Maar van de 300 geselecteerden zullen maar 100-150 mensen een voldoende halen voor de toetsen tijdens de decentrale selectie, dus het is geen concurrentie strijd tegen elkaar!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:18 schreef Singa het volgende:
[..]
1 op 10 wow... vreemd dat het hier maar 1 op 2 is. Ik ben blij dat ik meedoe aan de Decentrale Selectie in Rotterdam waar zo'n 205 (maximaal) op de 300 doormogen en bovendien nog kans maak in de loting. BTW: wat kost (collegegeld) studeren je in het VK?
dank je; nog best weinig eigenlijk 100-150quote:Op zondag 5 juni 2005 00:43 schreef Wuder het volgende:
Maar van de 300 geselecteerden zullen maar 100-150 mensen een voldoende halen voor de toetsen tijdens de decentrale selectie, dus het is geen concurrentie strijd tegen elkaar!
En veel succes volgende week!
Onderwerp van dit jaar is HIV/AIDS?quote:Op zondag 5 juni 2005 13:11 schreef Singa het volgende:
[..]
dank je; nog best weinig eigenlijk 100-150
Ja het onderwerp is HIV/AIDS, ik heb al een uitgebreid boek over immunologie van mijn broertje die Biologie doet.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:07 schreef Wuder het volgende:
[..]
Onderwerp van dit jaar is HIV/AIDS?
Tip: Neem ontzettende dikke woordenboeken/encyclopedien mee, je mag ze gebruiken tijdens de toest..![]()
![]()
En tijdens de college, moet je de domste getallen onthouden, want daar gaan ze vragen over stellen!
True...dat vind ik echt zoo dom, maja je moet wel meegaan met dat soort onzin, wil je een mooi cijfer halen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:07 schreef Wuder het volgende:
[..]
En tijdens de college, moet je de domste getallen onthouden, want daar gaan ze vragen over stellen!
Daar hoef je dus ook ècht niet mee aan te komen inderdaad.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:13 schreef darkie_blue het volgende:
[..]
...en dat moslimmeisje en haar gezeik over het betasten van mannelijk lichaam. Als je dat al erg/onrein vindt, dan moet je uberhaupt geen gnk doen.
quote:http://www.lumc.nl/5050/g(...)rwijs%20LUMC0405.pdf :
"11. Studenten kunnen in beginsel geen beroep doen op persoonlijke bezwaren of belemmeringen bij patiëntcontacten. Zij functioneren in dat opzicht als ‘verlengde arm’ van de arts-opleider en zij dienen zich derhalve te gedragen zoals het een goed arts betaamt."
Hé daar gaat onze werkgroep ook over dit blokquote:
Patiëntdemonstraties zijn altijd boeiend om te volgen.. je kunt na het volgen van zo'n demonstratie veel beter je theorie relativerenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:51 schreef WooZ het volgende:
[..]
Hé daar gaat onze werkgroep ook over dit blok
Over 2 weken komt er als het goed is ook een patiënt met deze ziekte zijn / haar verhaal vertellen![]()
Nog geen flauw idee.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:33 schreef M1RR1E het volgende:
Wat gaan jullie doen áls je uitgeloot zou worden.
Is het nog steeds zo dat als je in een lagere lotingsklasse zit dan C, dat je als je een propedeuse van een andere studie hebt gehaald, dat je dan automatisch in C terecht komt?quote:Op zondag 12 juni 2005 13:19 schreef m021 het volgende:
[..]
Nog geen flauw idee.Het lijkt wel alsof er geen leuke studies zijn in Nederland.
Ik vind het eigenlijk ook onzin, zeker omdat het niet uitmaakt wat voor studie je doet..quote:Op zondag 12 juni 2005 15:51 schreef --Roos-- het volgende:
Dat wilden ze gaan veranderen, maar ik weet niet of die verandering aankomend studiejaar al ingaat.
Kloptquote:Op zondag 19 juni 2005 16:25 schreef m021 het volgende:
Je gemiddelde wordt berekend a.d.h.v. de afgeronde cijfers (bv. een 7) in plaats van de echte cijfers (bv. een 6,7) toch? Dat maakt voor mijn gemiddelde volgens mij nog behoorlijk wat uit.
Klopt ookquote:En binnen een lotingsklasse maakt het niet uit 'hoe ver' je in die klasse zit? In lotingsklasse C maakt iemand met een 7,1 evenveel kans als iemand met een 7,4?
Even wat domme vragen om te bepalen of een herexamen mij zou hebben geholpen.![]()
Is het dan niet snugger om eerst een jaar te werken zodat je alvast wat startgeld bij elkaar kan sprokkelen?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:38 schreef Singa het volgende:
[..]
Dit zou je kunnen doen: een jaar naar Australië waarbij je reizen en werken (zat backpackerswerk te vinden)combineert, al moet je wel een beginbedrag hebben om dat mogelijk te maken.
Was het fijn?quote:Op zondag 19 juni 2005 18:30 schreef Singa het volgende:
Zooo, afgelopen week de decentrale selectie gehad, nu is het afwachten tot begin juli de uitslag komt.
Kun je doen, ik weet niet of je daar een heel jaar voor nodig hebt, het duurste wat je vooraf moet betalen is natuurlijk het vliegticket (rond 1200).quote:Op zondag 19 juni 2005 18:33 schreef Jaguarized het volgende:
Is het dan niet snugger om eerst een jaar te werken zodat je alvast wat startgeld bij elkaar kan sprokkelen?
Dat snap ik maar is het niet zo dat als je via een organisatie gaat, je een bepaald bedrag moet hebben op de bank en aantoonbaar zodat je niet stil komt te staan.quote:Op zondag 19 juni 2005 19:06 schreef Singa het volgende:
Kun je doen, ik weet niet of je daar een heel jaar voor nodig hebt, het duurste wat je vooraf moet betalen is natuurlijk het vliegticket (rond 1200).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |