Dat is inderdaad wel een heel goed idee ja!quote:Op zondag 5 juni 2005 10:57 schreef Sanne het volgende:
Na het scheren gebruik ik liever niets. Dan is volgens mij alles gevoelig.
Dus 's avonds scheren voor je naar bed gaat.
Ik scheer mijn oksels elke dag. En het irriteert een stuk minder als 'normale' deodorant. Gewoon even tandjes op elkaarquote:Op zondag 5 juni 2005 10:56 schreef ymme het volgende:
[..]
Geen iritatie na het scheren?
Iedere huid is natuurlijk anders, logisch. Ik maak dit potje op (doe je volgens mij heel lang mee) en dan probeer ik wel een andere uit
Ik denk dat bij mij de iritatie komt door het smeren, normaal spuit of rol je deo eronder, en dan heb ik er geen last van!quote:Op zondag 5 juni 2005 11:01 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik scheer mijn oksels elke dag. En het irriteert een stuk minder als 'normale' deodorant. Gewoon even tandjes op elkaar.
Ik gebruik 's morgens de babyface en de Aquamarina, soms ook de AOBS. En een cremepje.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:00 schreef heaven7 het volgende:
Is het trouwens beter om je gezicht ook 's morgens te reinigen? Ik doe het normaal alleen 's avonds zodat ik schoon mn bedje in kan maar iemand had me gezegd, of ik heb het gelezen, dat 's morgens je gezicht reinigen ook heel goed is omdat je huid 's nachts een grote schoonmaak houdt en alle "gifstoffen" e.d naar buiten werkt, deze zou je er dus even af moeten wassen voor een mooie huid..
Same herequote:Op zondag 5 juni 2005 11:02 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik gebruik 's morgens de babyface en de Aquamarina, soms ook de AOBS. En een cremepje..
Die heb ik getest, maar vind hem niet lekker, hij is vettig, typisch een zonnebrandspul, laat wittige strepen achter..ik vond hem niet zo.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:26 schreef heaven7 het volgende:
Ik wil die Ultra light face protector hebben, zal het in de winkel eens proberen.
Oh dat is jammer. Hij heeft een lekkere naamquote:Op zondag 5 juni 2005 11:27 schreef Aventura het volgende:
[..]
Die heb ik getest, maar vind hem niet lekker, hij is vettig, typisch een zonnebrandspul, laat wittige strepen achter..ik vond hem niet zo.
Ik heb ook iedere dag een kwartier extra nodig om te bedenken wat ik zal gaan gebruikenquote:Op zondag 5 juni 2005 11:31 schreef cora4034 het volgende:
Herbalism is echt geweldig vind ik, de geur vind ik persoonlijk wat minder maar mijn gezicht zag er vrijdag echt goed uit. Gisterenochtend trouwens voor de afwisseling ocean salt gebruikt.
Das wel lastig, ik snap niet hoe jullie dat allemaal doende meeste hier hebben meer lush producten in de kast staan als ondergetekende en ik kan al nauwelijks keuzes maken over welk producten ik elke dag ga gebruiken.
Ik wil ook niet teveel in huis hebben omdat het anders een beetje oud wordt wellicht en de geur wat minder. Bovendien ligt de Lush nou niet zover van mijn huis![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |