Ik heb gewoon alle zenders uit de RTL-holding bij elkaar staan en dat is de reden waarom ik Yorin op 6 heb staan. Ik moet zeggen dat dat onbewust is gebeurd, maar het is wel zo. Zo staan NET5 , SBS6 en Veronica ook keurig achter elkaar.quote:Op maandag 6 juni 2005 10:31 schreef CryARiver het volgende:
Waarom (haast) iedereen zooi kanaal Yorin op 6 heeft staan, en RTL5 op 5 snap ik persoonlijk niet echt. Niet dat SBS6 zoveel kwaliteit biedt, maar Yorin is wel het toppunt van bagger.
Waarom zou je die bij elkaar houden denk ik dan ? Als je er niet veel na kijkt ?quote:Op maandag 6 juni 2005 11:36 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon alle zenders uit de RTL-holding bij elkaar staan en dat is de reden waarom ik Yorin op 6 heb staan. Ik moet zeggen dat dat onbewust is gebeurd, maar het is wel zo. Zo staan NET5 , SBS6 en Veronica ook keurig achter elkaar.
Daar is niks officieels aan hoor. Volgens mij is er geen regelement over hoe men de TV dient in te stellen.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:54 schreef CryARiver het volgende:
(Yorin hoort bijvoorbeeld officiëel op 7 niet op 6, als je weinig na RTL5 kijkt kun je dat vervangen door Net5)
RTL zelf heeft doorgegeven Yorin op 7 te zetten aan de kabelleveranciers. Dat is de zender indeling die wordt ingestelt als er rond de 3 jaar ongeveer de zenders worden gereset. En verder is dat de indeling die je binnenkrijgt op het frequentie kaartje. De officiële zender indeling is eigenlijk:quote:Op maandag 6 juni 2005 18:55 schreef Borin het volgende:
[..]
Daar is niks officieels aan hoor. Volgens mij is er geen regelement over hoe men de TV dient in te stellen.
Ik vind het eigenlijk best een leuk ideequote:Op maandag 6 juni 2005 19:07 schreef -DailaLama- het volgende:
misschien is dit een idee:
RTL4 -> RTL Family
RTL5 -> RTL Sport
Yorin -> RTL Yorin(als jongerenzender)
Zo heb ik em dan ook en dan vervolgens:quote:Op maandag 6 juni 2005 19:13 schreef CryARiver het volgende:
[..]
RTL zelf heeft doorgegeven Yorin op 7 te zetten aan de kabelleveranciers. Dat is de zender indeling die wordt ingestelt als er rond de 3 jaar ongeveer de zenders worden gereset. En verder is dat de indeling die je binnenkrijgt op het frequentie kaartje. De officiële zender indeling is eigenlijk:
1 Ned 1
2 Ned 2
3 Ned 3
4 RTL 4
5 RTL 5
6 SBS 6
7 Yorin
8 Veronica
9 Net5
Sinds wanneer bepaald een kabelmaatschappij hoe je je TV moet indelen. Volgens mij doe je dat nog altijd zelf.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:13 schreef CryARiver het volgende:
[..]
RTL zelf heeft doorgegeven Yorin op 7 te zetten aan de kabelleveranciers. Dat is de zender indeling die wordt ingestelt als er rond de 3 jaar ongeveer de zenders worden gereset. En verder is dat de indeling die je binnenkrijgt op het frequentie kaartje. De officiële zender indeling is eigenlijk:
Als ze maar van Mark in the Dark afblijvenquote:De herprofilering van Yorin zou ook gevolgen hebben voor de radiozender Yorin FM (Adformatie).
das waar , de muziek is niet zo , er wordt te veel herhaald daar. Zoals Keane hoor je daat 13344 keer langskomen op een dagquote:Op maandag 6 juni 2005 22:59 schreef Notorious het volgende:
Van mij mogen ze die muziek wel veranderen. Sinds ze dat format hebben omgegooid ben ik pleite als luisteraar. Ben nu trouwens wel tevreden met Slam FM.
Dat is geen flauwekul. In 1995 werd Veronica 2 weken na SBS6 gelanceerd. Wat gebeurde er ? Zeker toen nog was dat van cruciaal belang, maar werd Veronica op 7 door kabelmaatschappijen geplaatst. Oftewel, ze hadden de "oorlog" verloren. Na een jaar hebben ze zich nooit meer met "6" geassocieerdquote:Op maandag 6 juni 2005 22:48 schreef Notorious het volgende:
[..]
Sinds wanneer bepaald een kabelmaatschappij hoe je je TV moet indelen. Volgens mij doe je dat nog altijd zelf.
Ik kan me herrineren dat Yorin vroeger Veronica was en dat Veronica een 6 in beeld had. En tussen de leaders door zag je ook altijd een "(6)" staan. Dat is ook de reden dat veel mensen Yorin op 6 hebben staan.
En dat RTL doorgeeft dat Yorin op 7 moet is flauwekul. Anders hadden ze wel een 7 beeld maar dat hebben ze niet.
Inderdaadquote:Op maandag 6 juni 2005 22:57 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Als ze maar van Mark in the Dark afblijven
Die stopt waarschijnlijkquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:51 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
En van Jensen en Jan Paparazzi
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |