangewezen op satelliet of kabel.
Pikant is dat Digitenne voor 40% in handen is van KPN, Versatels grootste rivaal in de combinatieverkoop van telefonie, internet en televisie, ook wel 'triple play' genoemd.
Naar verluidt wil Versatel een eigen voetbalkanaal verspreiden via Digitenne. Volgens een bron is exclusiviteit hangpunt in de onderhandelingen. Digitenne heeft groothandelsovereenkomsten voor digitale televisie met KPN en Scarlet. Als het voetbalkanaal van Versatel in het Digitenne-pakket komt, zijn de beelden niet langer exclusief.
Hoezo ? Jij beweert in de OP dat 60% van de aanmeldingen misleidt is en geen geschikt netwerk heeft. Daar lees ik nergens iets over, het is zo dat Versatel maar 60% dekking heeft op dit moment en zoekt naar een oplossing voor de overige 40%.quote:Op maandag 6 juni 2005 06:48 schreef i-spy24 het volgende:
Dus ik ben als spion terdege goed op de hoogte.
Dus nooit meer aan mij twijfelen!![]()
![]()
![]()
![]()
Mhehehe.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:34 schreef SeLang het volgende:
Reken maar dat KPN/ Digitenne Versatel een poot gaat uit rukken als ze capaciteit moeten bijkopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |