Bij ons in het dorp valt het nog mee. Tot je naar de bewoonde wereld moet. Dan reis je eerst ruim een uur door de achterbuurten van Rotterdam voordat je uberhaupt op Rotterdam CS staat.quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:52 schreef Inu het volgende:
Nja, waar jij vandaan komt ben je idd een minderheid als Nederlander![]()
Ik zit op m'n werk...quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:04 schreef Inu het volgende:
Ja, hij is toch niet onlineJij ook niet btw
Als je het maar laat...quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:03 schreef Inu het volgende:
Ohw, dan moet waarschijnlijk ook wel lukken
Ik heb trouwens gister gelezen dat het in mn sterrebeeld ligt om te laat te komen
Ik ga tevens een uur college volgen nu. En dan ben ik er wel weerquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:04 schreef Inu het volgende:
Ja, hij is toch niet onlineJij ook niet btw
Zou je dat nou wel doen?quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ga tevens een uur college volgen nu. En dan ben ik er wel weer
Ga je vanavond ook uit in Rotterdam?quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ga tevens een uur college volgen nu. En dan ben ik er wel weer
You've got a point therequote:
Ik ga nooit uit in Rotterdam. Vanavond zit ik trouwens gewoon in Rijswijk. We hebben een BBQ van de studentenverenigingquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:21 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
Ga je vanavond ook uit in Rotterdam?![]()
Nog zo'n mongool die niet snapt waarvoor die moest stemmen...quote:R8ality schreef:
Ik heb eigenlijk vooral nee gestemd omdat we de papiermolen al groot genoeg is. Tel daarbij op, ons kansloze kabinet, et voila.
Jij hebt dus ja gestemd?quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:36 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Nog zo'n mongool die niet snapt waarvoor die moest stemmen...
Jullie soort bewijst nog maar eens dat Nederland te dom is om referenda's te laten houden.
Net als de lui die zeggen dat ze tegen gestemd hebben omdat er toch wel een herziene grondwet zal komen binnenkort, waarna we wederom mogen kiezen of we die wél willen hebben. Nee dus, die grondwet komt er de eerst komende 10 jaar niet meer. Nee stemmen wil zeggen dat je het zoals het nú gaat wel prima vindt, onze grootste kans om wat aan dat 'te veel betalen' te doen is bij deze verkeken.
En dat gezeik over stierenvechten enzo in nóg kanslozer. De grondwet lecht dierenrechten grondwettelijk vast, waar dat nu nog per land beslist wordt.
Nederland, schaamt u...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |