quote:C: Win2k (2GB)
Op maandag 15 oktober 2001 13:33 schreef CraZaay het volgende:
Off-topic: Wat moet je met 10 partities
quote:
Op maandag 15 oktober 2001 14:49 schreef Aneurism het volgende:
Taakplanner, hierbij heb je dan wel alles in 1 x
quote:Norton Utils... hou niet zo van al die extra meuk op mijn pc. Geen mogelijkheid tot een script ofzo dat al die dingen kan uitvoeren??
Op maandag 15 oktober 2001 13:46 schreef ThijNtjE het volgende:
Inderdaad, met Norton Utilities kan dat simpel (ctrl + click zoveel schijven als je wilt).
Bovendien is deze nog sneller ook. Een trial kun je hier krijgen: Norton Utilities Win9x/2k/ME/NT
quote:zorgen dat je taakplanner alles 1x in de maand of eens in de zoveel tijd doet... Dan hoef je het 1x in te stellen en doet hij het voor de rest automatisch voor je...
Op maandag 15 oktober 2001 14:53 schreef -R-a-v-e-n- het volgende:[..]
quote:Nope, helaas niet, anders had ik het wel geweten denk ik. Maar defragmentatie in Win2k gaat dus via het MMC.
Op maandag 15 oktober 2001 15:09 schreef Aneurism het volgende:
Godver, ik heb geen w2k installatie op welk systeem dan ook, maar is dat niet 1 2 3 te doen? Lijkt me toch van wel?
quote:Muah, die van Win2k (en volgens mij zit diezelfde in WinXP) is ook best goed (diskkeeper heet ie ofzo?! )... Voordeel van Speeddisk is dat hij ook de swap file op het begin van de hardeschijf zet.
Op maandag 15 oktober 2001 13:46 schreef ThijNtjE het volgende:
Inderdaad, met Norton Utilities kan dat simpel (ctrl + click zoveel schijven als je wilt).
Bovendien is deze nog sneller ook. Een trial kun je hier krijgen: Norton Utilities Win9x/2k/ME/NT
quote:
Op maandag 15 oktober 2001 20:25 schreef Dennism het volgende:
of maak alles gewoon NTFS is defrag bijna niet meer nodig. aangezien er dan bijna geen fragmentatie meer is.
quote:Ja, dat sprookje hangt MS al jaren op ja.
of maak alles gewoon NTFS is defrag bijna niet meer nodig. aangezien er dan bijna geen fragmentatie meer is.
quote:Like... welke gek gebruikt er nu geen NTFS met Win2k en XP op 1 systeem? Ik heb alleen maar NTFS.
En wat bedoel je met "indien je gebruik maakt van dynamic disk configuraties.. kun je maar een volume tegelijkertijd defragmenteren.." Appelmooz?
quote:Ext2fs heeft er gelukkig minder last van (alhoewel 't natuurlijk nooit 100% te krijgen is)
Op maandag 15 oktober 2001 20:32 schreef Jarno het volgende:[..]
Ja, dat sprookje hangt MS al jaren op ja.
Ook NTFS fragmenteert, geloof me!
quote:Je hoeft niet heel utilz te hebben, alleen speeddisk is voldoende, Doet zijn werk heel goed en heel snel.
Norton Utils... hou niet zo van al die extra meuk op mijn pc. Geen mogelijkheid tot een script ofzo dat al die dingen kan uitvoeren??
quote:Je bedoelt dat je maar 1 partitie tegelijk kan defraggen, vanwege je koppen.
indien je gebruik maakt van dynamic disk configuraties.. kun je maar een volume tegelijkertijd defragmenteren
quote:Elk FS fragmenteert.
quote:Ik niet, ik houdt het lekker op FAT32, kan ik er altijd bij met elk os. Waarom zou ik ntfs draaien. Ik heb niks te beveiligen.
Like... welke gek gebruikt er nu geen NTFS met Win2k en XP op 1 systeem? Ik heb alleen maar NTFS
quote:Tegelijk ja, maar je kunt niet instellen dat ie al je partities achter elkaar gaat defraggen.
Op dinsdag 16 oktober 2001 11:16 schreef kEUS het volgende:
Je bedoelt dat je maar 1 partitie tegelijk kan defraggen, vanwege je koppen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |