Ik bedoelde het minder serieus dan dat je het nu opneemtquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:47 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Quatsch !
Ten eerste is het geen vrij land en ten tweede laat je je heel erg kennen zo
volgens mij is het nog steeds een vrij land hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:47 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Quatsch !
Ten eerste is het geen vrij land en ten tweede laat je je heel erg kennen zo
Volgens mij heb jij bovenstaande wel 10 keer goed nagelezen voordat je op "Invoeren" kliktequote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:08 schreef Malchevia het volgende:
Ik functioneer al een tijd op een hoog niveau en ik laat al mijn rapporten en beleidsstukken/ notities nakijken door anderen. En dat maakt echt niets uit hoor, het heeft ook niets te maken met mijn IQ.
Maar toch: het is wel degelijk belangrijk dat ik zowel verbaal als schriftelijk correct weet te communiceren. Ik heb daarom maar eens een opfriscursus aangeschaft. Het scheelt heel veel tijd en ergernis van anderen als je teksten meteen goed schrijft.
vaak doen ze dat als een discussie ze niet aanstaat of ze kunnen een discussie niet winnenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:07 schreef this_is_Gigolo het volgende:
[..]
Ik bedoelde het minder serieus dan dat je het nu opneemt![]()
Ik verbreezer ook totaal niet. Ik vind het alleen irritant dat als je in een discussie zit (of te flamen) dat ze dan opeens over je taal foutjes gaan hebben.
copi / paste vanuit words met spellingcontrolle doet ook wonderenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:10 schreef showmelove het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij bovenstaande wel 10 keer goed nagelezen voordat je op "Invoeren" klikte
Nietus.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:09 schreef bonke het volgende:
[..]
volgens mij is het nog steeds een vrij land hoor
Het is niet aan jou om te bepalen of mede-users aanmerkingen mogen maken op jouw spellings- en grammaticale fouten.quote:dit is nog altijd een forum waar 99 % van de users fouten maakt en er schijt aan heeft (zoals ik ) en het is niet aan mijn mede-users om mijn taalfouten te gaan zitten corrigeren en daardoor volledig off-topic gaan en dus het topic volledig verkloten.
en ja sommigen maken er wel een heel erg potje van, en dan is het helemaal niet erg om ze op hun taalfouten cq zinsopbouw, lettertekens te wijzen
maar om op een zin die normaal goed te lezen is te gaan zitten harken omdat er een t teveel staat is gewoon jankerij
Hee... als het een vrij land is, zijn mensen natuurlijk vrij om jou op je suffe fouten te wijzen...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:09 schreef bonke het volgende:
[..]
volgens mij is het nog steeds een vrij land hoor
en als ik foutloos wil ( moet ) tikken dan is dat niet op een forum maar doe ik dat wel in een brief aan bv de koningin( taalfouten maken is namelijk niet strafbaar
)
dit is nog altijd een forum waar 99 % van de users fouten maakt en er schijt aan heeft (zoals ik ) en het is niet aan mijn mede-users om mijn taalfouten te gaan zitte corrigeren en daardoor volledig off-topic gaan en dus de topic volledig verklooten
en ja sommigen maken er wel een heel erg potje van, en dan is het helemaal niet erg om ze op hun taalfouten cq zinsopbouw, lettertekens te wijzen
maar om op een zin die normaal goed te lezen is te gaan zitte harken omdat er een t teveel staat is gewoon jankerij
als je fouten eruit haalt doe het dan goed want er zitten er veel meer inquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:14 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Nietus.
[..]
Het is niet aan jou om te bepalen of mede-users aanmerkingen mogen maken op jouw spellings- en grammaticale fouten.
ik vond 1 keer een puntje wel genoeg hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:15 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Hee... als het een vrij land is, zijn mensen natuurlijk vrij om jou op je suffe fouten te wijzen...
ach, je hebt gewon helemaal gelijk wat die taalpuristen betreftquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:30 schreef this_is_Gigolo het volgende:
Kijk wat bonke nu doet dus. Dat is super irritant. Totaal niet in gaan op de tekst in de post maar alleen op spelling letten of quasi leuke grapjes erover plaatsen
sorry bonke![]()
dat heb ik weer met het woordje " wou "quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:35 schreef martinuhhh het volgende:
Ik heb altijd de neiging om irl als/dan fouten te verbeteren. 'Hij is beter als mij'. Neehee.. Beter dán mij. Maar dat schijnt ook irritant te zijn.
Of niet !!!!quote:
Ja, ik voel 'm ook al aankomen. Ze komt mijn vlieg afvangen.quote:
Nee dus.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:41 schreef Ondergrond het volgende:
[..]
Of niet !!!!![]()
![]()
![]()
:
: :!!D:bigsm:!:: Dile
![]()
:.gifD:
![]()
Nee, de tweede keer is niet hilarischquote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, ik voel 'm ook al aankomen. Ze komt mijn vlieg afvangen.![]()
Oh, had ik de eerste keer moeten lachen?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:42 schreef Ondergrond het volgende:
[..]
Nee, de tweede keer is niet hilarisch.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh, had ik de eerste keer moeten lachen?![]()
Wel op blijven letten, hèquote:
quote:
Ironie. Wil je dat ik het uitleg?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:42 schreef Ondergrond het volgende:
[..]
Nee, de tweede keer is niet hilarisch.
Ga je nog mijn teksten jatten ook.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:48 schreef Ondergrond het volgende:
[..]
[..]
Ironie. Wil je dat ik het uitleg?
![]()
![]()
Goed punt. 14.gif.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:49 schreef Dead-Doll het volgende:
Die mensen zijn er om je op het juiste pad te houden, zodat je niet totaal verbreezert.
Want zeg nou zelf, dat wil je toch ook niet?
Oh mijn godquote:
Je plaatje werkt niet !!quote:
Leuk topic, ik doe mee!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:28 schreef Ondergrond het volgende:
Boeie as je tog weet wat di,e ene ermee bedoelt wat ie zegt dan. moet je toch ge,woon kunnen zeggen va.n hey kijk ik begrijp .jou wel en ik ga ook neit a,l jou spelfouten ver,beteren toch dan moet je zelf m,aar wat beter lezen a.nders moet je daar een topic over openen dan kun.nen mensen jou verbeteren. zonder dat ze jou begrijpen ,hahaha !!!
[edit]komma teveel[/edit]
De fokkers worden met de minuut achterlijkerquote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:54 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Leuk topic, ik doe mee!
Wie mag ik nog meer verbeteren?![]()
Laten we het daar maar op houden, want dit wordt zo oeverloos.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:49 schreef Ondergrond het volgende:
[..]
Oh mijn god.
Je snapt het echt niet he.
Ach jij met je stomme pompoentjes.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:56 schreef Ondergrond het volgende:
[..]
De fokkers worden met de minuut achterlijker![]()
![]()
quote:
Het is hij is beter dan ik. Verbeter het dan ook direct goedquote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:35 schreef martinuhhh het volgende:
Ik heb altijd de neiging om irl als/dan fouten te verbeteren. 'Hij is beter als mij'. Neehee.. Beter dán mij. Maar dat schijnt ook irritant te zijn.
Inderdaad, opvallend dat er aardig wat verbeteraars zijn die zelf ook niet zo goed weten waar ze mee bezig zijnquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:13 schreef Woffel het volgende:
[..]
Het is hij is beter dan ik. Verbeter het dan ook direct goed![]()
Dit had ik al in een ander topic gevraagd maargoed nog een keer: Wordt je ook opgewonden van dat verbeteren?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:13 schreef Woffel het volgende:
[..]
Het is hij is beter dan ik. Verbeter het dan ook direct goed![]()
wordt je, dus zonder t. Het is toch ook niet drinkt jij, fietst jij, loopt jijquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:22 schreef this_is_Gigolo het volgende:
[..]
Dit had ik al in een ander topic gevraagd maargoed nog een keer: Wordt je ook opgewonden van dat verbeteren?![]()
Het is freakin' internet man, niet een of andere solicitatiebrief.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:40 schreef Roa het volgende:
Zoals hun is geen d/t schoonheidsfoutje maar ronduit verloedering van de taal. Het is af en toe ernstig om te zien hoe slecht de huidige generatie het nederlands beheerst. Als je dislexie hebt, goed, dan is het wat overdreven, maar het is ook heel vermoeiend als je het zoveelste topic tegenkomt waar zonder enters of leestekens een verhaal van 2 kantjes staat.
Het is een internet-forum... geen MSN, ofzo. Wat je hier typt is niet binnen 'n minuut vervlogen, maar blijft gewoon jaren staan. En het is niet alsof het forum bezaaid is met bots, ofzo. Er komen hier andere mensen. Kan jij dan niet het fatsoen opbrengen om 'n beetje je best te doen met je typwerk? Op die manier oefen je trouwens ook, waardoor het steeds makkelijker wordt om gewoon goed te schrijven.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:36 schreef pannaking_ het volgende:
[..]
Het is freakin' internet man, niet een of andere solicitatiebrief.
Hier boeit het niks of iemand wel of niet perfect nederlands schrijft zolang de boodschap van het verhaal maar over komt.
En je kan aan het schrijf/spel gedrag op internet helemaal niet afleiden hoe goed de jeugd de taal in real life beheerst....
of je neem gewoon een sig net als mij en je laat die interpunctie-kneuzen en taal-knuffelaars het lekker zelf uitzoekenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:56 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Het is een internet-forum... geen MSN, ofzo. Wat je hier typt is niet binnen 'n minuut vervlogen, maar blijft gewoon jaren staan. En het is niet alsof het forum bezaaid is met bots, ofzo. Er komen hier andere mensen. Kan jij dan niet het fatsoen opbrengen om 'n beetje je best te doen met je typwerk? Op die manier oefen je trouwens ook, waardoor het steeds makkelijker wordt om gewoon goed te schrijven.
Niet dat het een ramp is om fouten te maken... Het maakt meestal niet uit als je één of twee foutjes maakt. Maar suffe fouten vallen op. En dan komt de boodschap van het verhaal dus niet altijd over, omdat domme fouten nou eenmaal meer opvallen dan je verhaal.
Als je post echt vol met fouten staat, sla ik je post gewoon over, hoor. Als jij niet de moeite doet om fatsoenlijk te schrijven, doe ik geen moeite om je verhaal te ontcijferen.
Ik hoef trouwens helemaal niet van het schrijven op internet af te leiden hoe het gesteld is met het schrijven van 'de jeugd van tegenwoordig'... Daar heb je namelijk gewoon leraren voor. Leraren die via het nieuws hun ongerustheid uiten.
Je hapt ook zo lekkerquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:26 schreef Woffel het volgende:
[..]
wordt je, dus zonder t. Het is toch ook niet drinkt jij, fietst jij, loopt jij![]()
En nee ik word er niet opgewonden van, ik erger me echter wel aan lui die zo kansloos zijn zoals jij.
Deporteren naar spellingskampen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:02 schreef Zapper het volgende:
Mensen die zo vaak fouten maken zouden een totale internet-ban moeten krijgen.
Kutvolk.
Leg eens uit? Want dat is duidelijk sarcasme.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:46 schreef Lienekien het volgende:
Ironie. Wil je dat ik het uitleg?
Het ergste was nog dat ik sarcastisch terug-reageerde.. en ze dat serieus opvattequote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:35 schreef Seiruu het volgende:
[..]
Leg eens uit? Want dat is duidelijk sarcasme.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |