Werken je skills ook? :>quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:33 schreef Chapter_V het volgende:
jeuj lvl 10 _o_ ff jobquest doen :p
ik ben mage die vechten met 99% skills -_-quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:04 schreef DaFan het volgende:
Gelukkig heb ik maar 1 aanval skill en 1 Att up skill
Craften zit er niet echt in, maar ik moet nu toch naar school...ik zie het later wel
neukzooiquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:15 schreef shilizous_88 het volgende:
alleen de spreuken die gebruik maken van INT doen het niet.
dealers hebben er geen last van
quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:29 schreef MAX_crazy het volgende:
eej... lijkt me best gave game. ff binnentrekken en kies denk maar de race dealer(of kan ik toch beter een andere kiezen)
Beeeeeestjes .... Beeeeeeeestjes.quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:35 schreef shilizous_88 het volgende:
[..]
welkom
![]()
het zou een leuk spel zijn als het een beetje lekker werkte, maar we hebben last van 'beestjes'.
En waarom staat dr nergens een notice op roseon.com met info over de update.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:07 schreef the.big.ticket het volgende:
Lekker kut dit. Heb net 2 minuten gespeeld. Mijn skills doen het niet meer en ik zag alweer mensen lekker vrolijk dupen in Junon.
Kutspel![]()
Omdat het een stelletje luie kloot koreanen zijn die met hun reet in de zon liggen op het strand.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:09 schreef Speedski het volgende:
[..]
En waarom staat dr nergens een notice op roseon.com met info over de update.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |