Lijkt me een strak planquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:33 schreef shilizous_88 het volgende:
Het lijkt me wel oke om vanavond dan maar even op ClanField te gaan hakken.
Kijk een cheater ^^quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:26 schreef Gabez het volgende:
ik ben vanavond na treenen ook wel van de partij
Ik zie je wel een keer verschijnen dan. Ik zie ook dat je nie tmeer in de clan zitquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:50 schreef DaFan het volgende:
Graag thebigticket, kheb nu zon gay ding an
Ik kom terug als Gabez weg is. Of ik zoek wel een nieuwe clan op. Want als Hutse er ook al gebruik van maakt hoeft het van mij niet meer.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:15 schreef the.big.ticket het volgende:
[..]
Ik zie je wel een keer verschijnen dan. Ik zie ook dat je nie tmeer in de clan zit![]()
Die Holy Vibe Turban kan je in ieder geval lenen van mequote:Op woensdag 8 juni 2005 19:30 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ik kom terug als Gabez weg is. Of ik zoek wel een nieuwe clan op. Want als Hutse er ook al gebruik van maakt hoeft het van mij niet meer.
Als ie er na de update nog is, want dan ben ik weer terug. Bedankt alvastquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:50 schreef the.big.ticket het volgende:
[..]
Die Holy Vibe Turban kan je in ieder geval lenen van me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |