abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27629213
Nadat Isa ons die make-up van B had laten zien, wreef ze daarna ook met babyface direct over haar hand om het weg te halen.

Oh en ik heb ook Imperialis, en ik vind het echt heel erg lekker ruiken! Voor mijn gezicht vind ik hem nog steeds ietsje te vet (hoewel ik me wel door Bonnie heb laten adviseren), maar volgens mij is het met alle Lush-crèmes zo dat je maar héél weinig nodig heb, dus misschien moet ik gewoon nog minder op m'n hoofd smeren en ligt het daaraan. Het verschilt natuurlijk ook per huid.

Bonnie vertelde ook dat je Aqua Marina bijvoorbeeld 's nachts op een bepaald plekje alleen kan smeren als je voelt dat er een puistje daar opkomt, om te zorgen dat dat minder wordt. En het werkt zowaar nog ook!
Iedere droom moet je in een potje vangen.
  zaterdag 4 juni 2005 @ 10:58:22 #127
101884 PeRi
Allons-y!
pi_27629410
Ik ga even voor mijn moeder testen of de After Tango werkt
Whatever I want.
pi_27629793
quote:
Op zaterdag 4 juni 2005 10:42 schreef imago het volgende:
Nadat Isa ons die make-up van B had laten zien, wreef ze daarna ook met babyface direct over haar hand om het weg te halen.

Oh en ik heb ook Imperialis, en ik vind het echt heel erg lekker ruiken! Voor mijn gezicht vind ik hem nog steeds ietsje te vet (hoewel ik me wel door Bonnie heb laten adviseren), maar volgens mij is het met alle Lush-crèmes zo dat je maar héél weinig nodig heb, dus misschien moet ik gewoon nog minder op m'n hoofd smeren en ligt het daaraan. Het verschilt natuurlijk ook per huid.

Bonnie vertelde ook dat je Aqua Marina bijvoorbeeld 's nachts op een bepaald plekje alleen kan smeren als je voelt dat er een puistje daar opkomt, om te zorgen dat dat minder wordt. En het werkt zowaar nog ook!
Zei ze dat toen jullie voor de Aquamarina en AOBS enzo stonden? Volgens mij stond ik naast jullie namelijk Ik zei ooknog dat ik het gebruik combineer, Angels en Aquamarina
pi_27629800
Welke creme is trouwens niet vettig

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2005 11:25:10 ]
pi_27629807
Jaaaaa ik heb mijn bestelling geplaats. Een creditcard kunnen lenen dan heb ik mijn bestelling lekker snel.
Het is geworden:
Milky zeep
Karma zeep
Ginger zeep
The soft touch
Absolutiin massage bar
Candy fluff
Kleintje American
En Angels on bare Skin

En ik heb veel monstertjes gevraagd Ben benieuwd
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_27629812
O en funny veel plezier vandaag, ik ben benieuwd naar je ervaringen
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 4 juni 2005 @ 11:33:45 #132
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_27629948
Mijn hele badkamer ruikt naar Figs 'n leaves! En de gang ook!

Mijn huid lijkt er naar 1 keer gebruik van aqua marina ook beter uit te zien. Veel egaler en minder rode vlekjes enzo. Er zit nog wel 1 grote rode puist maar die zat er al.
Ik dacht dat dat wel psychisch zou zijn (want na 1 keer gebruik) maar vriendjelief was het ook al opgevallen.

Figs 'n leaves
Aqua Marina
pi_27629978
Tis allemaal gewoon geweldig
  zaterdag 4 juni 2005 @ 11:38:55 #134
121590 Paris1
Never a dull moment
pi_27630029
quote:
Op zaterdag 4 juni 2005 11:24 schreef jessie het volgende:
Jaaaaa ik heb mijn bestelling geplaats. Een creditcard kunnen lenen dan heb ik mijn bestelling lekker snel.
Het is geworden:
Milky zeep
Karma zeep
Ginger zeep
The soft touch
Absolutiin massage bar
Candy fluff
Kleintje American
En Angels on bare Skin

En ik heb veel monstertjes gevraagd Ben benieuwd
Even een gek vraagje hoor: als je bestelt via internet, hoe weet je dan op de zeepjes lekker ruiken? Of heb je ze eerder al in de winkel geroken?
Ik was onlangs in Amsterdam en liep langs een winkel waar ik gewoon naartoe getrokken werd door mijn neus. Moeilijk te raden welke winkel dat was zeker
Que pasa?
  zaterdag 4 juni 2005 @ 11:42:53 #135
101884 PeRi
Allons-y!
pi_27630093
quote:
Op zaterdag 4 juni 2005 10:58 schreef PeRi het volgende:
Ik ga even voor mijn moeder testen of de After Tango werkt
Hm. Ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden.
Ben vannacht de hort op gegaan en ik voelde mn voeten wel. Gewapend met een bak water en een handdoek, ging ik voor de tv zitten. Na een dik pak smurrie onder mn voeten gesmeerd te hebben, heb ik mn voeten, zoals het meisje in de winkel aanraadde, in een plastic zak gestopt. Dit zodat het voetenbankje niet vies kon worden mocht ik per ongeluk vergeten dat mn voeten vies zijn. Ze zei dat na een minuut of tien, vijftien je voeten begonnen te prikkelen en dat zijzelf rond dat tijdstip dr voeten weer schoonmaakt. Maar je gerust ook langer kan blijven zitten.
Na twintig minuten keek ik op de klok en zag dus dat er 20 minuten verstreken waren. Maar ik voelde nog niks. Ik heb ongeveer een halfuur voor de tv gezeten met mn voeten ingepakt en heb ze toen gescrubt met het spul en weer schoongemaakt.
Het goedje ruikt heel lekker, lemonachtig en er zit ook wat lavendel in volgens mij. Je kan je voeten lekker scrubben door het zand en puimsteen dat er in zit. Mn voeten voelen wel lekker zacht aan, maar fris niet echt en ze zijn toch nog wel vermoeid. Een beetje een tegenvaller.

Ik denk dat ik mn voeten nog even wat ga inmasseren met wat Lemony Flutter. Dat helpt ook wel lekker tegen vermoeide of wat pijnlijke voeten heb ik ontdekt.
Whatever I want.
pi_27630278
quote:
Op zaterdag 4 juni 2005 11:38 schreef Paris1 het volgende:

[..]

Even een gek vraagje hoor: als je bestelt via internet, hoe weet je dan op de zeepjes lekker ruiken? Of heb je ze eerder al in de winkel geroken?
Ik was onlangs in Amsterdam en liep langs een winkel waar ik gewoon naartoe getrokken werd door mijn neus. Moeilijk te raden welke winkel dat was zeker
Eh dat weet ik niet Ik ga op de omschrijvingen af. En op de ervaringen hier. De vorige keer heb ik wat monsters gekregen waardoor je ook weer wat meer weet. De vorige keer was ik op 1 ding na mega enthousiast dus ik waag de gok wel weer
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † zaterdag 4 juni 2005 @ 12:01:21 #137
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_27630416
Ik smeer Lemony Flutter ook op mijn voeten, ze worden er echt zachter van. En mijn moeder heeft iets tegen de Karma Kream geur . Dus een extra reden om die Kream lekker vaak op te smeren
Overigens ben ik niet zo enthousiast over de Milky Bar. Ik vind hem niet echt speciaal, gewoon een zeepje met een bijgeurtje. Ben dus blij dat ik een proefmonstertje heb gevraagd ipv dat ik een heel blok heb gekocht.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  zaterdag 4 juni 2005 @ 12:21:59 #138
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_27630830
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 22:11 schreef E.T. het volgende:
met een vochtig wattenschijfje en die over de babyface halen, moet ik nog best 'boenen' op mijn mascara (en dan moet ik ook best over de BF boenen om wat op mijn watje te krijgen, wat vervolgens meer in het watje blijft zitten dan dat er op m'n gezicht komt)
Ik maak m'n gezicht nat en houd hem dan even onder de warme kraan, en breng het dan aan op mijn gezicht, en verwijder het met een wattenschijfje, bij mij vliegt alle make-up er dan af..
pi_27630944
Trouwens Jessie.. American Cream is echt he-le-maal geweldig!! Ik heb er woensdagavond mijn haar mee gedaan en ik ging net pas weer mijn haar wassen (uurtje terug) en het rook gewoon nog steeds sterk! En ik heb mijn haar constant los gedragen (in een staart wordt de lucht meer "gevangen" gehouden he).
Echt vreselijk lekker spul, ik kan er maar niet over uit.

Jammer trouwens PeRi, maar niet alles kan geweldig zijn

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2005 12:29:39 ]
  zaterdag 4 juni 2005 @ 22:38:30 #140
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27631292
We zijn weer up!

Rockstar en daarna Candy Fluff poeder is een heerlijke combinatie heb ikvandaag ontdekt.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_27631307
F5-er.

En ja das natuurlijk allebei hartstikke zoet.
''Going mental on the Wabbu''
  zaterdag 4 juni 2005 @ 22:41:39 #142
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_27631333
joepieeee!! UP UP UP !!!
pi_27631344
Joepie ik kan weer lushkwijlen hier

Ja heaven7 door jou heb ik die american cream besteld
En Sanne nog een paar daagjes en dan kan ik die combi ook maken
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 4 juni 2005 @ 22:44:52 #144
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27631395
Die glittertjes zijn zo leuk jessie!

En Funnie moet haar lijstje posten!
Ze heeft mij haar productjes al via de webcam laten zien en ik was weer eens impressed.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_27631413
Via de webcam, jullie ziijn errug
Het voelt heerlijk!!!!
pi_27631422
T word tijd voor een pimp met je lush in t fokfototopic
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 4 juni 2005 @ 22:52:04 #147
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_27631525
oohh ehmmm oke...

Angels delight
snow cake
i should coco 2x
demon in the dark
banana moon
Milky Bar

King of skin
Running for the embassy

trichomania
american dream
ultimate shine

Aroma creme

Angels on bare skin
coconut and almond smoothie

baby face
Honey trap.

proefjes:

carmen miranda
noriko
red rooster
figs and leaves
  zaterdag 4 juni 2005 @ 22:53:02 #148
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_27631545
te moe om alle plaatjes erbij te zoeken.. het was een lange dag die snel voorbij ging! We hebben het heerlijk naar onze zin gehad vandaag
  zaterdag 4 juni 2005 @ 22:53:21 #149
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27631552
  Jubileum moderator zaterdag 4 juni 2005 @ 22:53:27 #150
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_27631553
Ik ben vlieft op zeepjes en alles van Lush Wat een leuke winkel, wat een prettig personeel en wat een heerlijke dingen. Ik heb mezelf eerst streng toegesproken om niet teveel uit te geven en heb vervolgens het volgende gekocht (na geweldig advies van het personeel)
Rehab Shampoo
Retread conditioner
Noriko zeep
en ik kreeg een monstertje van Honey I washed the kids.

Het tasje heeft de hele middag op kantoor naast mijn beeldscherm staan geuren, zo heerlijk dat allerlei langslopende collega's ook eventjes kwamen ruiken, kijken en bewonderen.
Terug in de trein kwijlend het krantje gelezen, ik heb inmiddels een hele verlanglijst.

Helaas heb ik gisteren enthousiast mijn gewone shampoo in mijn haar gekwakt voor ik er erg in had, dus morgenochtend ga ik een nieuwe poging wagen om alles uit te testen.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')