abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 juni 2005 @ 10:57:38 #226
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27638525
Na het scheren gebruik ik liever niets. Dan is volgens mij alles gevoelig.
Dus 's avonds scheren voor je naar bed gaat.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_27638545
Wat leuk dat ik verschillende mensen heb aangezet tot het kopen van... Nu maar hopen dat American Cream bevalt Jessie Ik werd vanochtend wakker badend in de American lucht, was gelijk weer gelukkig
La_Guiri, had ik een beetje gelijk toen ik de geur van Milky bar probeerde te omschrijven?
Ik heb nog een leuke foto van mij met Mask of\magnaminty op Zal ik die vanmiddag posten?

* heaven7 gaat donderdag naar Maastricht en kan werkelijk niet wachten
pi_27638568
quote:
Op zondag 5 juni 2005 10:57 schreef Sanne het volgende:
Na het scheren gebruik ik liever niets. Dan is volgens mij alles gevoelig.
Dus 's avonds scheren voor je naar bed gaat.
Dat is inderdaad wel een heel goed idee ja!

Dank
pi_27638575
Is het trouwens beter om je gezicht ook 's morgens te reinigen? Ik doe het normaal alleen 's avonds zodat ik schoon mn bedje in kan maar iemand had me gezegd, of ik heb het gelezen, dat 's morgens je gezicht reinigen ook heel goed is omdat je huid 's nachts een grote schoonmaak houdt en alle "gifstoffen" e.d naar buiten werkt, deze zou je er dus even af moeten wassen voor een mooie huid..
  zondag 5 juni 2005 @ 11:01:14 #230
48233 Auticia
warriorette
pi_27638582
quote:
Op zondag 5 juni 2005 10:56 schreef ymme het volgende:

[..]

Geen iritatie na het scheren?

Iedere huid is natuurlijk anders, logisch. Ik maak dit potje op (doe je volgens mij heel lang mee) en dan probeer ik wel een andere uit
Ik scheer mijn oksels elke dag. En het irriteert een stuk minder als 'normale' deodorant. Gewoon even tandjes op elkaar .
I bet you are flying inside.
pi_27638591
Mijn moeder heeft trouwens ook Skin drink! Misschien moet ik minder gebruiken maar hij bleef ook wat lang op mn huid zonder erg goed in te trekken.. Ik zal donderdag wel eens zien wat ik doe.
Celestial is heerlijk maar niet voor de wat warmere dagen, dan loop je de hele dag met een plakkop omdat het niet goed intrekt
pi_27638592
quote:
Op zondag 5 juni 2005 11:01 schreef Auticia het volgende:

[..]

Ik scheer mijn oksels elke dag. En het irriteert een stuk minder als 'normale' deodorant. Gewoon even tandjes op elkaar .
Ik denk dat bij mij de iritatie komt door het smeren, normaal spuit of rol je deo eronder, en dan heb ik er geen last van!
  zondag 5 juni 2005 @ 11:02:46 #233
48233 Auticia
warriorette
pi_27638597
quote:
Op zondag 5 juni 2005 11:00 schreef heaven7 het volgende:
Is het trouwens beter om je gezicht ook 's morgens te reinigen? Ik doe het normaal alleen 's avonds zodat ik schoon mn bedje in kan maar iemand had me gezegd, of ik heb het gelezen, dat 's morgens je gezicht reinigen ook heel goed is omdat je huid 's nachts een grote schoonmaak houdt en alle "gifstoffen" e.d naar buiten werkt, deze zou je er dus even af moeten wassen voor een mooie huid..
Ik gebruik 's morgens de babyface en de Aquamarina, soms ook de AOBS. En een cremepje. .
I bet you are flying inside.
pi_27638605
Dan duik ik nu toch maar ff de badkamer op met Herbalism

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2005 11:03:49 ]
pi_27638628
Ik heb net het proefje cherry tree lane geprobeerd. In het begin ruikt hij wat muf en later te zeperig. Op de huid nu is hij wel lekker, maar ben er niet kapot van.
Ben nog steeds weg van de hybrid Geweldig voor mijn haar
Nu snel peukie roken en dan naar Amsterdam
pi_27638682
Ik reining mijn gezicht, altijd 's ochtends en 'savonds. Mocht ik een feestje hebben, dan doe ik het ook nog eens voordat ik me daarvoor klaar ga maken, dus dan is het 3x per dag! Je kunt niet goed genoeg zijn voor je huid
  zondag 5 juni 2005 @ 11:10:36 #237
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27638726
quote:
Op zondag 5 juni 2005 11:02 schreef Auticia het volgende:

[..]

Ik gebruik 's morgens de babyface en de Aquamarina, soms ook de AOBS. En een cremepje. .
Same here
Al heb ik BabyFace alleen maar nodig als ik make up op heb gehad.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_27638796
Nou, ervaring met Herbalism: Hij ruikt best lekker eigenlijk En reinigt goed heb ik het idee en hoewel het voor de wat vettere huid heb (en ik die niet heb, wel een probleemhuid) voelt ie na het wassen niet trekkerig! Eigenlijk heb ik met alle spulletjes van lush (behalve fresh farmacy) helemaal geen creme nodig

Ik had op de meeting een proefje van Smitten gekregen om te kijken of die het vervellen van mijn hand zou tegengaan maar hij trekt voor geen meter in en ik voel mijn handen al ruwer worden (maandag begint het grote vervellen van mijn rechterhand altijd!)
Ik zal de helping hands van mijn moeder er eens opsmeren want Smitten is niks voor mij geloof ik.
  zondag 5 juni 2005 @ 11:15:37 #239
101884 PeRi
Allons-y!
pi_27638812
Skin Drink was niet zo vettig en Celestial toch?
Whatever I want.
pi_27638837
Als Celestial? Idd minder vettig maar het trok nog steeds niet heel goed in bij mij. Ik zal em nog eens proberen (arme mama )

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2005 11:17:24 ]
  zondag 5 juni 2005 @ 11:18:31 #241
101884 PeRi
Allons-y!
pi_27638858
Is eigenlijk meer een vraagje voor allebei. Ik wil allebei een van die twee
Whatever I want.
pi_27638894
Qua geur moet je voor Celestial gaan Qua intrekken denk ik beter Skin Drink. En je hebt gewoon maar een PIEPKLEIN beetje nodig anders trekt het gewoon niet in. Misschien 2 cremes, 1 voor 's avonds (Celestial) en 1 voor overdag, Skin drink of een ander, Heb je toch een excuus om ze allebei te kopen
  zondag 5 juni 2005 @ 11:22:31 #243
101884 PeRi
Allons-y!
pi_27638925
Ja maar ja maar.. Ik wil zoveel al en mn salaris komt pas over heel lang
Ik wil maandag halen: Aromacréme, American Cream (proefje als het kan), you snap the whip, herbalism, en een créme dus
Whatever I want.
  zondag 5 juni 2005 @ 11:25:06 #244
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_27638962
Ik heb Celestial, die trekt bij mij wel goed in. Ik wilde eerst Skin Drink kopen, maar ondanks dat ik een vrij droge huid heb, trok het niet in en bleef het al een vette waas hangen...
pi_27638982
Ik wil die Ultra light face protector hebben, zal het in de winkel eens proberen.
  zondag 5 juni 2005 @ 11:27:29 #246
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_27639006
quote:
Op zondag 5 juni 2005 11:26 schreef heaven7 het volgende:
Ik wil die Ultra light face protector hebben, zal het in de winkel eens proberen.
Die heb ik getest, maar vind hem niet lekker, hij is vettig, typisch een zonnebrandspul, laat wittige strepen achter..ik vond hem niet zo.
pi_27639082
Herbalism is echt geweldig vind ik, de geur vind ik persoonlijk wat minder maar mijn gezicht zag er vrijdag echt goed uit. Gisterenochtend trouwens voor de afwisseling ocean salt gebruikt.
Das wel lastig, ik snap niet hoe jullie dat allemaal doen de meeste hier hebben meer lush producten in de kast staan als ondergetekende en ik kan al nauwelijks keuzes maken over welk producten ik elke dag ga gebruiken.

Ik wil ook niet teveel in huis hebben omdat het anders een beetje oud wordt wellicht en de geur wat minder. Bovendien ligt de Lush nou niet zover van mijn huis
Dat is eens wat anders...
pi_27639099
quote:
Op zondag 5 juni 2005 11:27 schreef Aventura het volgende:

[..]

Die heb ik getest, maar vind hem niet lekker, hij is vettig, typisch een zonnebrandspul, laat wittige strepen achter..ik vond hem niet zo.
Oh dat is jammer. Hij heeft een lekkere naam Alsof ie wel licht is en goed intrekt. Ik hou niet van die vette plakcremes die op je gezicht blijven liggen

Even doorzoeken dus.
pi_27639111
quote:
Op zondag 5 juni 2005 11:31 schreef cora4034 het volgende:
Herbalism is echt geweldig vind ik, de geur vind ik persoonlijk wat minder maar mijn gezicht zag er vrijdag echt goed uit. Gisterenochtend trouwens voor de afwisseling ocean salt gebruikt.
Das wel lastig, ik snap niet hoe jullie dat allemaal doen de meeste hier hebben meer lush producten in de kast staan als ondergetekende en ik kan al nauwelijks keuzes maken over welk producten ik elke dag ga gebruiken.

Ik wil ook niet teveel in huis hebben omdat het anders een beetje oud wordt wellicht en de geur wat minder. Bovendien ligt de Lush nou niet zover van mijn huis
Ik heb ook iedere dag een kwartier extra nodig om te bedenken wat ik zal gaan gebruiken
  zondag 5 juni 2005 @ 11:33:48 #250
101884 PeRi
Allons-y!
pi_27639116
Ik ga wat dingen van mn lijstje schrappen
Whatever I want.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')