Oeh, ik ga je inhalen!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:43 schreef the.big.ticket het volgende:
Mijn internet doet het al bijna een dag brak.Ik wil spelen
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 01:55 schreef Weizz het volgende:
Nou gabez... volgens mij voelde de server dat je eraan kwam... Alles lag er net uit 10 minuten, haha... zag net voor het eerst in een maand weer eens drie servers met easy ipv exceed of full
Ben vanaf lvl 80 tot 88 nonstop bezig geweest met gmg's bashen en heb ze nog nooit een CG drawing zien droppenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:27 schreef DaFan het volgende:
[..]
Junon Master Golem bestaat nietDie heten ws Junon's Golems (niet zelfde als in Beach), zien er uit als GMG's...en je moet er ECHT uit de buurt blijven
![]()
Ik heb in Gorge heel wat Junon's langs zien komen, maar nog nooit zien droppen. Volgens een paar lui uit [insert hogeclangradenaam] droppen normale Grand Master Goblins ook Castle Gear Drawings. Als we lvl 80 zijn mss maar een middagje daar rondhangen dan
Level 88quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:42 schreef Hymn het volgende:
[..]
Ben vanaf lvl 80 tot 88 nonstop bezig geweest met gmg's bashen en heb ze nog nooit een CG drawing zien droppen![]()
Alleen infected droppen ze![]()
Neuh .. kheb ze ook nog nooit gezienquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:22 schreef shilizous_88 het volgende:
ben ik de enige die nog nooit een infected beestje gezien heeft?
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:12 schreef Speedski het volgende:
[..]
Level 88![]()
[Flame-mode]
* Speedski doet de groeten aan de vrienden van Hymn![]()
[/Flame-mode]
Ik vraag me nog steeds af hoe mensen nou voor elkaar krijgen om zoiets te hacken.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:26 schreef Hymn het volgende:
Grade 2 topaz NIET kopen, zijn net een heleboel gedropt ( gehackt )
En infected staat idd Junons voor
Veel plezier met gebant wordenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:53 schreef shilizous_88 het volgende:
Latrell (zit nog niet in de clan) heeft een cheat gevonden zodat je level niet meer af gaat en hij, ik en paul (magicbolt) gaan volgend weekend een windmuse account aanmaken, met een visual basic programma en de cheat om een weekje lang oneindig windattacks op de aquaking los te laten om te zien wat er gebeurd.... voor de fun
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:53 schreef shilizous_88 het volgende:
Latrell (zit nog niet in de clan) heeft een cheat gevonden zodat je level niet meer af gaat en hij, ik en paul (magicbolt) gaan volgend weekend een windmuse account aanmaken, met een visual basic programma en de cheat om een weekje lang oneindig windattacks op de aquaking los te laten om te zien wat er gebeurd.... voor de fun
Ik ken jullie niet ....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:36 schreef Gabez het volgende:
ik heb wel eens door memory hacken geld en lvl hoger gemaakt enzo, maar het is toch allemaal server side, dus schoot er niks mee op, zag er alleen stoer uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |