abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 juni 2005 @ 00:14:37 #201
101884 PeRi
Allons-y!
pi_27633624
quote:
Op zondag 5 juni 2005 00:13 schreef Auticia het volgende:

[..]

Ik wil de webshop weleens testen .
De webshop kost geld met verzenden. Lang leve mn OV. Daar heb ik wel 1dag, 10uur en 1 uur en 10 minuten stilzitten voor over dan
Whatever I want.
  zondag 5 juni 2005 @ 00:15:27 #202
101884 PeRi
Allons-y!
pi_27633649
Ja TA. Maandagmiddag als jij uit school bent. Maar niet te lang, want ik moet echt vroeg thuis zijn weer.
Whatever I want.
  zondag 5 juni 2005 @ 00:16:03 #203
48233 Auticia
warriorette
pi_27633667
quote:
Op zondag 5 juni 2005 00:14 schreef PeRi het volgende:

[..]

De webshop kost geld met verzenden. Lang leve mn OV. Daar heb ik wel 1dag, 10uur en 1 uur en 10 minuten stilzitten voor over dan
Mijn retourtreinkaartjes kosten minimaal 10,20.
I bet you are flying inside.
  zondag 5 juni 2005 @ 00:17:40 #204
101884 PeRi
Allons-y!
pi_27633716
Ja maar met de webshop moet je langer wachten toch? Anders kan ik wel wat voor je meenemen en dan krijg je het donderdag?
Whatever I want.
pi_27634191
Ik heb net een lijstje gemaakt voor morgen, ben bang dat ik het niet allemaal kan kopen

verlanglijstje is als volgt:
cereology
oh la la
figs and leaves
middle earth turns to rock
rockstar
Hony I washed the kids
flying fox
tramp
skinny dip
AOBS
babyface
New shampoobar
black magic
each peach

Moet een grote bak geld mee nemen morgen

Maar ik zoek ook een zeepje voor mijn schoonmoeder. Iemand een aanraden voor een actieve vrouw van in de 60?
pi_27634302
ik heb vandaag your a star aan mn schoonmoeder gegeven , ze vond iig de lucht al errug lekker en gaat t morgen proberen
  zondag 5 juni 2005 @ 00:44:51 #207
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_27634463
Bedoel je rock star? Of is het iets anders wat jij bedoelt?
De Madrid al cielo
'La luna, la culpable, la viajera,
la luna de una muerta primavera'.
  zondag 5 juni 2005 @ 00:45:51 #208
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_27634487
Toe maar Anitra, ga maar los Ik zou het ook doen als ik eens in zo'n winkel kwam.
De Madrid al cielo
pi_27634568
quote:
Op zondag 5 juni 2005 00:44 schreef La_Guiri het volgende:
Bedoel je rock star? Of is het iets anders wat jij bedoelt?
dat pakket your a star , had ik alvast voor mn schoonmoeder dr verjaardag gekocht maar das pas volgende maand en ik kon niet wachten
  zondag 5 juni 2005 @ 00:53:44 #210
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_27634672
ah ok! Hehe, jij bent ook lekker enthousiast geworden zag ik al op de foto met al je aankopen.
De Madrid al cielo
pi_27634714
quote:
Op zondag 5 juni 2005 00:53 schreef La_Guiri het volgende:
ah ok! Hehe, jij bent ook lekker enthousiast geworden zag ik al op de foto met al je aankopen.
jaaa ben alleen de helft vergeten
dus moet ik binnenkort nog maar n keer
pi_27634751
quote:
Op zondag 5 juni 2005 00:45 schreef La_Guiri het volgende:
Toe maar Anitra, ga maar los Ik zou het ook doen als ik eens in zo'n winkel kwam.
we staan morgen om 12 uur voor de deur, maar heb tegen mijn schoonouders gezegd dat wij pas rond een uur of half 2 bij hun zijn.

Ik wil alles ruiken en bekijken, alles opslaan in mijn koppie zodat ik de rest online kan bestellen of het aan Rick kan vragen om mee te nemen hij werkt in Amsterdam
  zondag 5 juni 2005 @ 01:24:11 #213
39629 Shirley
Oh yeah!
pi_27635318
Vandaag de Dreamcream, Honey Tree Lip Balm en Creamy Candy Bath Bubble Bar binnen gekregen met 2 monsters erbij, de Trichomania en Aromacrème .
Meteen enthousiast de badkamer ingedoken...bad vol laten lopen en het stuk Bubble Bar erin gegooid. Toen een deel eruit gehaald, wist niet of ik de hele bar erin moest gooien, vond ik best zonde, dus misschien vandaar dat m'n badkamer niet naar snoep rook.
Eenmaal in bad een schuimparty van jewelste en de geur drong lichtelijk m'n neus in. En als ik nu héél goed ruik, ruik ik nog een klein beetje naar snoep. M'n haar gewassen met Trichomania en dat vond ik best onhandig, wassen met een zeepje. Ruikt erg lekker ook, maar schuimen deed het niet, en dat hoort juist wel bij een shampoo vind ik.
Uit bad m'n pasgeschoren beentjes en rest van het lichaam ingesmeerd met de DreamCream en wow....normaal heb ik best een droge huid na het scheren en/of douchen en nu voelt het alsof er een laagje over m'n huid heen zit, heerlijk zacht! Alleen van de geur had ik meer verwacht, maar die is niet vies.
En de Honey Tree Lip Balm...tsja...hoe goed ik het ook probeer, witte chocolade kan ik er niet uit maken, de honing is wel te proeven...redelijke smaak vind ik, ben er niet dol op. Enkel nog de Aromacréme proberen, die voor een andere keer.
Mijn conclusie over m'n 1e Lush ervaring....
Prijzig,maar wel lekker en zal zeker nog es wat gaan kopen.
Back in business.
  zondag 5 juni 2005 @ 01:33:01 #214
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_27635500
*babyface zo tesfen gaat*
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_27637383
Anitra de oh lala vind ik erg tegenvallen. Als je moet schrappen van je lijstje zou ik daar mee beginnen. Angels Delight schijnt hee lerg lekker te zijn. Verkopen ze niet meer online maar wel in de winkels, die zou ik zeker meenemen.
Heel veel plezier vandaag. En laat ff weten hoe t bezoekje was. Aan t winkeltje dan he niet aan je schoonmoeder
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_27637581
Vraagje:

Hoe doen jullie dat met de vakantie, nemen jullie dan een blok zeep mee? Smelt dat niet? Of heb ik nu een goede reden om een douchegel erbij te kopen??
pi_27637861
Hellooow ik lurk nog lekker mee!!
De vorige x dat ik via de site besteld had was er iets mis gegaan met de betaling, kreeg een mailtje dat ik nog niet betaald had dus heb ik t 'los'laten afschrijven zeg maar niet automatisch.
Maar wel vervelend als ik dat de volgende x weer heb..
Die meeeet was volgens mij 1 groot feest!! t ziet er geweldig uit wat jullie allemaal hebben gekocht
Ik heb alweer een zeer bescheiden verlanglijstje: - coal face, - aquamarina, -angels on bare skin, - tea tree water.
Wat ik alleen lastig vind is om de hoeveelheid te raden... Kheb echt geen idee hoe groot de verpakkingen zijn. Als iemand ervaring met deze producten heeft vertel t me! en misschien kunnen jullie ook zeggen waar de hoeveelheid mee te vergelijken is
Verder ben ik op zoek naar een goede creme dus ik vraag daar wat monstertjes van
I'm lovin it!

PS Imago, hoe beviel het masker catastrophe cosmetic je???

[ Bericht 4% gewijzigd door Shantee op 05-06-2005 10:46:16 ]
Will we take it to that step - Will we do more than just connect?
And will you bring the thunder in my life - And the fire in my eyes?
  † In Memoriam † zondag 5 juni 2005 @ 10:06:45 #218
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_27637877
morgenavond komt Merel mijn Lush-kadootjes brengen
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_27637988
quote:
Op zondag 5 juni 2005 07:59 schreef jessie het volgende:
Anitra de oh lala vind ik erg tegenvallen. Als je moet schrappen van je lijstje zou ik daar mee beginnen. Angels Delight schijnt hee lerg lekker te zijn. Verkopen ze niet meer online maar wel in de winkels, die zou ik zeker meenemen.
Heel veel plezier vandaag. En laat ff weten hoe t bezoekje was. Aan t winkeltje dan he niet aan je schoonmoeder
Ohjee zijn er in het winkeltje ook nog dngen te kop die niet op internet staan?
Dan weet ik niet of ik genoeg tijd heb hoor
Ik maak een verslag als we thuis zijn, kan even duren want na mijn schoonouders ga ik ook even kleertjes bij Bix halen voor Djulian.
  zondag 5 juni 2005 @ 10:20:44 #220
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27638050
In de winkels liggen nog de laatste restjes kerstzeep. Op = op.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zondag 5 juni 2005 @ 10:31:12 #221
48233 Auticia
warriorette
pi_27638167
quote:
Op zondag 5 juni 2005 09:25 schreef Darkphorze het volgende:
Vraagje:

Hoe doen jullie dat met de vakantie, nemen jullie dan een blok zeep mee? Smelt dat niet? Of heb ik nu een goede reden om een douchegel erbij te kopen??
Wij zijn met Pinksteren naar een camping geweest, je kan met een Shampoo Bar ook gewoon je lijf wassen, wij hadden echter ook nog een stukje zeep meegenomen. De Shampoo Bar blikjes zijn superhandig voor op vakantie!
  zondag 5 juni 2005 @ 10:32:29 #222
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27638189
Seanick gaat bij mij mee op vakantie, in zijn eigen blikje.

Daar doe ik mijn haar én lichaam mee, en de handwas.

Tis zooow multifunctioneel dat Lush.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_27638450
Ik vind de deo armomacreme, niet zo heel erg fijn! het ruikt echt heel lekker, maar is dat onder mijn armen doe, als ik deze net geschoren heb, dan gaat het iriteren. Best pijnlijk. Je moet het tussen je vingers wrijven totdat het een soort van creme is, maar toch blijft het lastig onder je armen te smeren, een beetje stroef vind ik het gaan. Heel jammer, want de geur is echt onwijs lekker

Hoe gebruiken jullie deze deocreme?
  zondag 5 juni 2005 @ 10:54:55 #224
48233 Auticia
warriorette
pi_27638488
quote:
Op zondag 5 juni 2005 10:52 schreef ymme het volgende:
Ik vind de deo armomacreme, niet zo heel erg fijn! het ruikt echt heel lekker, maar is dat onder mijn armen doe, als ik deze net geschoren heb, dan gaat het iriteren. Best pijnlijk. Je moet het tussen je vingers wrijven totdat het een soort van creme is, maar toch blijft het lastig onder je armen te smeren, een beetje stroef vind ik het gaan. Heel jammer, want de geur is echt onwijs lekker

Hoe gebruiken jullie deze deocreme?
Precies zo. En ik vind het heerlijk spul.
pi_27638511
quote:
Op zondag 5 juni 2005 10:54 schreef Auticia het volgende:

[..]

Precies zo. En ik vind het heerlijk spul.
Geen iritatie na het scheren?

Iedere huid is natuurlijk anders, logisch. Ik maak dit potje op (doe je volgens mij heel lang mee) en dan probeer ik wel een andere uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')