Ik heb mijn pakketje binnen gekregen vandaag
Wat ik besteld had :
Aqua Mirabilis
Herbalism
Babyface
Japense girl
Teatree water
Aqua Marina
en het chocolade masker
![]()
Ik had Banana moon, Miranda, Enzymion en Aobs als proefje gevraagd en
ook allemaal gekregen.
Wat zien de Babyface en de Japanese girl er toch ongelooflijk schattig uit
![]()
Ik vind de Aqua Mirabilis niet zo erg lekker ruiken, maar dan gooi ik er gewoon een lekker
geurend zeepje tegenaan
![]()
De Banana Moon vond ik ook niet erg lekker, maar misschien is hij in de douche wel heerlijk.
Hij leek ook een beetje beschimmeld, dus ik hoop niet dat ik zo'n oud stuk heb gekregen.
Ik heb mijn gezicht gelijk schoongemaakt met babyface, ik moest echt boenen voordat alles eraf was. Viel du seen beetje tegen.
Toen met teatree water gereinigd. Ik vond het een zeer prettige ervaring. Hij trekt snel in en maakt je huid wat matter. Ik voelde dat eigenlijk meteen
![]()
Toen de Cupcake erop gegooid. Was een hele rare ervaring zo'n masker uit een potje maar hij ruikt lekker, en scrubt als je hem opbrengt en je huid voelt erna zeeeeer schoon. Een beetje trekkerig, maar dat vind ik wel fijn.
Toen mijn proefje Ezymion op gebracht. Deze ruikt citrusachtig, trekt snel in en is zeker niet vet. Een fijne creme vind ik
![]()
Hebben jullie enig idee wanneer ik alles zal gebruiken? Ik zat zelf te denken aan 2 keer per week de Aquamarina (dat had ik hier gelezen) 2 keer per dag de Herbalism en het masker 2 keer per week? En natuurlijk dagelijks mijn gezicht reinigen met het water.
Klinkt dit goed of moet ik iets veranderen? Moet ik na het gebruiken van het masker ook nog Herbalism gebruiken?
Ben er weer helemaal blij van