hahhahaha laat me niet lachenquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
OK, nu snap ik het. Ik dacht even dat Joey een meisje had wijsgemaakt dat hij nog maagd was.![]()
En tóch voel ik mee aangesproken, hoewel ik er niks mee te maken hebquote:
moet je nagaan...quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:21 schreef kanaiken het volgende:
[..]
En tóch voel ik mee aangesproken, hoewel ik er niks mee te maken heb
Ach ja, wij zijn voldoende overtuigd van onze volwassenheid dat we best wel een avond ranja kunnen drinken.....quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:21 schreef kanaiken het volgende:
[..]
En tóch voel ik mee aangesproken, hoewel ik er niks mee te maken heb
Anonieme meets zonder drank zijn niet leuk.quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:22 schreef ioko het volgende:
[..]
Ach ja, wij zijn voldoende overtuigd van onze volwassenheid dat we best wel een avond ranja kunnen drinken.....
Witte rok?! Wat doe je? !!!quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:22 schreef Wolkje het volgende:
aaaaaagh![]()
Ik gooi net een volle bak koffie over mijn nieuwe, witte lange rok heen![]()
Het ging over de mensen met een autoquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
moet je nagaan...
de ranja was idd echt voor jou...
we vonden het gister al zo sneu...
zondequote:Op donderdag 2 juni 2005 17:22 schreef Wolkje het volgende:
aaaaaagh![]()
Beetje simpel om woorden zo uit te gaan leggen, niet?quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:22 schreef ioko het volgende:
[..]
Ach ja, wij zijn voldoende overtuigd van onze volwassenheid dat we best wel een avond ranja kunnen drinken.....
Uittrekken, in de was gooien, en dan foto's van jezelf maken met de camquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:22 schreef Wolkje het volgende:
aaaaaagh![]()
Altijd moeilijk, witte kleren. En het lag niet aan jou, het was vast voorbestemd.quote:
Dan moet ik maar in mijn nieuwe bikini gaan zittenquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:25 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Uittrekken, in de was gooien, en dan foto's van jezelf maken met de cam
Doe maarquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:26 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Dan moet ik maar in mijn nieuwe bikini gaan zitten![]()
Puber !quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:25 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Uittrekken, in de was gooien, en dan foto's van jezelf maken met de cam
ook maar tis begonnen gister avond omdat we t zielig vonden dat we je thuis moesten laten , heb ik gebeld of ze ook ranja haddenquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:24 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Het ging over de mensen met een auto
Ik voel me weer lekker zielig
Eenschquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:27 schreef ioko het volgende:
[..]
Puber !
Trek dan alles uit en maak een foto![]()
True, truequote:Op donderdag 2 juni 2005 17:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
ook maar tis begonnen gister avond omdat we t zielig vonden dat we je thuis moesten laten , heb ik gebeld of ze ook ranja hadden
Dus jij zit nu met één sok, je shirt half aan een open broek voor de pc?quote:
Lijkt me heel normaal en je wilt niet weten hoe ik soms achter de PC zit.quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:36 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Dus jij zit nu met één sok, je shirt half aan een open broek voor de pc?
Ik zie het alleen al helemaal voor mequote:Op donderdag 2 juni 2005 17:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Lijkt me heel normaal en je wilt niet weten hoe ik soms achter de PC zit.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |