Heb je een van je 25 vakantiedagen opgenomen ofzo?quote:Op maandag 6 juni 2005 10:47 schreef AboruAsli het volgende:
Yo dudes,
Check deze link eens, vette oldschool clips: http://hellserv.serveftp.(...)hoolvideoes/culture/
Weet niet of 'ie al eens gepost is, maar goed, beter een keer teveel dan te weinig toch?
Enjoy!
Laters!!
AA
Stttttt! Laat mijn baas het maar niet horen!quote:Op maandag 6 juni 2005 11:31 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Heb je een van je 25 vakantiedagen opgenomen ofzo?
Nee cool hoor Mel. Erg leuk
In de tijd wilde wel iedereen opeens Fila's hebben... ik heb 't paar nog die ik in pak 'm beet 88, 89 kocht.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:49 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Staan trouwens erg veel zeldzame clips op die site. Check vooral die van Schoolly D, die is bijna aandoenlijk amateuristisch. Van uit de tijd dat strakke spijkerbroeken nog helemaal 'def' waren!
Nee, op Quality Control (Swing Set).quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:08 schreef Zanderrr het volgende:
Klopt wel dat J5 veel van dat soort platen samplen, zoals bijv. op die laatste track op 'Power in Numbers'
Je hebt gelijk, ik haalde ze door elkaar.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:48 schreef keeper het volgende:
Nee, op Quality Control (Swing Set).
quote:Op maandag 6 juni 2005 20:13 schreef S-Two het volgende:
Vrijdag 24 juni te Oosterpoort Groningen: KRS-One![]()
![]()
![]()
![]()
ik was een mix van hem aan het binnenhalen met allemaal nummers die van Funky Drummer gesampled hebbenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:38 schreef Mar10Segovia het volgende:
Vanochtend onderweg naar Primitive Plus geluisterd... erg coole plaat inderdaad zeg!! Heeft Edan nog meer platen behalve deze en Beauty...?
Ach, lijkt me een gezondere manier om hun frustaties af te reageren, dan dat ze dat gaan doen op de burgerbevolking aldaar. Voor de rest is er ook geen reet te beleven voor die gasten, dus kan ik me goed voorstellen dat ze zich op de muziek storten daar. Ik vind het iig wel positief.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:22 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Iraq Soldiers Form Rap Group
A group of American soldiers based in Iraq have formed a rap group called 4th25. They will soon release their debut album 'Live In Iraq'.
According to one band member, the creative outlet has been a valuable way to let out their feelings and frustrations in the war torn country. First Cavalry Sergeant Neal Saunders told Newsweek "You can't call home and tell your mom your door got blown off by an IED. No one talks about what we're going through. Sure, there are generals on the TV, but they're not speaking for us. We're venting for everybody."
The GI rappers say they are giving America an uncensored glimpse of life in Iraq with lyrics like "Soldiers are dying every day, that's why we ain't smiling. I'm the one you see on TV / Army infantry, one arm holding my sleeve from a previous injury / Bloody desert combat fatigues, dusty and ammoless M-16 with a shredded sling / ... Hit in the head and shoulder but still taking deep breaths /'Cause I'm in Kevlar and sappy plates in my flak vest."
Bron:http://www.undercover.com.au/news/2005/jun05/20050606_iraq.html
![]()
Hè? Wel benieuwd naar. Heb je 'm al binnen (> gmailquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:41 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik was een mix van hem aan het binnenhalen met allemaal nummers die van Funky Drummer gesampled hebben![]()
ja heb 'm al binnen, 't is van Edan the dee-jay ik neem aan dat dat dezelfde persoon is.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:04 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hè? Wel benieuwd naar. Heb je 'm al binnen (> gmail) ?
Ik heb ooit eens een mix gemaakt met plaatjes die die "ooh haa" break uit Lynn Collins gesampeld hebben (Rob Base & EZ ROck, Shante, Debonair, Kaos etc etc).
Heb daar ook nog wat andere mixen van bedenk ik me net.. zal 's kijken of die ook interessant zijn. Paas ik ze ook wel ff naar je.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:10 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja heb 'm al binnen, 't is van Edan the dee-jay ik neem aan dat dat dezelfde persoon is.
Op enkele nummers na (11 t/m 13, 16 en 17) wel jaquote:blow your headphones heb je al toch?
Pass ook ff naar mij.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:38 schreef jimjim1983 het volgende:
lekker danzal die nummers wel opnieuw sturen vanavond of morgen dan.
Ik ga er heen, wie nog meer?quote:Op maandag 6 juni 2005 20:13 schreef S-Two het volgende:
Vrijdag 24 juni te Oosterpoort Groningen: KRS-One![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga als het goed is ook. Ben benieuwd wat voor tracks hij zal laten horen. Tracks van zn nieuwe (quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |