weet je, ik vind het gewoon grote BAGGER
ik heb me met mn Atarani character echt goed ingezet om high lvl te worden.. ben nu 65 en heb geen gedupte shit gekocht... zelfs mijn G2 peridot is van mainquest en heb ik voor 100k aan low ethers laten combinen door artisan die ik na 4 uur pas vondt.
en nu rennen er fcking n00b rond met G7 garnets en Devilwings en worden er bloodcharms+vitaljams gebruikt om absurt hard te lvl'en...
dit verpest gewoon het hele concept van het spel dat je door veel en goed te spelen hoog wordt..
ik snap ook niet hoe iemand het leuk kan vinden om zulke item te gebruiken
![]()
hopelijk kom er een update en ik heb er al heel veel over gedacht maar dit lijkt me niet op te lossen als je kijk naar het aantal players... aantal duped shit... aantal duped geld ... en dan te bedenken dat alles ook nog eens 100x uitgewisseld is...
het is bijna niet te tracen, en een reset betekend voor mij helemaal het einde.
ik wacht ff af wat er gebeurd morgen.. en als ze t niet oplossen moet ik s heel lang nadenken of ik nog wel doorspeel want dit zuigt....
het enige wat mij nog troost is dat ik voor mezelf wel weet dat ik een high lvl heb via een eerlijke weg, (zover mogelijk want je hebt echt geen besef meer wat echt/duped is).