ik heb ook nog nooit iemand horen vertellen dat hij een fanatieke fokker is en verder geen leven heeft.quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:17 schreef Gurb het volgende:
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik vroeg me gisteren ineens af waarom ik nog nooit met iemand heb gesproken die in een flitsauto zit of flitskastrolletjes verwisseld
Zou diegene het niet durven vertellen ofzo?
Lijkt me wel vreemd, want als je op een verjaardag verteld dat je flitsagent (of hoe het ook heten mag) bent, dan ben je meteen middelpunt van de belangstelling, en je hebt meteen een goed gespreksonderwerp waar iedereen een mening over heeft.
kennen jullie wel mensen die dit werk doen, en hebben ze het wel eens over hun werk?
Precies, die mensen zitten in een sociaal isolement of zoietsquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:23 schreef Fujiwara. het volgende:
Die mensen hebben geen familie of vrienden waar ze tegen kunnen praten... Niemand kán het dus ook te weten komen.
Zielige mensen.
dat zou het zijnquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:23 schreef Fujiwara. het volgende:
Die mensen hebben geen familie of vrienden waar ze tegen kunnen praten... Niemand kán het dus ook te weten komen.
Zielige mensen.
Kloptquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:20 schreef knox_ het volgende:
Ik denk niet dat dat een bepaald beroep is. Het is gewoon een gedeelte van verkeerspolitie zijn denk ik
Thanks youquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:46 schreef this_is_Gigolo het volgende:
[..]
Ter hoogte van welke afslagen?
Beetje van ons belastinggeld lopen fokken he
Ik rij er toch overheen dus anders kon ik gezellig een babbeltje maken... of je gewoon voor dood achterlaten in de greppel natuurlijkquote:
Ik zit samen met een nice vrouwelijk collegaatjequote:Op donderdag 2 juni 2005 10:49 schreef this_is_Gigolo het volgende:
[..]
Ik rij er toch overheen dus anders kon ik gezellig een babbeltje maken... of je gewoon voor dood achterlaten in de greppel natuurlijk![]()
Krijg een klaplongquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:54 schreef Billekoek het volgende:
[..]
Ik zit samen met een nice vrouwelijk collegaatjeMaar leuk voor je aanbod.
Oja, let vooral op onder viaducten![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:57 schreef Billekoek het volgende:
[..]
Overmorgen weer. Eerst nog een avondje flitsen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |