Hmz, wazig. Waarom werkt het bij mij wel.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:35 schreef Roönaän het volgende:
Firefox ik krijg ook een white. referrer logging in firefox schijnt niet uit te maken btw.
IE geeft ook een white.
Hmz, dus de meeste kunnen gewoon posten maar een enkeling niet?quote:Op maandag 27 juni 2005 22:44 schreef SuperRembo het volgende:
Met FF en IE werkt het. alleen die \\\\\\\\\\\ he
1 2 3 4 5 6 | <?php if(!get_magic_quotes_gpc()) { $invoer=addslashes($invoer); } ?> |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | <?php if(isset($_POST['submit'])){ $verboden= array('rijtje','spam','woorden'); $text=$_POST['invoer']; $naam=$_POST['naam']; $pagina=$_SERVER['HTTP_REFERER']; if($pagina!='http://www.123swets.com/response.php'){ header("HTTP/1.0 403 Forbidden"); die(); } foreach ($verboden as $search) { if(stristr($text,$search)!=FALSE || stristr($naam,$search)!=FALSE){ header("HTTP/1.0 403 Forbidden"); die(); } } ?> |
Geen proxy, vast ip. begint met 130.89 as any UTwente adres.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hmz, dus de meeste kunnen gewoon posten maar een enkeling niet?
Roonaan, gebruik je misschien een proxy?
Wat is je IP?
Ja die slashes zijn erg vreemdIk heb de volgende magic quotes check
[ code verwijderd ]
Bij het previewen heb je nog helemaal geen addslashes nodig. Dat komt pas als het de query-string in moet. Alleen als magic_quotes_gpc aan staat dan moet je ze strippen.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja die slashes zijn erg vreemdIk heb de volgende magic quotes check
[ code verwijderd ]
Want? Ik snap het verschil niet goed wanneer ik de documentatie er op nakijk. En sowieso, aangezien het bij sommige werkt lijkt dat me het probleem niet te zijn.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:51 schreef Roönaän het volgende:
probeer eens $_ENV['HTTP_REFERER'] instead of $_SERVER.
Dan lijkt DAT me het probleem, alleen zou je dan een 403 moeten krijgen en geen white.quote:sowieso weet ik niet of je mensen met een empty http_referer moet blocken? ik heb in firefox mijn referer sowieso altijd uitgeschakeld.
Bij de preview doe ik ook geen add_slashes.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:54 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
Bij het previewen heb je nog helemaal geen addslashes nodig. Dat komt pas als het de query-string in moet. Alleen als magic_quotes_gpc aan staat dan moet je ze strippen.
Mjah, je ZOU een 403 moeten krijgen, maar dat klopt volgens de code. Ik zal de referer check wel disablen en kijken hoe het met de spammers gaatquote:Op maandag 27 juni 2005 23:00 schreef SuperRembo het volgende:
Als ik referer logging disable (WebDev Toolbar), dan krijg ik ook een lege pagina na submit.
Dan staan magic quotes gpc blijkbaar aan (welke idioot heeft bedacht dat dat handig zou zijn?quote:Op maandag 27 juni 2005 22:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Bij de preview doe ik ook geen add_slashes.
Overigens merkte ik net wel toen ik een regeltje van fok in mijn klembord zette en deze op phpnet paste er opeens slashes bijstaan
Yep, ze staan aan zie ik in phpinfo.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:02 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
Dan staan magic quotes gpc blijkbaar aan (welke idioot heeft bedacht dat dat handig zou zijn?)
Zoals ik ook in mijn gastenboek antwoord...quote:Op maandag 27 juni 2005 23:05 schreef ikke_ook het volgende:
Wat heb je toch voor een javascript functies Swets? Die site doet zooo moeilijk bij mij...scrollen gaat heeel traag, maar ook typen of klikken in de textarea is heel traag...
hmm mn muis bewegen vraagt 100% CPU, waar ik dat in t gastenboek ook doe...
Das een oude PCquote:Op maandag 27 juni 2005 23:11 schreef ikke_ook het volgende:
Tis gewoon als ik jouw pagina op de voorgrond heb en ik mn muis beweeg..
(wat vind jij een oude pc? ik heb een p3 450)
Even wachten, ben wat dingetjes aan het veranderen welke het hopenlijk sneller maken (in ieder geval onder IE, FF heeft nu eenmaal die bug)quote:
De functie file leest een txt bestand in een array, waarbij elke newline in het txt bestand een nieuw array element wordt.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:16 schreef the_jasper het volgende:
hoi, ik heb even kort 2 vraagjes
ik heb een bestand main.txt
hoe kan je daar regel 1 van lezen, of regel 3?
en hoe kan je vanaf bij <bericht> totaan </bericht> uitlezen en in een variabele stoppen?
Dan zit je goed hierquote:Op maandag 27 juni 2005 23:22 schreef the_jasper het volgende:
k thanx
ben een beetje een newby dus ik moet een duwtje in de goede richting hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |