gefeliciteerd met je mod-schapquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Kas
iig vind ik een van die clips(in dat media gedeelte) wel vet ogen btw
Blauw!! Moderatorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Kas
ik zal niet gaan bitchen , ik vind alleen wel dat die mail requests ook over mail moeten gaan.(genoeg opties om te mailen/msnnen als ik het zo aan de profiles zie).quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:09 schreef keeper het volgende:
Eindelijk een hiphopmod. Goede shit.
Zolang je hier maar niet gaat bitchen over al het uitwisselgebeuren.
Begin dan maar met dat koppelteken tussen hip-hop weg te halenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:58 schreef kokos het volgende:
Ben zwaar bezig met echte hip-hop te ontdekken
Represent! Congrats bro met je moddereter-status.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Kas
Nou ben ik nog nieuwsgierig naar dat album ook.quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:48 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
by the way die rappende soldaten hebben een website http://www.4th25.com/
klinkt interessant. ken niet echt hip hop/lounge albums maar een hip hop album dat in ieder geval heel erg chill is: Digable Planets - Reachin'quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:19 schreef VeX- het volgende:
Net het album Connected ontdekt van Foreign Exchange. Lekkere combinatie van lounge en hiphop. Kent er iemand nog meer van zulke albums?
Onwijs lekkere plaat inderdaad. Perfect voor de zomer die voor de deur staatquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:19 schreef VeX- het volgende:
Net het album Connected ontdekt van Foreign Exchange. Lekkere combinatie van lounge en hiphop. Kent er iemand nog meer van zulke albums?
Ik heb 'm nu ook ff gedownload, best geinig.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:41 schreef jimjim1983 het volgende:
ik was een mix van hem aan het binnenhalen met allemaal nummers die van Funky Drummer gesampled hebben![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |