De webshop kost geld met verzenden. Lang leve mn OV. Daar heb ik wel 1dag, 10uur en 1 uur en 10 minuten stilzitten voor over danquote:
Mijn retourtreinkaartjes kosten minimaal 10,20.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:14 schreef PeRi het volgende:
[..]
De webshop kost geld met verzenden. Lang leve mn OV. Daar heb ik wel 1dag, 10uur en 1 uur en 10 minuten stilzitten voor over dan
dat pakket your a star , had ik alvast voor mn schoonmoeder dr verjaardag gekocht maar das pas volgende maand en ik kon niet wachtenquote:Op zondag 5 juni 2005 00:44 schreef La_Guiri het volgende:
Bedoel je rock star? Of is het iets anders wat jij bedoelt?
jaaaquote:Op zondag 5 juni 2005 00:53 schreef La_Guiri het volgende:
ah ok! Hehe, jij bent ook lekker enthousiast geworden zag ik al op de foto met al je aankopen.
we staan morgen om 12 uur voor de deur, maar heb tegen mijn schoonouders gezegd dat wij pas rond een uur of half 2 bij hun zijn.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:45 schreef La_Guiri het volgende:
Toe maar Anitra, ga maar losIk zou het ook doen als ik eens in zo'n winkel kwam.
Ohjee zijn er in het winkeltje ook nog dngen te kop die niet op internet staan?quote:Op zondag 5 juni 2005 07:59 schreef jessie het volgende:
Anitra de oh lala vind ik erg tegenvallen. Als je moet schrappen van je lijstje zou ik daar mee beginnen. Angels Delight schijnt hee lerg lekker te zijn. Verkopen ze niet meer online maar wel in de winkels, die zou ik zeker meenemen.
Heel veel plezier vandaag. En laat ff weten hoe t bezoekje was. Aan t winkeltje dan he niet aan je schoonmoeder
Wij zijn met Pinksteren naar een camping geweest, je kan met een Shampoo Bar ook gewoon je lijf wassen, wij hadden echter ook nog een stukje zeep meegenomen. De Shampoo Bar blikjes zijn superhandig voor op vakantie!quote:Op zondag 5 juni 2005 09:25 schreef Darkphorze het volgende:
Vraagje:
Hoe doen jullie dat met de vakantie, nemen jullie dan een blok zeep mee? Smelt dat niet? Of heb ik nu een goede reden om een douchegel erbij te kopen??![]()
Precies zo. En ik vind het heerlijk spul.quote:Op zondag 5 juni 2005 10:52 schreef ymme het volgende:
Ik vind de deo armomacreme, niet zo heel erg fijn! het ruikt echt heel lekker, maar is dat onder mijn armen doe, als ik deze net geschoren heb, dan gaat het iriteren. Best pijnlijk. Je moet het tussen je vingers wrijven totdat het een soort van creme is, maar toch blijft het lastig onder je armen te smeren, een beetje stroef vind ik het gaan. Heel jammer, want de geur is echt onwijs lekker
Hoe gebruiken jullie deze deocreme?
Geen iritatie na het scheren?quote:Op zondag 5 juni 2005 10:54 schreef Auticia het volgende:
[..]
Precies zo. En ik vind het heerlijk spul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |