quote:
Hm. Ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden.
Ben vannacht de hort op gegaan en ik voelde mn voeten wel. Gewapend met een bak water en een handdoek, ging ik voor de tv zitten. Na een dik pak smurrie onder mn voeten gesmeerd te hebben, heb ik mn voeten, zoals het meisje in de winkel aanraadde, in een plastic zak gestopt. Dit zodat het voetenbankje niet vies kon worden mocht ik per ongeluk vergeten dat mn voeten vies zijn. Ze zei dat na een minuut of tien, vijftien je voeten begonnen te prikkelen en dat zijzelf rond dat tijdstip dr voeten weer schoonmaakt. Maar je gerust ook langer kan blijven zitten.
Na twintig minuten keek ik op de klok en zag dus dat er 20 minuten verstreken waren. Maar ik voelde nog niks. Ik heb ongeveer een halfuur voor de tv gezeten met mn voeten ingepakt en heb ze toen gescrubt met het spul en weer schoongemaakt.
Het goedje ruikt heel lekker, lemonachtig en er zit ook wat lavendel in volgens mij. Je kan je voeten lekker scrubben door het zand en puimsteen dat er in zit. Mn voeten voelen wel lekker zacht aan, maar fris niet echt en ze zijn toch nog wel vermoeid. Een beetje een tegenvaller.
Ik denk dat ik mn voeten nog even wat ga inmasseren met wat Lemony Flutter. Dat helpt ook wel lekker tegen vermoeide of wat pijnlijke voeten heb ik ontdekt.